Hop til indhold
AalborgLook

Nannas Hjørne

Recommended Posts

Guest Søren A

Hvad er sandsynligheden lige for, at to brugere spørger efter Nanna den samme dag, efter hun har været savnet i et godt stykke tid :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 25 minutter siden:

Hvad er sandsynligheden lige for, at to brugere spørger efter Nanna den samme dag, efter hun har været savnet i et godt stykke tid :)  

Tjaaa - det kunne tyde på at der er nogle som "annoncerer" et come back lige om lidt.

Sandsynligheden er vel 1 til over en million 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nu ikke nogle skumle bagtanker bag mit indlæg, men havde bare ikke set det andet indlæg. 

Kan se at hun er i Aalborg på fredag, men tvivler at det holder, da hun ikke har svaret på PB. 

Venter og ser hvad der sker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Der er nu ikke nogle skumle bagtanker bag mit indlæg, men havde bare ikke set det andet indlæg. 

Kan se at hun er i Aalborg på fredag, men tvivler at det holder, da hun ikke har svaret på PB. 

Venter og ser hvad der sker. 

Det var altså heller ikke på nogen måde ment, som om du skulle have skjulte hensigter. 

Det var mere det lidt sjove i, at en kvinde vi ikke har hørt fra i en måned eller to lige bliver “efterlyst” i to opslag indenfor 6 timer. Det er da lidt sjovt, eller hvad man nu siger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 minutter siden:

Det var altså heller ikke på nogen måde ment, som om du skulle have skjulte hensigter. 

Det var mere det lidt sjove i, at en kvinde vi ikke har hørt fra i en måned eller to lige bliver “efterlyst” i to opslag indenfor 6 timer. Det er da lidt sjovt, eller hvad man nu siger :) 

Hun er nok bare savnet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, 1 time siden:

Jeg selv haft det engang hvor jeg efterlyste en bruger og det samme havde en anden nogle timer tidligere.

Tror at jeg har været her på siden tidligere og skimmet nye indlæg uden at tænke over det, så da jeg kommer tilbage senere på dagen efterlyser jeg den person jeg savner.

Så jeg syntes ikke der er noget mærkeligt i dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
puttgarden skrev, for 2 timer siden:

Så jeg syntes ikke der er noget mærkeligt i dette.

Altså nu skrev jeg heller ikke at det var mærkeligt, men jeg tror nu nok at vi to trods alt kan blive enige om, at procentvis er chancen for, at der bliver lavet to separate opslag på den samme pige den samme dag ikke er så store igen, ikke? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...