Hop til indhold

Recommended Posts

RQ75 skrev, for 2 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/q1o53x7bRl 

Kan anbefale hende her, hvis hun har tid får du let en aftale og hun kan sit kram, meget autentisk og hun virker somom hun rigtigt nyder sex.. det er vigtigt for mig

kræve jo godt nok du har SD abb for at komme i kontakt med hende ved ikke om du har det

Priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Priser?

I den rimelig end, billigere end de fleste. Indtil videre den billigst men bedste sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
RQ75 skrev, for 1 time siden:

I den rimelig end, billigere end de fleste. Indtil videre den billigst men bedste sex

Er det "bare" sex? eller var der også lidt hygge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 23 minutter siden:

Er det "bare" sex? eller var der også lidt hygge?

Ikke helt sikker på din defintion på hygge, men der var tid til ar små sludre før og efter - og der er også tid til både nusseri og kys, hvis det sådan du noget du tænker på

Og ingen tid på, det tager den tid det tager, i hvert fald de gange jeg har været sammen med hende

Redigeret af RQ75

Del dette indlæg


Link til indlæg
RQ75 skrev, for 18 minutter siden:

Ikke helt sikker på din defintion på hygge, men der var tid til ar små sludre før og efter - og der er også tid til både nusseri og kys, hvis det sådan du noget du tænker på

Og ingen tid på, det tager den tid det tager, i hvert fald de gange jeg har været sammen med hende

Tænkte nok mest på om hun startede med lidt massage til dig? Jeg skal nok fremover spørge mere direkte :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RQ75 skrev, for 9 timer siden:

Ikke helt sikker på din defintion på hygge, men der var tid til ar små sludre før og efter - og der er også tid til både nusseri og kys, hvis det sådan du noget du tænker på

Og ingen tid på, det tager den tid det tager, i hvert fald de gange jeg har været sammen med hende

Hvordan er hendes bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 14 timer siden:

Tænkte nok mest på om hun startede med lidt massage til dig? Jeg skal nok fremover spørge mere direkte :-)

Nej har hun ikke gjort - men heller ikke noget jeg var efterspurgt, så skal ikke afvise hun vil det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Hvordan er hendes bryster?

Rimelig store og naturlige. De stritter selvfølgelig ikke som en 19 årig bryster,  men jeg var meget tilfreds med dem, dejligt bløde som jeg kan lide dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...