Hop til indhold

Formåen og drikkepenge

Egen formåen + holdning til drikkepenge 89 medlemmer har stemt

1. 1. Når du besøger en GP/massagepige, hvad er så dine forventninger til dig selv i forhold til antal udløsninger?

• Udløsning er ikke vigtig, jeg ser det mere som en bonus, hvis det sker
      11%
      10
    • Jeg går efter at komme en enkelt gang, når jeg besøger en pige
      65%
      58
    • Jeg vil gerne komme to gange i løbet af min hyrdestund, men må nogen gange eller for det meste erkende, at det kun bliver til et enkelt skud
      16%
      15
    • Jeg går efter at komme to gange, hvilket for det meste eller så godt som altid lykkes
      5%
      5
    • Jeg går efter at komme tre gange eller mere
      1%
      1
  2. 2. Giver du drikkepenge, når du besøger en GP/massagepige?

• Nej, aldrig
      51%
      46
    • Ja, men ikke så ofte
      32%
      29
    • Det er nogenlunde 50-50, om jeg giver drikkepenge eller ej
      6%
      6
    • Jeg giver som regel lidt ekstra, men ikke altid
      5%
      5
    • Jeg giver altid eller næsten altid drikkepenge
      3%
      3
  3. 3. Hvis du giver drikkepenge, hvornår giver du dem så?

• Jeg giver ikke drikkepenge
      52%
      47
    • Før vi har sex, for at bidrage til en god stemning fra starten af
      14%
      13
    • Nogen gange før, andre gange efter sex
      4%
      4
    • Ved GP-besøg før sex, ved massage efter
      2%
      2
    • Altid efter, når jeg har vurderet, at pigen har fortjent det
      25%
      23

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Hermed den sidste afstemning fra min hånd i denne omgang. Denne gang er det med fokus på os mænd i forhold til egen formåen og holdning til drikkepenge.

God sommer.

Skrevet

Det første spørgsmål, afhænger jo meget af hvor lang tid man har. 15min formindsker jo muligheden for flere “skud” en del, men hvis det nu var 60min øges muligheden for flere “skud” jo:)

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, Lige nu:

Det første spørgsmål, afhænger jo meget af hvor lang tid man har. 15min formindsker jo muligheden for flere “skud” en del, men hvis det nu var 60min øges muligheden for flere “skud” jo:)

Det har du ret i, men for at holde det nogenlunde simpelt, er besøgets længde ikke med her. Men egentlig betyder det også mindre, for jeg gætter på, at de fleste af os nok har en ide om, hvad vi regner med (eller håber på), når vi tager på besøg. Om man så booker 60 min eller 15 min til et enkelt “skud”, er ligegyldigt i denne afstemning.

Skrevet

For mig giver det ikke mening at give drikkepenge og jeg har aldrig gjort det, og kommer heller ikke til det. 

Timeprisen for købesex er så høj, at min holdning er, at hvis det har været et fantastisk godt møde, så har det været prisen værd og jeg har fået det jeg kunne håbe på, for de penge jeg har betalt. 

Hvad får hun så ud af det? De penge jeg har betalt og en chance for, at jeg køber sex af hende igen. 

Har det ikke været godt, så giver det sig selv, at jeg ikke synes det har været pengene værd. Jeg kommer ikke igen. 

Skrevet

Hvis jeg kommer for massage -er det en ekstra bonus, hvis det ender med sex og udløsning -men det betaler jeg så også ekstra for.

Jeg kunne ikke drømme om at give "tips" /drikkepenge i danmark! Priserne må være inklusiv alt. Dog har jeg gjort det -på et grønt sted, hvor hun tog en ualmindelig lav pris...

I Thailand er det en helt anden sag, og pris -der giver jeg som udgangspunkt "tips" ved en god behandling -og ved en ekstraordinær god behandling kan det nemt blive dobbelt op på prisen;-)

Hvis de tigger om "tips" giver jeg aldrig noget -og det er det nogen det gør også i danmark -jeg forklare hvordan det virker på mig -og går.

Skrevet

I Sugardating-verdenen opererer vi vist ikke med "drikkepenge", jeg gør i hvertfald ikke.  Der er mere tale om gaver (jul, fødselsdag, spontant), og når baben ønsker sig noget bestemt inden for en rimelig grænse naturligvis fx tilskud til en ferierejse.

Skrevet

Mange skriver jo, at man ikke skal spørge efter rabat. Det må vel betyde, at de mener at de har været skarpe til at fastsætte prisen for deres ydelse. Ud fra dette synspunkt giver jeg ikke drikkepenge. Jeg forventer, at det hun yder er det hun mener er rimeligt i forhold til den aftalte pris.

Pigens bonus ligger i, at jeg gerne genbesøger, hvis jeg har været godt underholdt.

Skrevet
Storspilleren skrev, for 20 timer siden:

Mange skriver jo, at man ikke skal spørge efter rabat. Det må vel betyde, at de mener at de har været skarpe til at fastsætte prisen for deres ydelse. Ud fra dette synspunkt giver jeg ikke drikkepenge. Jeg forventer, at det hun yder er det hun mener er rimeligt i forhold til den aftalte pris.

Pigens bonus ligger i, at jeg gerne genbesøger, hvis jeg har været godt underholdt.

Kan ikke være mere enig. 
Jeg giver aldrig drikkepenge eller gaver til GP’ere. SB’ere er en hel anden snak. Her har jeg flere løse kontakter, hvor der ikke er faste priser for dit og dat. Men hvor der er en forventning om et par tusinde for et møde. Det er ofte et par eller flere timer, hvor vi tit enten spiser sammen, tager på shopping etc. Og her falder der tit lidt mere af, hvis mødet har været rigtig godt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.