Hop til indhold
ghans

VEJLE NEW ! REAL RELAXING TANTRA - hmmm - det kan man vist ikke kalde tantra

Recommended Posts

Jeg plejer ikke at give min mening til kende, men jeg synes jeg i dette tilfælde bliver nødt til det, for annoncen er meget misvisende.

Der annonceres med : 1 hour relaxing massage, massage all body, intim massage, body sliding with oral play my pussy and ass, lick me all ower my body, we are both covered in oile, olied blowjob without condom. You can cum all time in this 1 hour+ if you want finish in my mouth or on my face it's fine + kiss and love .  Det var ikke helt det jeg oplevede - desværre. Pigen er sød nok, men jeg har prøvet Tantra før - og det har intet med det at gøre. Det var kun ryggen og benene der blev masseret. Derefter skulle jeg om på ryggen, og der blev trukket et kondom på, og hun gik i gang med blowjob - så der var ikke noget blowjob without condom. Der var igen body sliding - overhovedet. If you want finish in my mouth or on my face - hmm. Hun virkede meget sperm forskrækket, så jeg kom i kondomet til sidst. All kommunikation (ud over kortfattede smser) forgik ved fingertegn. Så alt i alt gik jeg noget skuffet - og 1500 fattigere derfra efter 30 minutter. Jeg ønsker ikke at ødelægge hendes "forretning" men, når annoncen er så langt fra virkeligheden, så synes jeg at jeg vil advare andre der lader sig forlede af den. Jeg ved godt den seksuelle del normalt ikke indgår i rigtig tantra. https://annoncelight.dk/showad/345314

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kun 30 min. - havde du ikke betalt for en hel time?

Er hun ellers køn og lækker nok?

Overvejer et besøg, men magter ikke falske billeder og dårlige undskyldninger….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg jo ikke det jeg troede jeg betalte for, så var rimelig skuffet. Og, når man så kun kan kommunikere med fingersprog, så er det op ad bakke. Da hun så oven i købet gik på badeværelset og gurglede hals i en uendelighed - faktisk troede jeg hun var ude og kaste op - så synes jeg faktisk ikke jeg gad mere. Skal tilføje at jeg kom direkte fra badet, så det kan ikke have været derfor. Jeg tror det er hende på billedet, og indledningsvis virkede hun sød og imødekommende, men jeg tror helt ærligt at hun burde finde noget andet at give sig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...