Hop til indhold
nyskfle

Thai pige uden kondom i Vejle C?

Recommended Posts

Hej

kan ikke finde nogen thai piger i Vejle C, der aktivt annoncerer, at de tilbyder uden kondom.

Kender i nogle aktive thai piger i Vejle, der tilbyder uden kondom og gerne med afslutning i fissen? 

På forhånd tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lærer nok aldrig at forstå at intelligente mænd i 100 vis aktivt vil dele kønssygdoms historik med hinanden. At jeg heller ikke forstår de - ret få - piger, der tilbyder hele pakken uden gummi er en anden - og måske nogle gange, en ret ynkelig - historie... Jeg synes også at sex uden kondom er langt bedre end med.. Men hvis hele pakken kan give HIV, syfilis, gonoré, klamydia m.m. - samtidig med at jeg skal betale for pakken, vil jeg foretrække en anden pakke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg lærer nok aldrig at forstå at intelligente mænd i 100 vis aktivt vil dele kønssygdoms historik med hinanden. At jeg heller ikke forstår de - ret få - piger, der tilbyder hele pakken uden gummi er en anden - og måske nogle gange, en ret ynkelig - historie... Jeg synes også at sex uden kondom er langt bedre end med.. Men hvis hele pakken kan give HIV, syfilis, gonoré, klamydia m.m. - samtidig med at jeg skal betale for pakken, vil jeg foretrække en anden pakke.. 

Hvad du ikke forstår skal tages i en anden tråd. Der er mange tråde hvor du er velkommen til at skrive i generel debat. 
Tilbage til efterlysning.  
Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyskfle skrev, 1 time siden:

Hej

kan ikke finde nogen thai piger i Vejle C, der aktivt annoncerer, at de tilbyder uden kondom.

Kender i nogle aktive thai piger i Vejle, der tilbyder uden kondom og gerne med afslutning i fissen? 

På forhånd tak! 

jeg mener beni i vejle gør mod mere pris 

er ikke 100% sikker men prøv og skriv til hende og spørger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt er at hvis de ikke reklamerer med det, så gør de det nok ikke umiddelbart. Om de så tilbyder til stamkunder er jo muligt, men ellers er der vel ikke andet for end at spørge og se om der kommer et positivt svar.
Held og lykke med søgningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 3 timer siden:

Jeg lærer nok aldrig at forstå at intelligente mænd i 100 vis aktivt vil dele kønssygdoms historik med hinanden. At jeg heller ikke forstår de - ret få - piger, der tilbyder hele pakken uden gummi er en anden - og måske nogle gange, en ret ynkelig - historie... Jeg synes også at sex uden kondom er langt bedre end med.. Men hvis hele pakken kan give HIV, syfilis, gonoré, klamydia m.m. - samtidig med at jeg skal betale for pakken, vil jeg foretrække en anden pakke.. 

Det er sjovt at du skal dele din mening her, om noget du ikke forstår eller har prøvet. Hvorfor kommentere på noget der ikke har noget med opslaget at gøre? Tag den i general debat, i stedet for at ødelægge vedkommendes tråd.

Men for at give dit liv lidt perspektiv...

Jeg har i over 15 år betalt for sex uden gummi. Ca. 100 gange i Danmark, og nok 300+ i udlandet. 95% af gangene har det været ude gummi. Jeg bliver tjekket jævnligt og jeg kan sige at jeg pr. dags dato ALDRIG* har haft en kønssygdom. Er det heldigt? Hvis ja, hvordan kan man være så heldig?

 

Min hjemmebrygget teori er at, dem der gør disse ting, er mere bevidste om det, og bliver tjekket og er opmærksom på forandringer end andre måske er det.

 

*Den eneste kønssygdom jeg har haft var kønsvorter for 10 år tilbage, som jeg i øvrigt fik fra min danske ex-kæreste (Vi var begge clean inden vi startede med at dyrke sex, og jeg var ren på måtten i mens vi var sammen. Hun har bagefter indrømmet hendes utroskab.). Jeg var i behandling for det, og har ikke set noget til det siden.

