Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305773

Services : french kiss, OW( french) owo(super french), cob(cum on body),69, sex ,anal (all included)

Den er god nok i de 45 min jeg besøgte hende blev der ikke sparet på service. 

Alessia er som at besøge sin elskerinde. Hun er en naturlig og sød kvinde der gør alt for at man har det godt. Hos hende bliver der ikke sparet på kys og kram, nærmest bliver man snavet i gulvet fra start til slut. 

Super oplevelse hvor man knalder hende godt og grundigt, samtlige med at vores tunger er filtreret sammen i lidenskabelig dybe våde kys. 

Fed oplevelse  som jeg snart må have igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad vil du tippe hendes alder til?

Ret svært at bedømme ud fra billederne, nogle af ansigtsbillederne ligner hun slut 30erne måske medio 40’erne. Andre ligner vun en noget yngre kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver selv at hun er 30, så slut 30'erne passer nok helt godt - måske start 40'erne.

Hendes fotos er mange år gamle (jeg har i hvert fald set dem gentagne gange de sidste 5-10 år), så dem kan du nok ikke helt regne med længere. Men hvis bare hun er lækker og fræk, så betyder tallet vel heller ikke så meget. Ikke for mig i hvert fald.  Jeg tror da at hun skal have et besøg i weekenden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde wrote, 4 hours ago:

What do you want to guess her age for?

Quite difficult to judge from the pictures, some of the facial pictures she looks like in her late 30s maybe mid 40s. Others look like a somewhat younger woman. 

nobody said nothing about my age dear :))

PS : I can select clients based on age also. It's not necessary to welcome everyone. 

It's a word in my country : Don t ask a woman about age or money. It is not polite ;)

Redigeret af Alessia23

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 2 timer siden:

She writes herself that she is 30, so the late 30s probably fit quite well - maybe the early 40s.

Her photos are many years old (I have at least seen them repeatedly the last 5-10 years), so you probably can not quite count on them anymore. But if only she is delicious and naughty, then the number probably does not mean much either. Not for me at least. I think then that she should have a visit this weekend

hello dear, my photos are not old, You know I have on the phone a date when they've been taken

And I am not 40 years old :))))))))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, 40 er hun ikke, jeg tænker max 35, men 30 kunne godt være rigtigt. Hvis det var en gættekonkurrence, ville jeg sige 32. Billeder af kroppen er som i virkeligheden, men ansigtet er kønnere. Jeg mener nu ikke hendes alder er vigtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 17 minutter siden:

Nej, 40 er hun ikke, jeg tænker max 35, men 30 kunne godt være rigtigt. Hvis det var en gættekonkurrence, ville jeg sige 32. Billeder af kroppen er som i virkeligheden, men ansigtet er kønnere. Jeg mener nu ikke hendes alder er vigtig.

Tænker dit gæt ikke er helt ved siden af. Men i øvrigt er alder bare et tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...