Hop til indhold
whipit

Mit første møde med Cherie: 5 ud af 5 stjerner !

Recommended Posts

Efter mange år i SM og en alder på 60 fik jeg endeligt besøgt Lady Cherie. Det skulle jeg have gjort meget tidligere !
 
Man siger om håndværkere: “En dårlig professionel er værre end en entusiatisk amatør”
 
Lady Cherie er det stik omvendte: 
Meget entusiastisk om sine kunder og top professionel - fra booking til ydelsen, læs venligst hele anmeldelsen.
 
Bookningen:
I Pinsen havde jeg fri og særdeles meget lyst til at se en dejlig Domina. Jeg surfede rundt og endte igen på billederne på www.Cherie.dk.
Der er ingen tvivl om Lady Cherie hele sit liv har været ekstremt attraktiv og velklædt ned i raffinerede detaljer.
Jeg havde dog også læst at Cherie i dag (2022) er en moden Lady,  og derfor forventede jeg en noget “mæt” Domina, både i ydelsen og kampvægten. Dette skete for min faste Domina gennem de sidste 20 år, en udmattelse og en kampvægt på +50% og det hæmmer jo udfoldelsen.
 
Dette er bestemt ikke Lady Cherie !

Lady Cherie er meget delikat - hun er en LADY !
Lady’en er bare så lækkert og stilfuldt dresset op, hun er særdeles velplejet og har en kolosal erfaring, som hun bruger intelligent til at udfordre dig, fra man skriver sammen, til man er bundet hjælpeløst op! 
Lady’en slår forbandet hårdt, og stopper ikke lige, fordi man piber lidt - så hun kan holde dig længe i den vægtløse tilstand, hvor hjernen udskiller smertedæmpende hormoner, når man udsættes for kontrolleret smerte. Lady’en er her en mesterlig domina, der præcist ved, hvor du er og hvornår du er helt flad. Og man er fuldstændig flad mentalt og fysisk - jeg gik direkte hjem og sov i 3 timer.
 
Jeg fik den gunst at slikke Lady’en siddende på mit hoved. Det havde jeg ikke regnet med - men Lady’en modtager kun en enkelt eller to kunder af gangen og jeg var den eneste den dag, så hendes skød var pinligt rent og velsmagende som en ung kvinde. Wauu !
Det er en fantastisk udfordring at møde en moden kvinde, der på ingen måde har slækket på kvalitet trods livets gang. Man skal stå tidligt op for at følge Lady Cherie, jeg er vildt imponeret og ville være stolt over at følges med en så lækker og intelligent og bundfræk kvinde - wauu  - det er ganske usædvanligt og meget bedre end en træt, svedig og doven “Domina” der kun er “Domina” for pengenes skyld.
 
Lady Cherie nyder sine kunder kan man fornemme, og seancen var på bølgelængde fra første sekund - mesterligt !
…Og så er det jo ikke negativt at Lady’en slår virkeligt hårdt - hvis HUN vil - tro ikke du bestemmer !! 
 
Forløb:
Jeg skrev på e-mail og efter et par timer var der allerede svar. Derefter var vi i dialog faktisk dagligt op til seancen. Jeg fik lov til at ønske, det blev ikke skudt ned som urealistisk og jeg fik serveret små bidder om påklædning m.m. i de efterfølgende mails. Jeg var derfor fuldstændig “spændt op” da seancen skulle foregå.
Jeg elsker at bede om en meget hård domina der dominere mig fra første sekund og så være rystende nervøs med sommerfugle og hurtig mave til følge - Jeg skrev Lady’en bare kunne køre mig over med 200 km/t - og vidste inderst inde godt at Lady’en ville ryste på hovedet og tænke: “Endnu en fantast !”
 
Seancen:
Jeg mødte op med en hue over øjnene og blev hevet ind af døren og helt ned på gulvet - hovedet trådt ned i gulvet og et halsbånd på.
Så blev jeg hjulpet ned i “fange-kælderen” og bundet op på korset. Derefter fik jeg lov til at se min domina som jeg havde drømt om i 10 dage. Lady’en var i lårlange stiletstøvler, lange handsker og en meget stilfuld sort læderkjole. Alt passede sammen - selv en meget smuk halskæde var lige i øjet. Håret var lyst, bølget og til midt på ryggen som på billederne. Wauu - og alt det for MIG !!!
 
