Hop til indhold
Håb

Absolut NO GO! Relaxing tantra i Vejle

Recommended Posts

Hold da op. Her må I absolut IKKE bruge hverken jeres tid eller penge..

 

https://annoncelight.dk/showad/345314

 

Har før læst om forfærdelige oplevelser. Har nu prøvet en..

 

Intet i annoncen passer! Bortset fra at der er 2 kvinder på adressen. Jeg betalte for den yngste (mørkhåret kvinde). Ikke skyggen af tantra, BJ uden, indlevelse eller bare almindelig service. 
 

Pigen: 03

Stedet: 5

Sex: 03

 

Kunne ikke komme hurtigt nok væk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. Jeg var også fristet af annoncen. Men holder mig til TANTRA Jane i Fredericia. Der er dog ikke mulighed for sex eller blow. Men en god tantra oplevelse i fine rammer

Redigeret af Hanshj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 46 minutter siden:

Tak for advarslen. Jeg var også fristet af annoncen. Men holder mig til TANTRA Jane i Fredericia. Der er dog ikke mulighed for sex eller blow. Men en god tantra oplevelse i fine rammer

Ja, Jane er mega dejlig - eneste lille minus er at hendes bryster ikke er øko - 

Men alt andet vinder big time, der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjældent har jeg været så glad, for at have læst en tråd som den her. Det havde været trælse penge at komme af med. Sucks, deres annonce lød ellers cool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, den 19.6.2022 at 23:18:

Tak for advarslen. Jeg var også fristet af annoncen. Men holder mig til TANTRA Jane i Fredericia. Der er dog ikke mulighed for sex eller blow. Men en god tantra oplevelse i fine rammer

er der et link til jane mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...