Hop til indhold
Knægten

andrea raducan København

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/329483

har overvejet om jeg burde skrive en anmeldelse 

men jeg har været forbi andrea her til aften 

og det var sku noget af en skuffelse, er ikke sikker på hvor den gik gal henne

men havde bestilt 1 time med hende, tog noget kortere tid end forventet at komme der hen så spørge om jeg måtte komme 15 min tidligere ind aftalt 

ok kom der tilbage på sms, ankom til adressen det var et hotel, men blev guidet op til hendes værelse gennem telefonen 

selve arten tja ikke det store der 

jeg blev knaldt lidt af hende, ikke helt behalige det virkede som om det skulle overståes, fik et bad bagefter og kigge på min telefon der var kun gået 15 min ud af den 1 time jeg havde betalt for men hun var allerede hoppe i noget andet mere afslappet tøj og det lød til at hun snakkede i telefon imens jeg var i bad hvor hun sagde at hun var træt 

men alligevel 15 min ud af 1 time for 2000, og det virkede som om hun bare vil havde det overstået og videre 

så der har jeg ikke lyst til at komme igen 

hun virker ellers sød nok 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 22 minutter siden:

så der har jeg ikke lyst til at komme igen 

undrede mig over at du havde lyst til at tage derhed overhoved.... Ikke særlig indbydende skæve plastikbryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

undrede mig over at du havde lyst til at tage derhed overhoved.... Ikke særlig indbydende skæve plastikbryster.

Der er vel forskal på hvad vi alle tænder på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes da at pr udseende, kunne jeg nu godt være fristet.

 

Men ærgerligt at hun var træt eller hvad der nu var i vejen.

Synes det ville være fair at sige fra, hvis  man ikke er på toppen

Held held i sprøjten næste gang

 

TSL

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TS Lover skrev, for 1 minut siden:

Synes da at pr udseende, kunne jeg nu godt være fristet.

 

Men ærgerligt at hun var træt eller hvad der nu var i vejen.

Synes det ville være fair at sige fra, hvis  man ikke er på toppen

Held held i sprøjten næste gang

 

TSL

 

 

jo men bare sure penge og skulle af med for mit vedkommende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser meget godt ud da...men min erfaring med TS siger mig , at er det ikke een man kender og har været ved før,så er 30min at foretrække , netop da nogle har det med at man bare skal ud så hurtigt som muligt...ellers kan man jo altid forhøre sig om man kan få 30min mere når man er igang....dem jeg har været ved før og har haft en go oplevelse er jeg ikke bange for at bestille en time med , min foretrukne er Miss Tina,,,hun gør mig sgu vild... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

Ser meget godt ud da...men min erfaring med TS siger mig , at er det ikke een man kender og har været ved før,så er 30min at foretrække , netop da nogle har det med at man bare skal ud så hurtigt som muligt...ellers kan man jo altid forhøre sig om man kan få 30min mere når man er igang....dem jeg har været ved før og har haft en go oplevelse er jeg ikke bange for at bestille en time med , min foretrukne er Miss Tina,,,hun gør mig sgu vild... ;-)

 

blot en af dem jeg lige må skrive mig bag øret til en anden gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

undrede mig over at du havde lyst til at tage derhed overhoved.... Ikke særlig indbydende skæve plastikbryster.

Sorry - det var et hurtigt svar en sen aftentime. Havde ikke lige fanget at det var en TS. Så syntes jeg som jer andre, at det var ærgerligt med den dårlige service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hoppet ned i det hul et par gange - var så tændt af liderlighed og flotte billeder at jeg har lagt ud med en time fra starten. 

Men nu har jeg gjort det til en vane at starte ud med 1/2 time. Hvis det er godt kan det blive til en hel næste gang. Og nogle gange er det også lykkedes at forlænge de 30 min hvis hun ikke havde aftaler umiddelbart bagefter. 
 

 

Redigeret af doggingkbh
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...