Så gik Ladyen igang langsom fra en maler-rørepind til en en lang bred klasker og et “Tappas-brædt” med huller. Alle med helt forskelligt smertemønster og brugt langsomt og hårdt. Efter kort tid stod jeg på yderste af tæerne med sveden dryppende fra min pande - fuldstændig i Lady’ens vold, hylende som en gris (tror hele huset forventede min snarlige død). Smerten var utroligt intelligent kombineret og da jeg kom hjem havde jeg forventet en fuldstændig smadret bagdel, men faktum er at jeg aldrig har været i et så højt smerteniveau over så lang tid med så få mærker. Hvordan det hænger sammen ved jeg ikke, men da der ikke var spanskrør og pisk med i seancen var smerten mindre fra ødelæggelser på hudens overflade. Meget meget klogt - og nyttigt hvis din bagdel skal være pæn igen på rekordtid.
Jeg har aldrig fået så meget smerte og svedt så meget og været så flad - og så reelt kunne optræde i badebukser få dage efter.
Jeg følte jeg havde besøgt en ægte japansk karate-mester der lige viste mig hvad et livs erfaring kan udrette præcist og afmålt til perfektion.
 
Til sidst blev jeg løsnet og kommanderet ned på gulvet på ryggen. Så løftede Lady’en diskret op i skindkjolen og diskret kom et par fine G-strengstrusser af og så stillede hun sig akrobatisk over mit hoved, så jeg kunne nyde hendes gyldne dråber, fra en nydelig og smukt barberet mis med en lille fin lodret streg af hår - WAUU !!
Lige så akrobatisk sætter Ladyen sig over mit hoved på gulvet, og den reneste fine velduftende mis med små lækre skamlæber fik jeg lov til at kæle med min tunge det bedste jeg kunne. Samtidigt stimulerede Lady’en min pik og jeg var i himlen !
Følingen, bevægelserne og duften var perfekt. Her var intet overladt til en kold prof.
Lady’en er tæske-lækker udvendig og indvendig.
 
Min konklusion:
“Vær ikke en stud, Lady’en er en Lady og opfør dig derefter. 
Husk Lady’en også har en mening, hun er ikke en robot eller en importeret pengemaskine for et østeuropæisk bagmand.
Mød op pinlig ren, for Lady’en har sat barren så højt at de fleste ikke kan være med og hun betjener KUN dig den dag efter al sandsynlighed - og er top forberedt fra yderst til inderst på hvad du kan lide - fordi i har skrevet godt sammen.
- Jeg kan kun give 5 ud af 5 stjerner”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg befinder mig ikke selv i den verden du beskriver @whipit, men takker alligevel for en flot og detaljeret anmeldelse, som giver indsigt i ting jeg og andre sikkert ikke kendte til. Mesterligt beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Huj hvor en anmeldelse. Den bliver du ikke straffet ret meget for ved næste besøg. Men C skal nok finde et par punkter der afføder afregning. 
En skam hun ikke mere ytre sig på dette forum, mere. Det var svidende sandheder, pakket ind i hylende humor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fantastisk fin anmeldelse. Ligesom @sanook er jeg heller ikke til det (helt) sorte univers. Det tror jeg i hvertfald ikke, og hvis man er usikker hvad gør man så? For mit vedkommende, så har jeg for kort tid siden bestilt tid hos lady og selvom jeg ikke har bestilt at blive kørt over med 200 km. i timen (meget modigt @whipit :shock:), så har jeg lagt noget, for mig, grænseoverskridende ind. Jeg har faktisk sagt til hende at det er hende der styrer seancen... Uh... var det en fejl? :DMen det var netop min formodning (bl.a. også på baggrund af en anbefaling fra @Lauersen) at lady er præcis så professionel (og lækker) som du beskriver, så derfor turde jeg godt og derfor er det netop hende jeg skal bryde nye grænser med.

Nu glæder jeg mig endnu mere til jeg skal mødes med Cherie, selvom jeg også bliver mere og mere urolig og ængstelig, men også spændt på at mødes med hende efterhånden som det nærmer sig.

