Hop til indhold
Jlasian

Butsaba Wellness på Christianshavn

Recommended Posts

http://www.butsaba-wellness.dk/cms/index.php

Har været der en del gange, men efter en længere pause var jeg forbi dette sted i sidste uge og ville som udgangspunkt have lidt massage.

Parkering er rimelig nemt, men stedet er ikke så diskret, da der til tider er megen trafik og det ligger på et hjørne.

Ringede på og ventede de obligatoriske 15-20 sek, inden der blev lukket op. Blev vist ind på et af værelserne, og bestilte en times oliemassage. Pigen som skulle massere, var alt andet end slank, men meget sød og smilende. Husker dersværre ikke hvad hun hed, da jeg er dårlig med navne, især thailandske :lol:

Hun begyndte massagen, som var afslappende, ikke hård eller dybt og egentlig ikke noget særligt, men det er alligevel dejligt at ligge på maven og slappe af, mens man får en blid massage. Efterhånden som tiden skred frem, begyndte massagen at koncentrere sig omkring bagdelen, dog på en ganske dejlig og behagelig måde, blandet med kys på ballerne :)

Efter lidt massage med meget fokus på bagdelen, blev jeg bedt om at vende mig om, og fik så først masseret fødderne og benene. Efterhånden gik massagen højere op, både på brystet men også direkte rettet mod mellemkød, pung og lillebro og mens hun ligger og har godt fat i pikken med begge hænder, får den et par slik, hvorpå hun spørger om jeg har lyst til mere. At ligge med stiv dolk, godt tilrette i en piges hænder, som kigger op på en med brune øjne mens hun kysser pikhovedet, gør det stort set umuligt at sige nej (især når man som jeg har rygrad som en regnorm), så jeg takker ja. Vi aftaler 900 for BJ, inkl CIM.

Derpå rejser hun sig, og tager vaskekluden, fra den dertil medbragte vaskebalje, og vasker pikken grundigt, hvorpå hun sætter sig op mellem mine ben, og begynder at kysse/slikke/sutte (øko). Ikke ligefrem det bedste jeg har prøvet at opleve, ej heller særlig dybt, men hun forsøger så godt hun kan. Da hun stadig er påklædt, beder jeg hende om at tage al tøjet af, da jeg også gerne vil pilroderage lidt, så hun rejser sig og får taget tøjet af og går så hen til vaskebajlen og vasker sig i skridtet, ligger sig så op i sengen og begynder at slikke mig igen. Jeg får vendt hende i en 69, men da jeg ikke synes at lugten er særlig spændende, på trods af afvaskningen med kluden, nøjes jeg bare med at pille ved hende med fingrene, altimens hun sutter lystigt derudad.

Efter lidt tid med dette, spørger jeg efter gummi (da jeg ombestemte mig under sutteturen og fik lyst til mere), som hun finder frem og får påmonteret, hvorpå hun sætter sig ovenpå og begynder at ride. Får vendt hende rundt i en doggy efter lidt tid, og mens jeg banker lystigt i 1'eren begynder jeg at pille hende i 2'eren, som ender med at jeg får smuttet tomleren indenfor, altimens hun stønner højlydt og leger med klitten. Kører lidt i denne position, inden jeg vender hende om på ryggen og giver den godt med gas, stadig mens hun gnider sig selv.

Da jeg kan mærke at det er lige oppe over, trækker jeg mig ud og hiver gummiet af. Op på knæ og ind i munden på hende med pikken, og mens jeg spiller lystigt derudad med højre hånd, har jeg godt fat i nakken med venstre, og det ender med at jeg skyder ladningen af i munden på hende.

Hun får spyttet ud og vasket sig med kluden, hvorpå jeg får viklet håndklædet om livet og bliver vist ud på badeværelset. Jeg får badet og tøj på, og da jeg spørger om prisen, svarer hun "hvad jeg synes"? Jeg spørger om 1000kr er ok, hvorpå hun nikker, så jeg betaler hende, og efter et kys og kram, bliver jeg lukket ud.

1000kr og for det fik jeg næsten 1,5 time med massage, sex og megafransk. Synes det er en ok pris, også taget i betragtning at pigen ikke var den smukkeste eller slankeste, som jeg har set. Sex'en var ikke det mest fantastiske, ej heller BJ'et men til den pris har jeg sgu ikke noget at klage over :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pigen havde silikone bryster og en Amagerplade på lænden ,så er det Penny du har været i klørerne på.

Men en fair pris og stedet snyder aldrig.

Desvære er modellerne lidt ældre.

men hellere betale 1000 kr end 1500-2000 kr når resultatet er det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pigen havde silikone bryster og en Amagerplade på lænden ,så er det Penny du har været i klørerne på.

Undskyld næsten-navnebror, men hvad er en "Amagerplade"? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Undskyld næsten-navnebror, men hvad er en "Amagerplade"? :)

Røvgevir!

Kæmpe tatovering på lænden, lige over numsen.

Amager plader begrebet stammer fra rokkertøserne. Røvgeviret ses tydeligt når læderjakken glider op over de lavtaljerede bukser, når hun sidder pa på Harley Parkinson´en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Røvgevir!

Kæmpe tatovering på lænden, lige over numsen.

Amager plader begrebet stammer fra rokkertøserne. Røvgeviret ses tydeligt når læderjakken glider op over de lavtaljerede bukser, når hun sidder pa på Harley Parkinson´en.

Tak for oplysningen, Århuselsker. Begrebet "Røvgevir" er jeg helt fortrolig med, men jeg undrede mig over, hvor den flade pandekage til Amager kom ind i billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan måske også have været Anni. Hun er noget rund i det, med store bryster. Men hun plejer nu ellers at give en solid guffer, såå 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...