Hop til indhold
Guest daddyo

i want it i got it, og juliane, kbh

Recommended Posts

Guest daddyo

hvis der er nogle slikkefranse, som de sir i ørkenens sønner, så kan man få stillet sin sult hos dem
De tilbyder begge at blive slikket og man kan så få et håndjob efter, eller leg med dem med en finger og selv gøre det , når de er tilfredse
De tar begge 1000 for det, Juliane kan selv komme ud, og i want it har lejlighed i nærheden af frb. . Jeg har set den ene, men for ikke at blive 
genkendt af dem her, nævner jeg ikke hvilken. Men det var fint hyggeligt og piger var bestemt ok, og kom med et brag )
https://sugardaters.com/da/profile/PmW--.gbWn
https://sugardaters.com/da/profile/4MZ8b40QzL
spændende og lidt sjovt , på en anderledes måde , end jeg har prøvet før

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Men det er jo smag og behag. om man er til lidt mørk chokolade eller hvid. Jeg er til begge, men vil nok her vælge den hvide, og så feder det jo ikke )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Reniller skrev, den 21.6.2022 at 21:33:

Wow lyder spændende og er vel en slikkefrans 

jo hvem er ikke det, og at ligge og sen en kvinde kommer og nyde hvad man gør, er da i en god sags tjeneste any day )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Stor i munden skrev, for 3 timer siden:

Ved du, om de er til mere end det, og til hvor meget, hvis man nu ikke kun er en slikkefrans?

ja det er der, men det kræver at man mødes nogle gange og der er en naturlig kemi til andet end slik for en 10 er ) 
Og første gang kan der ikke aftales andet end det, selv om jeg fik lov at lege lidt imens jeg legede )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
daddyo skrev, den 21.6.2022 at 14:20:

Men det er jo smag og behag. om man er til lidt mørk chokolade eller hvid. Jeg er til begge, men vil nok her vælge den hvide, og så feder det jo ikke )

men for helvede hvor er den mørke dog smuk !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

hun har ikke været online i nogen tid, nogle som fik prøvet juliane, jeg har kontakt og møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 2.9.2022 at 08:52:

hun har ikke været online i nogen tid, nogle som fik prøvet juliane, jeg har kontakt og møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang

Fik du mødtes med I Want It? Hun har ikke været online et stykke tid, kan se hun ikke har læst min besked.

Mødte du begge piger til slik samtidigt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 7 timer siden:

Fik du mødtes med I Want It? Hun har ikke været online et stykke tid, kan se hun ikke har læst min besked.

Mødte du begge piger til slik samtidigt? 

nej ?
Har kun mødt juliane og hun er ikke aktiv mere ser det ud til, faktisk har begge ikke været online i lang tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

nej ?
Har kun mødt juliane og hun er ikke aktiv mere ser det ud til, faktisk har begge ikke været online i lang tid

Hvorfor inkluderede du så den anden pige i dit indlæg (under anmeldelser)?

daddyo skrev, den 21.6.2022 at 09:09:

De tilbyder begge at blive slikket og man kan så få et håndjob efter, eller leg med dem med en finger og selv gøre det , når de er tilfredse

[...]

Men det var fint hyggeligt og piger var bestemt ok, og kom med et brag )

Men nu spurgte jeg også kun til I want It, fordi du skrev for nogle uger siden, at du måske skulle se hende i weekenden: 

daddyo skrev, den 2.9.2022 at 08:52:

... møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang

Men kan forstå, at det ikke blev til noget?

Men ja, de har begge ikke været aktiv længe. Det var egentlig også kun I want It, som jeg synes kunne være interessant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I want it i got it skrev, den 6.10.2023 at 16:43:

Det i want i Got it, nu synes jeg i skal prøve og skrive Til os piger istedet for og sidde og lege med jeres tissemænd og læse kommentar 

Har lige skrevet)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til jer andre så nåede jeg juliane. Sjældent at se en pige bare giver så meget slip og nyder det. Hun trak nærmest betrækket af min hovedpude. Og red min finger med vidt åbne ben imens jeg onanerede bagefter.  Desværre svarer hun ikke på kontakt igen. Nok noget hun ville udleve

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 50 minutter siden:

I want I got it:

Virkelig flot pige! Og sød. Men selve sexen er kedelig :(

lyder hm så som så, hvad måtte du give og i havde sex, ikke bare oral ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarM skrev, for 23 timer siden:

lyder hm så som så, hvad måtte du give og i havde sex, ikke bare oral ?

Beløbet forbliver privat. Men slet ikke ublu.

Ja, det var sex. Ikke noget oral. Hun var ikke så vild med kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...