Endnu engang tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 53 minutter siden:

Tak for en fantastisk fin anmeldelse. Ligesom @sanook er jeg heller ikke til det (helt) sorte univers. Det tror jeg i hvertfald ikke, og hvis man er usikker hvad gør man så? For mit vedkommende, så har jeg for kort tid siden bestilt tid hos lady og selvom jeg ikke har bestilt at blive kørt over med 200 km. i timen (meget modigt @whipit :shock:), så har jeg lagt noget, for mig, grænseoverskridende ind. Jeg har faktisk sagt til hende at det er hende der styrer seancen... Uh... var det en fejl?

En fejl....Næppe.!!!

Dyb respekt her fra. Indrømmer nødigt, at jeg selv er en tøsedreng. Men her, tør jeg ikke "lege med".

Glæder mig til at se din kommende anmeldelse. Good Luck. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej AB455
Bare rolig, Cherie er meget opmærksom og ved godt man er en fantast når man beder om at blive kørt over. Her er det pauser og det at blive ægget så man mobilisere sine sidste reserver igen og igen. Hjernen kører på nødprogram og bad hun dig om at stave dit navn bagfra ville det være umuligt.

Jeg håber du klarer seancen og Cherie’s mail’s - hun kan næsten ikke skrive tilbage uden det er på kanten af en fornærmelse af din person - men jeg klukker bare hver gang jeg læser mellem linjerne. Jeg kan ikke skrive noget negativt om Cherie, fordi jeg løfter mig op og ser det ovenfra. Men nogen vil måske føle sig nevet lidt i bagdelen inden de er mødt til seancen. Men så ved Cherie jo også de er lidt “Ømskindede” inden i - før de møder…..

Hvor om alt er:

 Cherie er nok den Domina jeg har mødt (ca. 10) der har været mest prof i tankegang og forståelse - og bruger sin modenhed på at være på bølgelængde med DIG og dine mærkelige ønsker. Man skal huske på en Domina kan noget meget mere mentalt udfordrende end at lægge sig på ryggen eller putte dit kønsorgan i munden. En Domina har ofte mere værktøj i værkstedet end din mekanikker - og nogen gange skal det bruges forsigtigt og andre gange jernhårdt eller slet ikke.

Kun de bedste mekanikere kan som bekendt klare de mest krævende biler - og det er faktisk dig og mig.

Så stor respekt til Cherie for sin energi og klogskab - og tro ikke hun ikke kan drive dig til vanvid - det KAN hun og kan du lide en Domina siddende på dit ansigt er hun møg-lækker. Hellere en moden Cherie end en en sur f…. På en uvasket øst-europæisk penge-maskine.

kh W

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 48 minutter siden:

Jeg håber du klarer seancen og Cherie’s mail’s - hun kan næsten ikke skrive tilbage uden det er på kanten af en fornærmelse af din person - men jeg klukker bare hver gang jeg læser mellem linjerne. Jeg kan ikke skrive noget negativt om Cherie, fordi jeg løfter mig op og ser det ovenfra. Men nogen vil måske føle sig nevet lidt i bagdelen inden de er mødt til seancen. Men så ved Cherie jo også de er lidt “Ømskindede” inden i - før de møder…..

Vores korrespondance har nu været fin selvom hun er skarp i replikken og meget direkte i sit sprog, altså på den gode måde tilført kvikke bemærkninger. Jeg føler ihvertfald at jeg skal mødes med en intelligent kvinde og det er med til at gøre mig tryg. (Igen... burde jeg mon være tryg :biggrin:). Jeg glæder mig meget til at få skubbet og udfordret min vanilla mentale selvforståelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
whipit skrev, den 23.6.2022 at 00:11:

Husk Lady’en også har en mening, hun er ikke en robot eller en importeret pengemaskine for et østeuropæisk bagmand.

Dejligt du roser en dansk kvinde, men kan du venligst ikke gøre det, uden lige at slutte af med en generaliserende sviner af østeuropæiske kvinder. 
 

Det er der jo slet ingen grund til. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
whipit skrev, den 26.6.2022 at 09:09:

Hellere en moden Cherie end en en sur f…. På en uvasket øst-europæisk penge-maskine.

