Hop til indhold

Påklædning

Featured Replies

• Svar 79
  • Visninger 9.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Mine gæster møder mig i min isbjørnedragt eller en stor løs trøje med nogle løse jogging bukser.. Jeg har haft for mange der lige tog chancen for at kigge på varerne for derefter at have glemt pung i

• Der er ingen herinde der har ølmave og skægstubbe. Alle EG brugere er jo langlemmede, adonis-agtige førsteelskere, der deler orgasmer ud i kaskader. Det er alment kendt.

• Manwithmanners
    Manwithmanners

Nøgen tak

Skrevet

Lingeri, selvsiddende strømper, stiletter og makeup. Ikke for meget men makeup. Gerne rød læbestift. Kunne hun være den frække sekretær eller stewardesse  ville jeg være ret hurtigt færdig 

Skrevet
ZEUS skrev, for 6 timer siden:

Jeg kunne selvfølgelig have spurgt på forhånd, men syntes ikke man kan bede dem om at tage noget bestemt på/eller sjældent jeg beder om det.   

Det er bestemt noget du godt kan bede os piger om.. Vi har intet ønske om at skuffe og især ikke på forhånd da^_^.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Det er bestemt noget du godt kan bede os piger om.. Vi har intet ønske om at skuffe og især ikke på forhånd da^_^.. 

Tak Jennifer.   Og nej tror jeg heller ikke i har, og indså da også selv, mens jeg skrev indlægget, at det var dumt hvis man ikke fortalte om sådanne ønsker på forhånd.  Både for en selv, men også jer, da i jo sjovt nok ikke kan læse ens tanker :rolleyes:

Skrevet

Jeg har forståelse for, at man ikke vil åbne døren skabt som Eva helt uden tøj. Ikke om jeg fatter det, men der er åbenbart nogen, som bestiller tid bare for at se gudinden, for så at smutte igen. Mænd er tilsyneladende underlige.

Jeg har heldigvis været heldig at få æren af, at gudinden har åbnet døren helt nøgen for mig. Lingeri gør intet for mig. Det er mere besværligt, fordi det skal bare af så hurtigt som muligt, så jeg kan nyde det pragtfulde syn af en nøgen, smuk og lækker lydefri ungpige krop.

så hvis jeg kan få valget, skal det være at blive modtaget nøgen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.