Hop til indhold

Recommended Posts

En lille en kort anmeldelse af misss fra siden sugarfar.dk 

Vi aftalte at mødes offentligt et sted imellem os begge, så vi mødtes på midten. Det blev inde i byen foran Bilka i Hillerød for at se hinanden an og derefter tage den derfra. Det endte i stedet med, at vi mødtes foran et lille pizzeria i samme by. Vi hilste pænt på hinanden. Hold da en slank petit smuk pige. Hun havde en sort kort kjole på. Vejret var fantastisk, og vi besluttede os for gå en lille tur. Lige nærheden af pizzakiosken var der en Kirkegård. Vi endte med gå derind og fandt os et hyggeligt sted under solen tæt på en bænk. Der var ikke aftalt nogen pris/Sugar på forhånd. Hun gjorde mig opmærksom på, at hun ikke havde prøvet det før, og hun var generelt ret åben for hvad der skulle ske. Jeg tilbød hende 1300 kr. og det virkede hun begejstret for. Pengene skiftede hænder, og derefter tog vi videre mod et mere diskret område. Vi fandt et godt spot bag en tilbygning, hvor vi var lidt alene. Hun startede med at give mig et vådt og lidenskabeligt kys, som blev gengældt med det samme. Idet hun kunne se og mærke bulen på min bukser, gik hun ned på knæ og suttede mig til UG . Kjolen blev trukket op og trussen til siden, hvorefter hun sætter sig og giver mig en ridetur. Derefter vænnede jeg hende om til en god missionær. Det hele sluttede med en god omgang blowjob, hvor hun tog alt sæden i munden og slugte alt uden tøven. Det endte bagefter i en hyggelig snak, hvorefter vi gik til hver sit. Klokken var blevet mange, og der var allerede gået 3 timer siden vi mødtes. 

Gentagelse: 100%! Vi har allerede aftalt, hvornår vi skal mødes igen. 

Pigen: 8/10

Sex: 10/10

 

Linket findes under efterlysninger 

Redigeret af Glædog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøøøj så hvis jeg nu opretter en profil og garanteret betaler et ikke oplyst beløb for at få rigtig adgang, så kan jeg OGSÅ møde purunge teenage piger som er vilde med at sluge sperm på en offentligt tilgængelig Kirkegård. Hvor lagde jeg nu mit Dankort... bum bum bum.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 16 minutter siden:

Nøøøj så hvis jeg nu opretter en profil og garanteret betaler et ikke oplyst beløb for at få rigtig adgang, så kan jeg OGSÅ møde purunge teenage piger som er vilde med at sluge sperm på en offentligt tilgængelig Kirkegård. Hvor lagde jeg nu mit Dankort... bum bum bum.....

Suprise suprise, alle ved da disse platforme koster penge for at få alle de useriøse væk. Hvis man ikke har råd til premium skal man måske overveje at lave noget andet end sugardating.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 14 timer siden:

hold nu kæft en lorte hjemmeside - spar jeres penge !

Er meget uenig! Jeg har kun haft gode oplevelser indtil videre. 
 

har ikke premium profil pt. da jeg ikke søgende længere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...