Hvor er det dog sørgerligt, som du føler trang til at skrive så grimt om de østeuropæiske kvinder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, 1 time siden:

Hvor er det dog sørgerligt, som du føler trang til at skrive så grimt om de østeuropæiske kvinder! 

Ja, ja... Jeg er enig i at @whipit burde have skrevet det både pænere og mere sandt, for jeg har stort set kun mødt både rene, pæne og dejlige kvinder fra Østeuropa, som også virkede som at de hvilede i sig selv. Men nu havde du jo allerede påpeget det en gang og så er der vel ingen grund til at gentage sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Men nu havde du jo allerede påpeget det en gang og så er der vel ingen grund til at gentage sig selv.

Det kan du have ret i. Jeg så bare efterfølgende, at han ikke kun havde skrevet grimt om pigerne i sit indlæg, men faktisk om muligt endnu grimmere i en kommentar i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 17 timer siden:

Dejligt du roser en dansk kvinde, men kan du venligst ikke gøre det, uden lige at slutte af med en generaliserende sviner af østeuropæiske kvinder. 
 

Det er der jo slet ingen grund til. 

Kære Søren

Nogen gange skal man læse på lektien før man farer i blækhuset...

Læs dog at jeg skriver dem der er "Malkekvæg for bagmænd"

Læs venligst mine anmeldelser af Anastasya og Madam M fra Odense, og så se lige HVEM jeg støtter...

Der kommer snart et par anmeldelser mere af Anastasya, som jeg har besøgt en håndfuld gange, og som jeg knuselsker for hendes fantastiske måde at være på. Hun er efter min mening ubetinget den dejligste og trods sin alder på 30 er en meget fin og indlevende domina. Jeg prøver faktisk at få hende til at få styrke nok til at solo og hjælper hende med nogle andre ting der har betydning i HENDES liv.
....men hun er som så mange andre også afhængig af en "husleje" på 25-30.000 kr. - og det er efter min mening at malke søde unge piger til de bliver trætte "malkekøer" der bliver sendt hjem igen til Afrika eller Østeuropa.

Hvis du vil vide mere kan du tage kontakt til formanden, Jelena fra Sexarbejdernes Forening - hende der ofte ses med en T-shirt med teksten "Hellere Blowjob end No Job" - og hvis du hilser fra mig ved hun hvem jeg er og smiler da jeg har kendt hele familien i 30 år.

Men hvorfor syntes du det er i orden med de bagmænd der holder malkekøer østfra eller andre steder - snakker du ikke med dem efter du har fået det du har bedt om?
Støt dem i stedet for bare at betale bagmanden til at hente flere - derfor roste jeg også Cherie som har haft styrke til at gå solo tidligt...

Kh.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
whipit skrev, for 3 minutter siden:

Men hvorfor syntes du det er i orden med de bagmænd der holder malkekøer østfra eller andre steder - snakker du ikke med dem efter du har fået det du har bedt om?
Støt dem i stedet for bare at betale bagmanden til at hente flere - derfor roste jeg også Cherie som har haft styrke til at gå solo tidligt...

Dit ord “malkekøer” siger næsten det hele. 
 

I rest my case! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, den 23.6.2022 at 00:11:
Efter mange år i SM og en alder på 60 fik jeg endeligt besøgt Lady Cherie. Det skulle jeg have gjort meget tidligere !
 
Man siger om håndværkere: “En dårlig professionel er værre end en entusiatisk amatør”
 
Lady Cherie er det stik omvendte: 
Meget entusiastisk om sine kunder og top professionel - fra booking til ydelsen, læs venligst hele anmeldelsen.
 
Bookningen:
I Pinsen havde jeg fri og særdeles meget lyst til at se en dejlig Domina. Jeg surfede rundt og endte igen på billederne på www.Cherie.dk.
Der er ingen tvivl om Lady Cherie hele sit liv har været ekstremt attraktiv og velklædt ned i raffinerede detaljer.
Jeg havde dog også læst at Cherie i dag (2022) er en moden Lady,  og derfor forventede jeg en noget “mæt” Domina, både i ydelsen og kampvægten. Dette skete for min faste Domina gennem de sidste 20 år, en udmattelse og en kampvægt på +50% og det hæmmer jo udfoldelsen.
 
Dette er bestemt ikke Lady Cherie !

