Tage 5 Skrevet 28. Juni, 2022 Er der nogen der kan få kontakt til hende. Jeg har skrevet og ringet men intet svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Juni, 2022 Tage skrev, for 12 minutter siden: Er der nogen der kan få kontakt til hende. Jeg har skrevet og ringet men intet svar. Hvem af dem? Der er ca 300 thaier i Midtjylland, hvis ikke flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 28. Juni, 2022 Tage skrev, for 19 minutter siden: Er der nogen der kan få kontakt til hende. Jeg har skrevet og ringet men intet svar. Prøv med LINE næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tage 5 Skrevet 28. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/345585 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 28. Juni, 2022 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Prøv med LINE næste gang Ja det er rigtigt, men så er de ikke til at slippe af med igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Juni, 2022 LarsB skrev, for 3 minutter siden: Ja det er rigtigt, men så er de ikke til at slippe af med igen Og det er det vi vil - af med dem. De nusser, kysser, slikker, knalder, bader os og serverer vand osv. Jeg kan ikke ha´det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 28. Juni, 2022 Dæleme ellers nogen pæne babser hun har! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 29. Juni, 2022 Hun er godt nok dejlig. Men svær at komme i kontakt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 6. Juli, 2022 Er der ikke nogle der har besøgt hende??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumme 40 Skrevet 6. Juli, 2022 Kjeldsen skrev, for 7 timer siden: Er der ikke nogle der har besøgt hende??? Det kunne jeg også godt tænke mig at høre om. Så er der nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 13. Juli, 2022 Er der noget der har mere om cirka adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 13. Juli, 2022 michael40 skrev, for 19 minutter siden: Er der noget der har mere om cirka adressen Ikast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 13. Juli, 2022 Jeg har skrevet til hende 2 gange uden svar…så hun er kommet af listen igen. tror simpelthen ikke på det mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 16. Juli, 2022 Kjeldsen skrev, den 13.7.2022 at 11:04: Ikast Har du haft kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 16. Juli, 2022 Mastager skrev, for 2 timer siden: Har du haft kontakt med hende? Jeg har skrevet og spurt til hvor hun er, også til prisen også, som er ganske normale, hun svarede ret hurtig, så det havde jeg ikke de store problemer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 18. Juli, 2022 Mærkeligt vi andre ikke kan få hul igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 20. Juli, 2022 (edited) Orladrengen skrev, for 1 time siden: Annoncen er væk Mærkeligt nok… Når den er oppe så kan fåtallet komme igennem. Enten er der et filter som (hovedparten) ikke kender til , eller er det et fake nummer som kun tjener til hvem ved hvad…fake.. Redigeret 20. Juli, 2022 af Max Power Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 21. Juli, 2022 Så er den oppe igen - annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 21. Juli, 2022 Orladrengen skrev, for 4 timer siden: Så er den oppe igen - annoncen Hvor?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 29. Juli, 2022 Så er det med at være hurtig - annoncen er oppe igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tage 5 Skrevet 16. August, 2022 Er der stadig ikke nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 16. August, 2022 Måske et link det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg