Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt den meget omtalte Emilly. 
kontakten optil mødet var sådan set fin, og et møde blev aftalt. 
da jeg ankommer smiler hun professionelt til mig og tager hurtigt styringen med, læg dit tøj der, læg dig der osv osv. 

jeg fornemmer her på baggrund af tidligere anmeldelser at hun ligesom kører en standard rutine. Slik på brystvorter, videre til pikken øjenkontakt mv, 

jeg er ikke typen der holder af at læne mig tilbage og nyde rejsen, jeg vil gerne bestemme rejsen og jeg afbryder hendes rutine og tager styringen…. Ved f.eks. At ville op på kanten af sengen og få suttet pik… vende hende rundt og slikke hende bagfra…. Mv. 
jeg kan mærke det ikke er noget hun synes er nemt, men tænker hun måske lige skal vende sig til det…..

da jeg står for enden af sengen hvor hun har min pik i munden og jeg holder hende om hovedet.., helt uden at styre tempo og dybde, men hvor jeg blot følger hendes bevægelser bliver det pludseligt for meget for hende. Hun råber af mig at jeg fandme ikke skal holde mine hænder der og nu gider hun ikke mere. 
jeg siger at jeg jo ikke tog fat og styringen og hun siger de må aldrig være der. 

her stopper så min aftale med hende og jeg må gå med uforrettet sag. 

konklusionen er for mig at ønsker man et besøg med en pige der tager styringen og giver en rejse, ja så er der mange anmeldelser der siger hun levere…

hvis man som jeg gerne vil være med på at styre rejsen, så er det svært for emilly. Hun blev utryg såsnart jeg ville andet end hun havde planlagt og arme om hovedet selv uden styring af dybde og fart og jeg mener helt uden… det reagerede hun meget voldsomt på… og jeg jeg måtte gå led uforrettet sag og en del kr fattigere. 

hun virker ikke på mig som en varm kvinde der nød det hverken før eller efter. men hun ved hvad hun gør indtil man vil andet end det hun har planlagt. 

hun er en petit kvinde, små bryster og lidt fødsels form… 

med andre ord forvent ikke en ung stram kvinde. 
så siger hun at hun er fra Grækenland. Men hørte  rumænsk musik mens jeg var der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Er det blonde/lyshårede Emilly, med dobbelt bogstavet "L") fra 2100 Kbh. Ø, der menes?

Pft.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser det som værende denne Emilly  

Sidste gang Emilly var i byen besøgte jeg hende to gange. Begge besøg var gode og jeg gik derfra med et stort smil på læben. 

Det er rigtig at der er noget rutine over akten ift. forløbet, men absolut ikke over samværet/indlevelsen. 

Nu har jeg heller ikke noget imod at modtage forkælelse og lade mig “styre”, så jeg bare kan nyde turen. 

Men dermed ikke sagt at jeg ikke deltager og tager initiativ, hvis der er noget jeg ønsker. Her var det min oplevelse at Emilly var meget opmærksom på mine ønsker og fleksibel, så jeg fik hvad jeg ville have. Jeg fik f.eks. fint lov til at få blow stående for enden af sengen, også med mig som bestemte farten. 

Men det har nok også noget med kemi og tilgang at gøre. 

Hvis jeg læser TS’s indlæg korrekt, så var anvisning ift. tøjet og at man skal lægge sig ned på sengen allerede nok til at føle hun tog styringen. 

Jeg har kun haft gode oplevelser med Emilly og følte også jeg var medbestemmende på rejsen. Og set i forhold til pris og indhold er mine forventninger blevet mere end opfyldt. 

Redigeret af BrandmandSam
Stavefjel

Del dette indlæg

Link til indlæg

buna baieti

Dragă, în primul rând, mă plesnești în fund fără să mă anunți. Nu am avut un acord asupra dominației. Îți spun că nu-mi place greu, dar tot insisti că arăt ca o fată pe care o iubești din greu. Dacă o fată spune că nu ca greu trebuie să înțelegi pentru a nu împinge lucrurile. Mă plesnești în fund, mă tragi de păr, îmi plesnești sânii fără să accept să fac asta și nu am fost violentă, îți spun doar să-ți iei hainele și să pleci. Poate data viitoare ar trebui să respecți părerea unei femei!! Plus I give you 200 back i dont cheat you !!!So you don't spend to much money!!!!! Let's be honest and say true you can not go to a women and do whatever you want !!! Respect the women  first!!!

Redigeret af Sexy Emilly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Emilly skrev, for 26 minutter siden:

buna baieti

Dragă, în primul rând, mă plesnești în fund fără să mă anunți. Nu am avut un acord asupra dominației. Îți spun că nu-mi place greu, dar tot insisti că arăt ca o fată pe care o iubești din greu. Dacă o fată spune că nu ca greu trebuie să înțelegi pentru a nu împinge lucrurile. Mă plesnești în fund, mă tragi de păr, îmi plesnești sânii fără să accept să fac asta și nu am fost violentă, îți spun doar să-ți iei hainele și să pleci. Poate data viitoare ar trebui să respecți părerea unei femei!! Plus I give you 200 back i dont cheat you !!!So you don't spend to much money!!!!! Let's be honest and say true you can not go to a women and do whatever you want !!! Respect the women  first!!!

Som altid er der to sider af en sag. Ærgerligt hvis TS ikke er helt oprigtig i sin fremstilling af sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Emilly en enkelt gang, og det var virkelig en god oplevelse. Jeg oplevede hende slet ikke som styrende - tværtimod var hun total pleasende.

Undervejs var der nogle ting, hun gjorde, jeg gerne ville have, at hun gjorde anderledes. Jeg kyssede hende, spurgte hende, om hun ikke ville gøre det sådan her i stedet, hvortil hun fnes, sagde ja og slog perfekt over i det ønskede.

Emilly er en stjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Emily en del gange og kan slet ikke genkende TS' beskrivelse. For det meste rigtig god service.

Hendes svar virker da også som om TS har overskredet hendes grænser i en grad hvor hun måtte afslutte seancen.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med fare for at afspore tråden uden egentlig at ønske det.

Men det er lige præcis tråde som denne der giver EG værdi for mig. En anmeldelse, et svar fra GP og så de øvrige brødre som hjælper til at nuancere billedet for os der ikke har besøgt kvinden endnu.

Tak, EG kan altså noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på, hvad der er foregået under det konkrete besøg, men jeg noterer mig, at Emilly her i tråden har svaret på rumænsk...

Til TS har hun under besøget oplyst, at hun er fra Grækenland…

Det mudrer billedet en smule :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 6 minutter siden:

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på, hvad der er foregået under det konkrete besøg, men jeg noterer mig, at Emilly her i tråden har svaret på rumænsk...

Jeg tror de fleste med med sund fornuft og en velfungerende kritisk sans godt kan regne ud, at mange kvinder, herunder Emilly, ikke er fra så "eksotiske lande" som Grækenland m.m. Det er nærmere et marketingsstunt, dække eller noget derimellem for deres baggrund som rumæner, polakker, bulgarere osv. 

Har været forbi hende et par gange og med et smil på læberne sagt, at hun ikke er græker. Ligesom hendes veninde Jassica Serrano heller ikke er spanier. 

Redigeret af Namnamtk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Namnamtk skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror de fleste med med sund fornuft og en velfungerende kritisk sans godt kan regne ud, at mange kvinder, herunder Emilly, ikke er fra så "eksotiske lande" som Grækenland m.m. Det er nærmere et marketingsstunt, dække eller noget derimellem for deres baggrund som rumæner, polakker, bulgarere osv. 

Har været forbi hende et par gange og med et smil på læberne sagt, at hun ikke er græker. Ligesom hendes veninde Jassica Serrano heller ikke er spanier. 

Jeg er udmærket klar over, at mange udenlandske piger opgiver alternativ nationalitet, men det kommer bare til at virke lidt uheldigt når der debatteres troværdighed i en anmeldelse.

VH Sisseck

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Emilly mange gange og har aldrig haft problemer! 
Har altid følt mig meget velkommen og er altid blevet godt behandlet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvet lige igen. 
jeg siger styring virkede negativt på emilly. Så har man det ønske som jeg så find en anden for begges skyld.

den eksplosions vrede jeg så igår og idag i tråden stemmer. 

styring. 
jeg vil gerne bestemme hvad der skal ske hvornår og hvordan inden for de aftalte rammer. 
det er ikke det man får med emilly. 

jeg skrev at har man ikke det behov så har andre beskrevet dejlige oplevelser med hende. 

så det var såment blot for at give den viden videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 1 time siden:

Hvad der er sket mellem to personer, hvor de er alene - det er svært at vide :-) Men hvad betyder det for den seksuelle ydelse/nydelse man får, hvilken nationalitet pigen har? Det rigtige navn kender vi ikke - eller adresse, dette her er annonym forretning, den opgivne alder er ofte ca. (og det kan skuffe grimt), billeder hårdt forskønnet (eller ren forfalskning). Så visse ting bør der ikke overdrives/lyves om, fordi det er afgørende (for nogle) for oplevelsen. Men hvorfor har det betydning, hvad nationalitet man har - eller hvis man ikke tænder på Rumænere, kan vi så ikke bare sige de er fra Costa Rica og hedder Bella Fantastica? Det er jo ikke en sand identitet vi møder?

P.S. har ikke mødt Emilly - der mangler lidt deep throat - men dominans tilbyder hun - var det tilkøbt af anmelder?! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

If in your opinion to slap hard a girl to pull her hair and to slap her tits  is control then you really have a problem!!!! I DO NOT ACCEPT THIS KIND OF BEHAVIOR!!!! LETS STOP HERE !!! I TELL YOU YESTERDAY NEXT TIME IF YOU WANT HARD SEX OR I DONT KNOW WHAT!! IS BETTER TO LET THE GIRL KNOW!!! WISH YOU A LOVELY DAY!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kun to mennesker som ved hvad der skete ved mødet - og de har ganske sikkert hver sin oplevelse af det.

Vi andre kan kun gætte på hvem der har ret  og så må vi jo selv vurdere hvad og hvem vi vil tro på. 

Mht. troværdighed så ser jeg ikke noget problem i at nationaliteten ikke stemmer og hendes navn er sikkert heller ikke det som står på dåbsattesten.

TS’ tilsyneladende manglende detaljer om opførsel og tilbagebetaling er heller ikke ligefrem tillidsvækkende. 

Jeg kan kun gå ud fra mine egne oplevelser med Emilly, hvor jeg har haft nogle gode møder og fint kunne “styre” tempo, stillinger osv. Faktisk er det Emillys indlevelse og opmærksomhed på mine ønsker som gør jeg vender tilbage igen. 

Redigeret af BrandmandSam
Stavefjel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså første gang ved en pige begynder man ikke at hive i hår eller spanke baller, medmindre det er aftalt. 

I alt fald må man ligge lægge forsigtigt ud med et hyggeklap på en balle for lige at lodde stemningen, sender hun et frækt tilbage er det nok et tegn på det er ok, stivner hun eller sender et surt blik er det måske et tegn på det ikke er ok.

Man kunne også bare spørge om man på klappe hendes numse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 5 timer siden:

Jeg er udmærket klar over, at mange udenlandske piger opgiver alternativ nationalitet, men det kommer bare til at virke lidt uheldigt når der debatteres troværdighed i en anmeldelse.

VH Sisseck

Jeg kan slet ikke se at ville værne om sit privatliv gør en utroværdig. Tror du også hendes rigtige navn er Emilly?:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Wasted Youth skrev, 1 time siden:

Jeg kan slet ikke se at ville værne om sit privatliv gør en utroværdig. Tror du også hendes rigtige navn er Emilly?:lol:

Lad os bare nøjes med at sige, at jeg har haft kendskab til branchen i rigtig mange år, så du behøver ikke belære mig. Tak.

Redigeret af Sisseck

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det emillys forklaring. 
jeg fik ikke penge tilbage og gav meget let klap på numsen og slog ikke bryster og holdt ikke i håret. 
pointen er ikke at Emilly ikke kan være god og et godt besøg. 
jeg har ærligt sagt jeg kan godt lide at styre og det kan emmilys ikke lide. 
det var blot det der var pointen. 
jeg vil ikke diskutere mere på den baggrund tag det for hvad det er. 
en oplysning m at styring vil hun ikke. 
at hun så vil fortælle hvad hun oplevede viser jo blot det for hende med let styring er svært. 
så som jeg har skrevet flere gange har man det som mig så for begges skyld vælg en anden. 
har man det ikke så viser andre anmeldelser så besøg hende gladeligt. 

så forstår ikke hvorfor denne tråd skal blive for eller imod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fint taget styringen med Emily, og intet problem i det. Men det var bestemt så heller ikke på en dirty eller hårs måde. Men tog hvad jeg ville have og hun lagde fint krop til. Emily er en lille lækker perle... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved heller ikke lige hvad der er gået galt mellem jer, men jeg har også kun godt at sige om Emilly:

Jeg har besøgt hende mindst 10 gange. 

Yderst fornuftigt pris/value forhold. 

Hun nyder virkelig at give mega-økoblæs, og der har aldrig været problemer med ændring af positioner mv. 

Redigeret af Strejferen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...