Hop til indhold
Guest Liderligfyr

kom så Danmark.........

Recommended Posts

Gæst

Jeg håber at en nuværende eller tidligere Esbjerg spiller, gør en forskel og afgøre kampen til Danmarks fordel.. Man er vel lokalpatriot :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå på grønsværen var vi ikke gode nok :?

så træder plan B i kraft :P Vi må satse på økonomien bliver så meget forværret i Italien, at jeg udløser en borgerkrig :!: det har vi jo historisk set haft kæmpe succes med ( jugoslavien 92)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå på grønsværen var vi ikke gode nok :?

så træder plan B i kraft :P Vi må satse på økonomien bliver så meget forværret i Italien, at jeg udløser en borgerkrig :!: det har vi jo historisk set haft kæmpe succes med ( jugoslavien 92)

Du udløser en borgerkrig ??? :lol:

Er det ikke nemmere med bestikke italienerne.

Vi spillede den bedste kamp længe.

Jeg troede ikke mine egne øjne da de udlignende det sidste mål :evil:

Bad luck !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå jo Nille, den havde jeg ikke lige tænkt over..... naturligvis vil bestikkelse være den rigtige løsning i Italien :lol::lol:

Vi var sateme gode.... synd de ikke spiller sådan hver gang :) for så havde vi klart været afsted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo men selvom vi bestikker Italien - så ændrer det ikke på at vi kun er nummer 3 i puljen. :lol:

Det kan man altså heller ikke... Italienere er ubestikkelige - det er en myte at Italien er korruot... bare se på Berlusconi, en sand hædersmand, som blot er offer for en uhæderlig smædekampagne :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man altså heller ikke... Italienere er ubestikkelige - det er en myte at Italien er korruot... bare se på Berlusconi, en sand hædersmand, som blot er offer for en uhæderlig smædekampagne :oops:

Men Berlusconi kunne holde nogle vilde Bunga Bunga Parties. Se selv: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Q8wpXKkrpcA

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...