Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre;

Jeg søger Bibi, som jeg først mødte hos Apex på Frederiksberg, og sidenhen på Gl. Køge Landevej….arbejder hun stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gladglad skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også holdt øje med hende forgæves det sidste stykke tid.

Man kan håbe hun bare er på ferie hjemme i Thailand.

Hun er i dk, men indtil videre ser det ikke ud til at hun har behov for at tilbyde massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Stedet er permanent lukket, virksomheden har skiftet navn og branche i CVR og "Bibi" gør sig umage med at holde lav profil.

Det ville undre mig, hvis hun gjorde comeback.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg ved har hun/Bibi solgt Gl køgelandevej afdeling. Den er lukket men ved ikke om der er aktivitet på stedet. Var der til massage sidste år og lod en kommentar falde ..hvordan går dette sted endligt?. Okey med kundernerfå..sagde hun .da jeg kom ind på vor tidligere " frække intime masage tider" sagde hun at det magtede hun ikke mere pga personlige omkostninger. Hun er sikkeret gået i personligt hig men kommer nok igen.

Ved nogen om hun er gift/kæreste på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun er gift, når hun har været her så lang tid efterhånden uden det lader til at hun har pendlet ? :-)

Men om hun er GIFT-gift nu, det kunne måske være et godt bud, hvis det er korrekt med de personlige omkostninger i forhold til arbejdsopgaverne…

Vi må jo bare afvente og se, hvad der sker, om noget, i fremtiden :?

Redigeret af whereisbibi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hun er gift og de personlige omkostninger handler mere om, at det kan være meget hårdt psykisk/fysisk at være sammen med så mange forskellige "typer" af kunder, nogen gange flere på en dag. Ikke alle oplevelser er jo behagelige for kvinderne.
Det tærer også på ens egne følelser og samvittighed, at være i denne branche.

De fleste thailændere er jo ikke i denne branche for at få tilfredsstillet et sexuelt behov, de leder ikke efter en kæreste, det er for mange pga. økonomi og de få jobmuligheder de kan komme i nærheden af i dk, ikke er så let at få og de bedst betalte.
Derudover har de måske yderligere en familie i Thailand, som de har et stort ansvar overfor.
Der er absolut ikke nogen stor hjælp i Thailand at få fra regeringen for den almindelige Thai. Så der ligger et stort pres på børnene i familien, at sørge for at regninger, medicin og mad kan betales.
 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, 1 time siden:

Ja hun er gift og de personlige omkostninger handler mere om, at det kan være meget hårdt psykisk/fysisk at være sammen med så mange forskellige "typer" af kunder, nogen gange flere på en dag. Ikke alle oplevelser er jo behagelige for kvinderne.
Det tærer også på ens egne følelser og samvittighed, at være i denne branche.

De fleste thailændere er jo ikke i denne branche for at få tilfredsstillet et sexuelt behov....
 

Hvad er det du siger? Skal du spolere vores forestillinger på sådan en saglig måde?:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...