Hop til indhold

Købesex kan give din faste partner kræft

Featured Replies

Skrevet

Lidt til eftertanke :shock:

Oral6 kan give kvinder kræft. Og jo flere partnere dine partnere uden for dit faste forhold har, jo større er risikoen for, at du giver din faste partner livmoderhalskræft. Takket være dig.

De tankevækkende og alarmerende oplysninger er ikke sladder, eller formodninger, men hårde beviste fakts. Og det er sundhedstyrelsen, som i første omgang er budbringeren.

Læs mere her:

http://www.thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=405:oral6-kan-give-din-fast-partner-kraeft&catid=42:helse&Itemid=158

Skrevet

Det er korrekt.

Men når man nu graver dybere i fakta, skriver fra min telefon så links har jeg ikke lige, så er chancen for at den HPV virus der i øjeblikket råbes om, rent faktisk udvikler sig til kræft ekstremt lille.

Så fær man løber skrigende rundt i cirkler og lukker sig hermetisk inde i lejligheden, så ro på.

Så vidt jeg ved har dette emne været oppe her på EG en gang før, da et andet medlem gik i "verden går under i morgen" panik :D

Skrevet

Det er korrekt.

Men når man nu graver dybere i fakta, skriver fra min telefon så links har jeg ikke lige, så er chancen for at den HPV virus der i øjeblikket råbes om, rent faktisk udvikler sig til kræft ekstremt lille.

Så fær man løber skrigende rundt i cirkler og lukker sig hermetisk inde i lejligheden, så ro på.

Så vidt jeg ved har dette emne været oppe her på EG en gang før, da et andet medlem gik i "verden går under i morgen" panik :D

Plaskeren- det var faktisk nyt for mig. Som jeg skrev, et nedkog og en bearbejdning af Sundhedsstyrelsen oplysninger, så er det kvinder som ikke slipper af med HPV af sig selv, og derfor risikerer kræft, som er ret sjældne.

Som du udlægger det, Plaskeren, er det så ikke det samme som at kalkulere med en risiko procent. Hvor lav skal den risikoprocent være for at man giver den man elsker kræft?

Jeg har ikke selv en fast partner pt, dyrker k u n betalt sex, så man kan vel sige at jeg tager risikoen alene. Sammen med de kvinder jeg køber ydelser hos.

Skrevet

Lidt til eftertanke :shock:

Oral6 kan give kvinder kræft. Og jo flere partnere dine partnere uden for dit faste forhold har, jo større er risikoen for, at du giver din faste partner livmoderhalskræft. Takket være dig.

De tankevækkende og alarmerende oplysninger er ikke sladder, eller formodninger, men hårde beviste fakts. Og det er sundhedstyrelsen, som i første omgang er budbringeren.

Læs mere her:

http://www.thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=405:oral6-kan-give-din-fast-partner-kraeft&catid=42:helse&Itemid=158

Læste godt om det for noget tid siden og tænkte, godt jeg altid bruger kondom... Tankevækkende ikk :shock: knus Line

Skrevet

He he. Timer efter at jeg skrev artiklen, og satte et link ind her, har BBC en historie, som blandt handler om at ca. 275,000 kvinder dør på verdensplan hvert år, som følge af omtalte HPV aktiveret kræft.

Anti-cancer vaccine for Laos

Khonekham with health card with health card Khonekham holds her health card showing she has received her first dose of the HPV vaccine

A programme to vaccinate girls against the virus that causes cervical cancer has begun in Laos, South East Asia.

It's one of nearly a dozen developing nations where the HPV vaccine is being introduced in the coming year as part of a scheme to enable poorer countries to benefit from the newest vaccines.

http://www.bbc.co.uk/news/health-24520974

Skrevet

Er det mange?

Hvor mange er i øst og u lande?

Et tal plukket ud af luften kan man ikke bruge til så meget.

For at sætte det i perspektiv, så kradser der 500.000 af om året til alm husholdnings influenza.

Så jo der er en chance, meeeeeen ro på. Stadig ingen grund til at rulle sig i husholdningsfilm inden man smutter i byen, bare sig nej tak til ubeskyttet sex, som man altid har skulle gøre.

Skrevet

Læste godt om det for noget tid siden og tænkte, godt jeg altid bruger kondom... Tankevækkende ikk :shock: knus Line

Hmmm, hvordan får man kondomet på tungen?

Skrevet

Hmmm, hvordan får man kondomet på tungen?

Vita wrap, det brugte bevidste bøsser til røvslik, da HIV/ AIDS bevidstheden var højest.

Skrevet

Kondom beskytter kun delvist. HPV sidder i huden - så uanset om det er den variant der giver Kondylomer (som jo kan sidde hvor gummiet ikke dækker) eller de andre, så er gummi ingen garanti. Derudover er der jo oral til dig, medmindre du bruger slikkelapper.

Skrevet

Kondom beskytter kun delvist. HPV sidder i huden - så uanset om det er den variant der giver Kondylomer (som jo kan sidde hvor gummiet ikke dækker) eller de andre, så er gummi ingen garanti. Derudover er der jo oral til dig, medmindre du bruger slikkelapper.

Ja og jeg misforstod, for jeg troede det var omvendt, altså at vi fik det af at sutte uden kondom.., Sorry mig trætte Line her :) pas på jer knus Line

Skrevet

Så ikke mere fisseslik :)

Ja ja det bliver hårdt, men bliver nød til at vende sig til, bare ligge sig ned og bliver serviceret

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.