Mange af mine andre kammerater får mindre forskellige fisse end mig, og de har alle haft kønssygdomme +5 gange over de sidste 15 år. Hvorfor det? Min teori er at det er fordi de finder deres piger andre steder, på scor.dk, i byen osv. Og disse personer er måske ikke så meget opmærksom på at man lige bør gå til læge en gang i mellem hvis man har dyrket ubeskyttet sex med en fremmed eller flere partnere, og jeg tror heller ikke de er så opmærksom på forandringer og andet. Det er dog blot min erfaring, og evidensen og datagrundlaget er selvfølgelig på et meget lille stadie.

 

Til trådstarter:

Jeg kommer ikke på de kanter, men i Østjylland/Midtjylland, plejer jeg at sende en SMS afsted til de annoncer jeg synes er interessante og spørger direkte ind til om de tilbyder det jeg efterspørger for så vil jeg gerne booke et møde. Nogle svare nej, andre svare ja, nogle vælger ikke at svare, og så er der nogle enkelte der går helt agurk. Til alle beskeder svare jeg høfligt igen og siger undskyld forstyrrelsen, også plejer alt at være godt igen. Jeg skriver dog ALDRIG ud til dem der specifikt skriver på deres profil, "kun med gummi", "ingen sex uden gummi" osv.

Jeg har ihvertfald ofte været overrasket over hvor mange der melder tilbage at de gør det uden gummi mod mer-pris. Men det er kun rart for min søgning. Så igang med at fatte nogle korte præcise sms'er til dine udvalgte. Opfør dig med respekt og have pli og dannelse. Vær høflig uanset hvordan du modtages i den anden ende. Så kommer man langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de skriver/understreger alt er med kondom i annoncen -så er det holdningen -hos den der har lavet annoncen. Jeg har så mange gange kunne få uden kondom -uden at spørge, også første gang, jeg var der -hvis de siger nej må man acceptere det -eller gå -mange er træt af alle mulige spørgsmål -de hele tiden får på forhånd. Det er lidt siden jeg har været i Vejle -men jeg ville ikke være bange for, at prøve mig frem.

Lav en aftale, kort og præcis, mød op til tiden -så åbner mange døre sig...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyskfle skrev, for 4 timer siden:

Hej

kan ikke finde nogen thai piger i Vejle C, der aktivt annoncerer, at de tilbyder uden kondom.

Kender i nogle aktive thai piger i Vejle, der tilbyder uden kondom og gerne med afslutning i fissen? 

På forhånd tak! 

Hej. 

Har du fundet nogle der tilbyder sex uden? 

Skriv gerne en privat besked tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dinp1979 skrev, for 10 timer siden:

Mit gæt er at hvis de ikke reklamerer med det, så gør de det nok ikke umiddelbart.

@dinp1979 Det er da godt at det ikke er ugens lottotal du forsøger at gætte. Dit gæt er forkert. Mange GP'er tilbyder sex uden gummi uden at reklamer med det. Den manglende reklame skyldes ene og alene at hvis de reklamer med det bliver de hetzet. Specielt i thai miljøet vil du have en success rate på over 50% hvis du spørger efter sex uden gummi. Også selvom du aldrig har besøgt pigen før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jamen12 skrev, den 28.6.2022 at 12:29:

Det er sjovt at du skal dele din mening her, om noget du ikke forstår eller har prøvet. Hvorfor kommentere på noget der ikke har noget med opslaget at gøre? Tag den i general debat, i stedet for at ødelægge vedkommendes tråd.

Men for at give dit liv lidt perspektiv...

Jeg har i over 15 år betalt for sex uden gummi. Ca. 100 gange i Danmark, og nok 300+ i udlandet. 95% af gangene har det været ude gummi. Jeg bliver tjekket jævnligt og jeg kan sige at jeg pr. dags dato ALDRIG* har haft en kønssygdom. Er det heldigt? Hvis ja, hvordan kan man være så heldig?

 

Min hjemmebrygget teori er at, dem der gør disse ting, er mere bevidste om det, og bliver tjekket og er opmærksom på forandringer end andre måske er det.

 

*Den eneste kønssygdom jeg har haft var kønsvorter for 10 år tilbage, som jeg i øvrigt fik fra min danske ex-kæreste (Vi var begge clean inden vi startede med at dyrke sex, og jeg var ren på måtten i mens vi var sammen. Hun har bagefter indrømmet hendes utroskab.). Jeg var i behandling for det, og har ikke set noget til det siden.

