Hop til indhold

Hvor meget har du brugt på købesex de seneste 12 mdr

Hvor mange penge… 99 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor meget har du brugt på købesex de seneste 12 måneder?

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Det der skulle være blot én enkelt gang for at styre nysgerrigheden blev til lidt mere end det.

Redigeret af … And Justice for All

Skrevet

På "mine" faste SBs en hel del, men på GPs er det ikke så voldsomt.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 31 minutter siden:

På "mine" faste SBs en hel del, men på GPs er det ikke så voldsomt.

Mon ikke det skal føres på samme konto

Hvad bruger du på faste sb og hvor mange har du af gangen hvis man må være nysgerrig 

Skrevet

Budgettet er 15.000 kr. men så kom der lige en rejse til SBen. 

Skrevet

Omkring 30.000 , fully paid up member of KSA (købesex anonymous)

Skrevet
Øbo skrev, for 3 timer siden:

Mon ikke det skal føres på samme konto

Hvad bruger du på faste sb og hvor mange har du af gangen hvis man må være nysgerrig 

Jo, det skal det nok. Det var blot for at tydeliggøre det, hvis TS udelukkende tænkte på GP-besøg.

Igennem de sidste 12 måneder har jeg haft 3-4 SB fast, så hvis vi siger 3,5 SB pr. måned, passer det nok nogenlunde.
Jeg holder ikke styr på, hvor meget jeg bruger på dem, men den ene betaler jeg husleje, + vand/varme/el for, mens de andre får en blanding af kontanter og ting, de nu ønsker sig.
Siger vi ca. 8.000-10.000 i snit pr. SB, så passer det nok meget godt. Det er 9.000 kr. x 3,5 x 12 = 378.000 kr.

Ang. GPer, er det 1-2 besøg om måneden, primært hos thaipiger til en god omgang massage + HJ eller en time hos en tilfældig GP.

Og ja, det er mange penge, men det er med til at holde min mentale helbred stabilt (det at have nogen at tale med og bare spise en frokost med), så ser jeg på det i dét perspektiv, er det (for mig) billigt.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet

Jag har svarat på hur mycket jag använt de senaste 12 månaderna. På grund av koronan har det inte blivit så mycket resande (privat och i arbetet) under den perioden och på min hemmaort i Sverige är det begränsad tillgång till GP:er så mina uppgifter är inte 100% representativa för mitt liv under "normala" omständigheter. Under de kommande 12 månaderna kommer jag att resa mycket mera såväl privat som i arbetet så jag ser fram emot många sköna stunder med GP:er. Dessvärre :D betyder det också att jag för nästa år kommer att hamna i högsta eller näst högsta utgiftskategorin. Jag kan tänka mig att det också för andra kommer att medföra ökat nöje (och därmed ökade utgifter) när resandet ökar nu igen och länder (och bordeller) öppnar upp igen.

Redigeret af Bror Myra

Skrevet
Landsbytossen skrev, den 27.6.2022 at 17:43:

Jo, det skal det nok. Det var blot for at tydeliggøre det, hvis TS udelukkende tænkte på GP-besøg.

Igennem de sidste 12 måneder har jeg haft 3-4 SB fast, så hvis vi siger 3,5 SB pr. måned, passer det nok nogenlunde.
Jeg holder ikke styr på, hvor meget jeg bruger på dem, men den ene betaler jeg husleje, + vand/varme/el for, mens de andre får en blanding af kontanter og ting, de nu ønsker sig.
Siger vi ca. 8.000-10.000 i snit pr. SB, så passer det nok meget godt. Det er 9.000 kr. x 3,5 x 12 = 378.000 kr.

Ang. GPer, er det 1-2 besøg om måneden, primært hos thaipiger til en god omgang massage + HJ eller en time hos en tilfældig GP.

Og ja, det er mange penge, men det er med til at holde min mentale helbred stabilt (det at have nogen at tale med og bare spise en frokost med), så ser jeg på det i dét perspektiv, er det (for mig) billigt.

Det är ju dina pengar och om du har råd så är det väl bara att köra på!  Du ska ju använda dina pengar på ett sätt som ger dig glädje och njutning av livet.

Skrevet

Det bli'r ca 2000 til 3000 kr om ugen incl Sugar babes. Betaler som regel for en halv eller en hel time. Første gang nøjes jeg altid med en halv time, for lige at se hende an. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.