Lady Cherie er meget delikat - hun er en LADY !
Lady’en er bare så lækkert og stilfuldt dresset op, hun er særdeles velplejet og har en kolosal erfaring, som hun bruger intelligent til at udfordre dig, fra man skriver sammen, til man er bundet hjælpeløst op! 
Lady’en slår forbandet hårdt, og stopper ikke lige, fordi man piber lidt - så hun kan holde dig længe i den vægtløse tilstand, hvor hjernen udskiller smertedæmpende hormoner, når man udsættes for kontrolleret smerte. Lady’en er her en mesterlig domina, der præcist ved, hvor du er og hvornår du er helt flad. Og man er fuldstændig flad mentalt og fysisk - jeg gik direkte hjem og sov i 3 timer.
 
Jeg fik den gunst at slikke Lady’en siddende på mit hoved. Det havde jeg ikke regnet med - men Lady’en modtager kun en enkelt eller to kunder af gangen og jeg var den eneste den dag, så hendes skød var pinligt rent og velsmagende som en ung kvinde. Wauu !
Det er en fantastisk udfordring at møde en moden kvinde, der på ingen måde har slækket på kvalitet trods livets gang. Man skal stå tidligt op for at følge Lady Cherie, jeg er vildt imponeret og ville være stolt over at følges med en så lækker og intelligent og bundfræk kvinde - wauu  - det er ganske usædvanligt og meget bedre end en træt, svedig og doven “Domina” der kun er “Domina” for pengenes skyld.
 
Lady Cherie nyder sine kunder kan man fornemme, og seancen var på bølgelængde fra første sekund - mesterligt !
…Og så er det jo ikke negativt at Lady’en slår virkeligt hårdt - hvis HUN vil - tro ikke du bestemmer !! 
 
Forløb:
Jeg skrev på e-mail og efter et par timer var der allerede svar. Derefter var vi i dialog faktisk dagligt op til seancen. Jeg fik lov til at ønske, det blev ikke skudt ned som urealistisk og jeg fik serveret små bidder om påklædning m.m. i de efterfølgende mails. Jeg var derfor fuldstændig “spændt op” da seancen skulle foregå.
Jeg elsker at bede om en meget hård domina der dominere mig fra første sekund og så være rystende nervøs med sommerfugle og hurtig mave til følge - Jeg skrev Lady’en bare kunne køre mig over med 200 km/t - og vidste inderst inde godt at Lady’en ville ryste på hovedet og tænke: “Endnu en fantast !”
 
Seancen:
Jeg mødte op med en hue over øjnene og blev hevet ind af døren og helt ned på gulvet - hovedet trådt ned i gulvet og et halsbånd på.
Så blev jeg hjulpet ned i “fange-kælderen” og bundet op på korset. Derefter fik jeg lov til at se min domina som jeg havde drømt om i 10 dage. Lady’en var i lårlange stiletstøvler, lange handsker og en meget stilfuld sort læderkjole. Alt passede sammen - selv en meget smuk halskæde var lige i øjet. Håret var lyst, bølget og til midt på ryggen som på billederne. Wauu - og alt det for MIG !!!
 
Så gik Ladyen igang langsom fra en maler-rørepind til en en lang bred klasker og et “Tappas-brædt” med huller. Alle med helt forskelligt smertemønster og brugt langsomt og hårdt. Efter kort tid stod jeg på yderste af tæerne med sveden dryppende fra min pande - fuldstændig i Lady’ens vold, hylende som en gris (tror hele huset forventede min snarlige død). Smerten var utroligt intelligent kombineret og da jeg kom hjem havde jeg forventet en fuldstændig smadret bagdel, men faktum er at jeg aldrig har været i et så højt smerteniveau over så lang tid med så få mærker. Hvordan det hænger sammen ved jeg ikke, men da der ikke var spanskrør og pisk med i seancen var smerten mindre fra ødelæggelser på hudens overflade. Meget meget klogt - og nyttigt hvis din bagdel skal være pæn igen på rekordtid.
Jeg har aldrig fået så meget smerte og svedt så meget og været så flad - og så reelt kunne optræde i badebukser få dage efter.
Jeg følte jeg havde besøgt en ægte japansk karate-mester der lige viste mig hvad et livs erfaring kan udrette præcist og afmålt til perfektion.
 
