Hop til indhold

Absolut NO GO! Relaxing tantra i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hold da op. Her må I absolut IKKE bruge hverken jeres tid eller penge..

https://annoncelight.dk/showad/345314

Har før læst om forfærdelige oplevelser. Har nu prøvet en..

Intet i annoncen passer! Bortset fra at der er 2 kvinder på adressen. Jeg betalte for den yngste (mørkhåret kvinde). Ikke skyggen af tantra, BJ uden, indlevelse eller bare almindelig service. 

Pigen: 03

Stedet: 5

Sex: 03

Kunne ikke komme hurtigt nok væk! 

Skrevet

det er ellers en rigtig fin annonce de har med video - træls at du fik sådan en dårlig oplevelse

Skrevet

Virker total nice og prof. Med annoncen... Men super ærgerligt.. De taber kunder på den måde 

Skrevet

Ærgerligt at du ikke lige havde læst en anden brugers anmeldelse forleden. Det var også en meget dårlig oplevelse. 

Anmeldelse her

Redigeret af niskanen

Skrevet

Tak for advarslen. Jeg var også fristet af annoncen. Men holder mig til TANTRA Jane i Fredericia. Der er dog ikke mulighed for sex eller blow. Men en god tantra oplevelse i fine rammer

Redigeret af Hanshj

Skrevet
Hanshj skrev, for 46 minutter siden:

Tak for advarslen. Jeg var også fristet af annoncen. Men holder mig til TANTRA Jane i Fredericia. Der er dog ikke mulighed for sex eller blow. Men en god tantra oplevelse i fine rammer

Ja, Jane er mega dejlig - eneste lille minus er at hendes bryster ikke er øko - 

Men alt andet vinder big time, der.

Skrevet

Sjældent har jeg været så glad, for at have læst en tråd som den her. Det havde været trælse penge at komme af med. Sucks, deres annonce lød ellers cool

Skrevet
Hanshj skrev, den 19.6.2022 at 23:18:

er der et link til jane mvh

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.