Hop til indhold

Beautiful Lejla - en sand katastrofe

Featured Replies

Skrevet

Lokket af hendes fotos, som er ægte  begav jeg mig til Herlev Bollefabrik. Kommunikationen gik på sms omend lidt langsomt hvilket der viste sig at være en grund til. Hun kan stort set ikke et ord engelsk. 

Via SMS blev vi enige om en time med CIM og slug. Jeg ønskede også en dildo i hendes mis mens vi havde 69. Og det var fint … troede jeg, for da jeg kom ville hun ikke dildo. Hendes andre veninder måtte komme hendes manglede engelskundskaber til hjælp og jeg indlod mig på et time uden dildo. 

Helt galt gik det med hendes franske. Kun halvdelen af pikhovedet kom ind i munden (og jeg er renlig, nybadet etc) og da hun efter lidt syntes at vi skulle kneppe var hun så uengageret .. ja hun checkede negle og sin telefon et par gange imens. Ikke en lyd kom der fra hende. Jeg ville komme i munden og trak kondomet af. Igen suttede hun så mikroskopisk at det var løgn. Jeg kom - men til min store skuffelse slugte hun ikke. 

Dernæst begyndte et mindre skænderi via google translate og det dræber enhver lyst, så jeg fortalte at jeg ville gå og have lidt penge retur. Og nu spillede de manglende engelsk kundskaber igen ind. For med et forstod hun intet.  At hun tilmed skiver at hun er horny … på en skala fra 1-10 scorer hun minus 3. Jeg var ude igen efter knapt 20 minutter (havde betalt for en time).

Det er klart den værste oplevelse jeg har haft. Øv

Beautiful Lejla

Redigeret af Warrior

Skrevet

Lyder som en trist oplevelse. Men jeg forstår ikke, hvorfor du valgte at bruge en time sammen med en pige, som du ikke kunne tale med. Det er selvfølgelig nemt at sige bagefter, men du burde have sagt nej tak og været gået igen. 

Skrevet
  • Author
Lange skrev, 1 time siden:

Lyder som en trist oplevelse. Men jeg forstår ikke, hvorfor du valgte at bruge en time sammen med en pige, som du ikke kunne tale med. Det er selvfølgelig nemt at sige bagefter, men du burde have sagt nej tak og været gået igen. 

Enig. Burde have lyttet til min intuition

Skrevet

Jeg kan kun støtte op her, det spild af økonomi. Jeg har kun en gang været et andet sted i Danmark der var så varmt, og det er varmecentraler på ejendommen om sommeren.

Redigeret af ingeniøren2000

Skrevet

Hun ser da ellers meget dejlig ud, synd at det skulle ende sådan. 

Skrevet

Tja, udenlandsk billig bimbo, hvad er chancen for succes??

Skrevet
nuser9 skrev, for 2 minutter siden:

Tja, udenlandsk billig bimbo, hvad er chancen for succes??

Du er sgu da rigtig ude med riven i dag.

Har du slet ikke nogen pli eller rykker det bare i understellet når du leverer nedladende udsagn?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.