Til sidst blev jeg løsnet og kommanderet ned på gulvet på ryggen. Så løftede Lady’en diskret op i skindkjolen og diskret kom et par fine G-strengstrusser af og så stillede hun sig akrobatisk over mit hoved, så jeg kunne nyde hendes gyldne dråber, fra en nydelig og smukt barberet mis med en lille fin lodret streg af hår - WAUU !!
Lige så akrobatisk sætter Ladyen sig over mit hoved på gulvet, og den reneste fine velduftende mis med små lækre skamlæber fik jeg lov til at kæle med min tunge det bedste jeg kunne. Samtidigt stimulerede Lady’en min pik og jeg var i himlen !
Følingen, bevægelserne og duften var perfekt. Her var intet overladt til en kold prof.
Lady’en er tæske-lækker udvendig og indvendig.
 
Min konklusion:
“Vær ikke en stud, Lady’en er en Lady og opfør dig derefter. 
Husk Lady’en også har en mening, hun er ikke en robot eller en importeret pengemaskine for et østeuropæisk bagmand.
Mød op pinlig ren, for Lady’en har sat barren så højt at de fleste ikke kan være med og hun betjener KUN dig den dag efter al sandsynlighed - og er top forberedt fra yderst til inderst på hvad du kan lide - fordi i har skrevet godt sammen.
- Jeg kan kun give 5 ud af 5 stjerner”

Jeg har længe overvejet at besøge Lady Cherie, hvor gammel vil du ca sige hun er når hun er moden? Er det slut 40’erne eller hvor er vi?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
original_origi skrev, for 23 timer siden:

Jeg har længe overvejet at besøge Lady Cherie, hvor gammel vil du ca sige hun er når hun er moden? Er det slut 40’erne eller hvor er vi?:)

Hej Orgi
På den anden side af 60, men det har jeg selv også rundet så det passede fint sammen.

Jeg står helt ved min anmeldelse, Cherie er speciel, en Lady med stort L, men meget intelligent og læser dig mesterligt.


Hun gør sig umage, og så er det jo en fin forudsætning for et godt resultat. Som med det meste af SM, er det bedre at kende sin domina, og skrive/snakke sammen - spektret er jo 100x bredere en alm. sex med doggy-stile eller "hvem er øverst" eller "Sut til jeg skriger".

Der skal snakkes, om de fantastiske fantasier der er i SM - derfor elsker jeg det - og hjernen går i selvsving når man netop kan snakke/skrive med sin Domina. "Sky is the limit" !

Cherie er ikke bange for at skrive frem og tilbage - men skriv klogt for hun modtager helt sikkert meget crap fra "Nuts".

"Fangekælderen" i Hellerup er ikke imponerende men brugbar.

Kh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Whipit, du er helt galt på den. Hun er 103 år, ganske som hun plejer. Nogle gange kommer det frem at hun er 107, men så lyver hun igen om sin alder og siger hun er 103. Men vi elsker den smukke heks, ligemeget hvilken alder hun har:-P

gnæk

Growler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Whipit, Forstår ikke du kan skrive at Ladyen er på den anden side de 60, Jeg har besøgt Ladyen gennem mange år og absolut IKKE enig med dig. Men som Growler skriver oplyser Ladyen jo selv at Ladyens alder er 103, og lad det så ligge for Dominaen er en bedårende smuk Lady der kan sit håndværk:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Lady Cherie en del gange, og jeg er helt enig, Lady Cherie er en rigtig LADY, og virkelig dygtig til det hun laver, men heller ikke jeg kan genkende det du skriver omkring alderen. men som allerede nævnt er det heller ikke vigtigt, for hun er virkelig en smuk kvinde, der forstår at levere hver gang. 

Hilsen Husalfen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin9994 skrev, for 52 minutter siden:

Virkelig fed oplevelse, som du har haft dig - gid det var mig :rolleyes:

Er det ikke bare at stramme ballerne og kontakte hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse at læse, jeg er langt fra det sorte univers, men syntes du skriver meget fint og sobert, Cherie har været i branchen i mange år, og altid som i dag toplækker, så hvad fanden betyder en alder lad os bare sige 105 år,  første gamg jeg besøgte hexen, bar før HIV blev omtalt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...