Hop til indhold

Ny i Danmark

Featured Replies

Skrevet

Hei! 

Jeg skal være i området rundt Roskilde i sommer, (ikke under festival) og ønsker da å treffe en Dansk pige en gang eller to. Derfor har jeg et par spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med å få svar på.

1: Hvor finner jeg lettest de Danske pigers annonse?

2: Hvis jeg besøker ett av de husene hvor pigerne samarbeider, hvordan forholder jeg meg til menyen? Noen steder står det at Dansk koster xxkr og samtidig står det en annen pris for blidt og hyggeligt.

Er 45 år og ønsker å treffe noen som gjør dette av egen vilje. Ikke en ung pige som jobber for et byrå eller har en bakmann. Om ikke etnisk Dansk, så i hvert fall Dansktalende.

Skrevet
JonasL skrev, for 17 minutter siden:

1: Hvor finner jeg lettest de Danske pigers annonse?

2: Hvis jeg besøker ett av de husene hvor pigerne samarbeider, hvordan forholder jeg meg til menyen? Noen steder står det at Dansk koster xxkr og samtidig står det en annen pris for blidt og hyggeligt.

1. Annoncelight.dk er vist mest anvendt blandt de danske piger. Søg på “dansk”, men vær forberedt på, at en vis portion ikke-danske piger også vil dukke op i din søgning.

2. Hvis der bare står Dansk, så er det normalt mindre end 30 minutter. Tror du skal tænke det som 15-20 minutter. “Blidt og behageligt” er som regel også inklusiv en tidsangivelse på fx 30, 45 eller 60 minutter

God fornøjelse.

Skrevet
  • Author

Takk for tipset. Så hvis jeg velger fra menyen så er det kun rett på sak og så ut?

Da blir det nok heller å velge tid tenker jeg. 

Skrevet

Jeg bor i Roskilde, og har ledt efter det samme i et par år. Her er umiddelbart kun én dansk kvinde (Christina mener jeg) men hun får virkelig dårlige anmeldelser. 

Så jeg vil anbefale at du tager til København. 

Skrevet
JonasL skrev, 1 time siden:

Så hvis jeg velger fra menyen så er det kun rett på sak og så ut?

Ja, det vil jeg mene. Dog nok lidt mindre kynisk end det lyder, hvis du vælger et af de etablerede bordeller i København. Flere anmeldelser peger på, at pigerne der plejer at være gode til at skabe en god stemning. Men egentlig er det bedre at spørge klinikken, for der kan jo være forskel pigerne imellem. Også i forhold til, hvilke ydelser de tilbyder.

Ligesom @Sharky vil jeg også anbefale dig at tage på en klinik i København ud fra de ønsker, du stiller op, eller alternativt tage kontakt til nogen af de danske GPer, som er aktive her på EG.

Skrevet

Ja, det er jo nærliggende at bruge nyidanmark.dk når man bare kigger på overskriften. Den tror jeg ikke kan bruges :)

Tag til København....

Skrevet
  • Author

Takk igjen. Nå vet jeg hvor jeg best finner en Dansk pige. Det har jeg ventet lenge på..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.