Hop til indhold

Priser hos thai kvinder for fuld pakke

Featured Replies

Skrevet

Har bemærket i den seneste tid at der, i hvert fald i Københavnsområdet, kan fås fuld pakke i 1 time hos thai kvinder.

Normalt mener jeg det har ligget mellem 1.200 og 1.500 det seneste år. Nogle gange hvis man er kendt måske lidt billigere.

Er der ved at være ' overproduktion' så de sænker priserne ?

Skrevet
moden libertiner skrev, for 5 minutter siden:

så de sænker priserne ?

Hvor meget koster det da nu ?

Skrevet
moden libertiner skrev, for 3 minutter siden:

Er der ved at være ' overproduktion' så de sænker priserne ?

Ja, det kan man måske kalde det. Thaiklinikkerne er nok ikke så hurtige til at stille om produktionen - formentlig grundet at de ikke ved hvad de skal gøre ellers her i vores fine del af verden. Rydde op i fine menneskers dyre hjem er ikke altid det sjoveste alternativet.

Men snarere end overproduktion så handler det nok om underefterspørgsel - grundet inflation og andet lort.

Skrevet

Det eneste de sænker på fyn og sønderjylland er servicen og kvaliteten af det de udbyder -det er nogle få gamle som forsat har samme pris og service. Men det er utroligt lang i mellem snapsne som man siger... (tænker dog ikke det kun er thaistederne) inflation for skyld for meget -bare ikke når det gælder vores løn den er forsat lige lav...

Skrevet

Mine aftaler med de steder jeg besøger er 1000 bananer for 1 time. De begrænser lidt hvad de vil gøre men med lidt overbevisning og flere besøg som gentleman får jeg som regl mine ønsker opfyldt som en fuld pakke1500 pris. 

Dog skal siges at flere har 1200 som start pris...kys, anal ,slug og oral uden bliver banket ovenpå. 

Sidste besøg oplevelse var guld værd da jeg fik massøren til at " gør selv " orgasme og derefter bollet hende varmt til en pik orgasme...utroligt frækt.

Min bedste fast thai lady gik hele vejen for 1 kg og kikkede aldrig på klokken. Hun og jeg var meget vilde med hinanden efter vi klikkede vildt godt sammen og som hun udtrykte det....du boller vildt godt og jeg vil have mere af dig hver gang og jeg vil give dig alt hvad du lyster.. og tro mig det fik hele armen med stor velbehag for begge partner.

Hun er desværre rejst hjem pt og vides ikke om hun kommer tilbage.

Redigeret af Kim Madsen

Skrevet

Fik lige et tilbud i dag efter 2 timers massage. 1600kr. for fp 1 time -konen er nok ældre end jeg selv -så det blev et pænt nejtak herfra... trods jeg flere gange har fået fp til 1000kr. -som jeg mindede hende om -så kunne jeg få en håndtrold til 300kr. -det blev også et nejtak -da jeg husker dem fra tidligere... Hun er rigtig god til massage og knep -men så bliver det kun massage fremover -også smutter jeg hen og få fp af en yngre og til en sjover pris;-) Når de er så kreative med priserne -må man jo være opfindsom;-)

Skrevet

Fik set en tyrkfjel i min intro til tråden. Der skulle stå at man nu kan få 1 time FP for 1.000 kr en del steder.

Skrevet

Har også bemærket fp til 1000kr er mere udbredt end tidligere så der er nok lidt længere mellem kunderne end sædvanligt, der er virkelig også mange steder med thaimassage nu synes jeg flere end tidligere?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.