Hop til indhold

Klinikker og thai piger med god hygiejne

Featured Replies

Skrevet

Kender du til nogle asiatiske massageklinikker og piger, der er ekstra optaget af god hygiejne?  Jeg vil prøve bj med tør ikke uden kondom på grund af smittefare.  kender du nogle søde slanke piger, som også tager infektion alvorligt og tænker hygiejne og sikkerhed også

ha en fin aften

Redigeret af Washburn

Skrevet

Jeg er sikker på Alle vaske hænder inden de Går i gang med din 

Skrevet
Washburn skrev, for 34 minutter siden:

Kender du til nogle asiatiske massageklinikker og piger, der er ekstra optaget af god hygiejne?  Jeg vil prøve bj med tør ikke uden kondom på grund af smittefare.  kender du nogle søde slanke piger, som også tager infektion alvorligt og tænker hygiejne og sikkerhed også

ha en fin aften

Hvis du er så nervøs , må du nok hellere bruge gummi ..

Skrevet

min erfaring som temmelig erfaren Thailandsrejsende, er, at thaipiger generelt er MEGET hygiejnisk bevidste. Mit råd til dig, hvis du er så nervøs.. Lad vær at besøge nogen

Skrevet
wouldloveto skrev, for 3 timer siden:

min erfaring som temmelig erfaren Thailandsrejsende, er, at thaipiger generelt er MEGET hygiejnisk bevidste. Mit råd til dig, hvis du er så nervøs.. Lad vær at besøge nogen

Jeg har ofte været ude for, at thaikvinderne ikke vasker hænder efter en happy ending, men blot tørrer dem af i det køkkenrulle, som jeg er blevet tørret med.

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ofte været ude for, at thaikvinderne ikke vasker hænder efter en happy ending, men blot tørrer dem af i det køkkenrulle, som jeg er blevet tørret med.

Du ser ikke hva der sker lige efter at du har forladt dem. :-) Den opfattelse du får af dem når i er sammen er med sikkerhed ikke sådan de er.

Skrevet
Harran skrev, 1 time siden:

Du ser ikke hva der sker lige efter at du har forladt dem. :-) Den opfattelse du får af dem når i er sammen er med sikkerhed ikke sådan de er.

Nej, jeg ved ikke hvad der foregår efter at jeg har forladt dem Tag os med ind i maskinrummet! Hvad sker der så? :wink:

Skrevet

Nu er det et bj du spørger ind til og jeg tror ikke der er nogen der kender til kvindernes generelle mundhygiejne, om hvor tit de børster tænder, bruger tandstikkere og tandtråd eller om de har spist hvidløg eller chilli lige før dit besøg. 

Hvis du allerede har de bekymrende tanker inden et besøg, så bed om at få kondom på eller tag en tur på kanalrundfart i stedet for. 

Skrevet
Agurken skrev, for 29 minutter siden:

Nu er det et bj du spørger ind til og jeg tror ikke der er nogen der kender til kvindernes generelle mundhygiejne, om hvor tit de børster tænder, bruger tandstikkere og tandtråd eller om de har spist hvidløg eller chilli lige før dit besøg. 

Hvis du allerede har de bekymrende tanker inden et besøg, så bed om at få kondom på eller tag en tur på kanalrundfart i stedet for. 

Chili før oralsex er ellers ret frækt. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.