Mange af mine andre kammerater får mindre forskellige fisse end mig, og de har alle haft kønssygdomme +5 gange over de sidste 15 år. Hvorfor det? Min teori er at det er fordi de finder deres piger andre steder, på scor.dk, i byen osv. Og disse personer er måske ikke så meget opmærksom på at man lige bør gå til læge en gang i mellem hvis man har dyrket ubeskyttet sex med en fremmed eller flere partnere, og jeg tror heller ikke de er så opmærksom på forandringer og andet. Det er dog blot min erfaring, og evidensen og datagrundlaget er selvfølgelig på et meget lille stadie.

 

Til trådstarter:

Jeg kommer ikke på de kanter, men i Østjylland/Midtjylland, plejer jeg at sende en SMS afsted til de annoncer jeg synes er interessante og spørger direkte ind til om de tilbyder det jeg efterspørger for så vil jeg gerne booke et møde. Nogle svare nej, andre svare ja, nogle vælger ikke at svare, og så er der nogle enkelte der går helt agurk. Til alle beskeder svare jeg høfligt igen og siger undskyld forstyrrelsen, også plejer alt at være godt igen. Jeg skriver dog ALDRIG ud til dem der specifikt skriver på deres profil, "kun med gummi", "ingen sex uden gummi" osv.

Jeg har ihvertfald ofte været overrasket over hvor mange der melder tilbage at de gør det uden gummi mod mer-pris. Men det er kun rart for min søgning. Så igang med at fatte nogle korte præcise sms'er til dine udvalgte. Opfør dig med respekt og have pli og dannelse. Vær høflig uanset hvordan du modtages i den anden ende. Så kommer man langt.

Der er mange der tilbyder det uden. Ca 80% af de thaier jeg har besøgt i Vejle har tilbudt mig det. 
Af dem der er der nu tilbyder Rose Tiger, Beni, Anna det bl.a 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 42 minutter siden:

Der er mange der tilbyder det uden. Ca 80% af de thaier jeg har besøgt i Vejle har tilbudt mig det. 
Af dem der er der nu tilbyder Rose Tiger, Beni, Anna det bl.a 

Når pigen ikke nævner det i sin annonce, bør man som gentleman ikke fortælle om det på et offentligt forum :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 18 timer siden:

Der er mange der tilbyder det uden. Ca 80% af de thaier jeg har besøgt i Vejle har tilbudt mig det. 
Af dem der er der nu tilbyder Rose Tiger, Beni, Anna det bl.a 

Link ti Anna tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 18 timer siden:

Der er mange der tilbyder det uden. Ca 80% af de thaier jeg har besøgt i Vejle har tilbudt mig det. 
Af dem der er der nu tilbyder Rose Tiger, Beni, Anna det bl.a 

Jeg går ud fra at Beni er hende her:
 Hot girls sexy thai pigei Vejle- Annoncelight
Ny pige så nu 2 flotte thai piger Hot Girl Good price an Best service - Annoncelight

Og Anna er hende her: 
Summer super tilbud hos Anna i Vejle 52638567 - Annoncelight

Rose Tiger kan jeg ikke lige finde ... 

Nu kan jeg se at Anna skriver "med dejlig naturlig krop, som må bruges til alt". Ved du om det inkluderer anal? 

Kan du sige lidt om prisniveauet hos de nævnte damer og hvordan serviceniveauet er?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, for 33 minutter siden:

Det er kun fattigrøve som tror, at der er nogen som ikke tilbyder det uden!

Det er kun Idioter som tror, at de kan købe alt for penge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 1.7.2022 at 13:41:

Det er kun Idioter som tror, at de kan købe alt for penge!

Og kun naive mennesker der tror man ikke kan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 2 timer siden:

Og kun naive mennesker der tror man ikke kan 

-helle naive end idiot;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 29.6.2022 at 19:54:

Når pigen ikke nævner det i sin annonce, bør man som gentleman ikke fortælle om det på et offentligt forum :angry:

Det er så helt ok, at du mener det. Jeg mener det er alm forbrugerinfo, så dem der ikke ønsker at besøge en GP der tilbyder sex uden, kan undgå det. 

Jeg har fx en god bekendt der er gift og som ikke ønsker at besøge dem der tilbyder uden. Det er jo svært at undgå når det foregår i det skjulte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skal din ven bare blive hjemme eller selv sørge for at bruge kondom... Så beskytter han jo sig selv.... Eller vil du også have at en gp bruger kondom i sin fritid. 

Det er jo kundens eget valg om han beskytter sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...