AalborgLook 5177 Skrevet 15. Juni, 2022 Nogen der ved havd der blev af Nannas Hjørne? Hun var meget aktiver her på EG og modtog besøg ca. 1 gagn om månede rund om i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Juni, 2022 Hvad er sandsynligheden lige for, at to brugere spørger efter Nanna den samme dag, efter hun har været savnet i et godt stykke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 15. Juni, 2022 Søren A skrev, for 25 minutter siden: Hvad er sandsynligheden lige for, at to brugere spørger efter Nanna den samme dag, efter hun har været savnet i et godt stykke tid Tjaaa - det kunne tyde på at der er nogle som "annoncerer" et come back lige om lidt. Sandsynligheden er vel 1 til over en million Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. Juni, 2022 Der er nu ikke nogle skumle bagtanker bag mit indlæg, men havde bare ikke set det andet indlæg. Kan se at hun er i Aalborg på fredag, men tvivler at det holder, da hun ikke har svaret på PB. Venter og ser hvad der sker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Juni, 2022 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Der er nu ikke nogle skumle bagtanker bag mit indlæg, men havde bare ikke set det andet indlæg. Kan se at hun er i Aalborg på fredag, men tvivler at det holder, da hun ikke har svaret på PB. Venter og ser hvad der sker. Det var altså heller ikke på nogen måde ment, som om du skulle have skjulte hensigter. Det var mere det lidt sjove i, at en kvinde vi ikke har hørt fra i en måned eller to lige bliver “efterlyst” i to opslag indenfor 6 timer. Det er da lidt sjovt, eller hvad man nu siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. Juni, 2022 Søren A skrev, for 2 minutter siden: Det var altså heller ikke på nogen måde ment, som om du skulle have skjulte hensigter. Det var mere det lidt sjove i, at en kvinde vi ikke har hørt fra i en måned eller to lige bliver “efterlyst” i to opslag indenfor 6 timer. Det er da lidt sjovt, eller hvad man nu siger Hun er nok bare savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 15. Juni, 2022 AalborgLook skrev, for 9 minutter siden: Hun er nok bare savnet Det kan du godt regne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 15. Juni, 2022 Søren A skrev, 1 time siden: Det var altså heller ikke på nogen måde ment, som om du skulle have skjulte hensigter. Det var mere det lidt sjove i, at en kvinde vi ikke har hørt fra i en måned eller to lige bliver “efterlyst” i to opslag indenfor 6 timer. Det er da lidt sjovt, eller hvad man nu siger Jeg selv haft det engang hvor jeg efterlyste en bruger og det samme havde en anden nogle timer tidligere. Tror at jeg har været her på siden tidligere og skimmet nye indlæg uden at tænke over det, så da jeg kommer tilbage senere på dagen efterlyser jeg den person jeg savner. Så jeg syntes ikke der er noget mærkeligt i dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Juni, 2022 puttgarden skrev, for 2 timer siden: Så jeg syntes ikke der er noget mærkeligt i dette. Altså nu skrev jeg heller ikke at det var mærkeligt, men jeg tror nu nok at vi to trods alt kan blive enige om, at procentvis er chancen for, at der bliver lavet to separate opslag på den samme pige den samme dag ikke er så store igen, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg