Hop til indhold

Forgæves forsøg på at kontakte en pige

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Hvad gør i når i meget gerne vil besøge en bestemt pige, men hun svarer ikke når i sender en sms? Det er lidt irriterende når man skriver og ikke får svar.

(og ja, hun vil gerne have man kontakter pr sms). Hendes annonce er aktiv og hun er åben for aftaler når jeg skriver.

Er det jeres erfaring at det kan betale sig at blive ved med at skrive?

Skrevet
Johannes Dypperen skrev, for 11 minutter siden:

NEJ! Videre....

Ja..Videre til en ny pige.

Du kan evt. prøve at sende en sms igen efter 2-3 dage men er der stadig intet svar, så glem hende og få øjnene på den ny...

Redigeret af ppd

Skrevet
eye2eye2 skrev, for 21 minutter siden:

Hej Alle

Hvad gør i når i meget gerne vil besøge en bestemt pige, men hun svarer ikke når i sender en sms? Det er lidt irriterende når man skriver og ikke får svar.

(og ja, hun vil gerne have man kontakter pr sms). Hendes annonce er aktiv og hun er åben for aftaler når jeg skriver.

Er det en du vil fortælle hvem er. 
og er det første gang du skal besøge hende 
måske nogle her inde har haft kontakt til hende 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet

Som mange andre skriver så drop hende hvis hun ikke svarer. Dog kan du lige tjekke om du sender dine beskeder på samme tidspunkt/dag.

For hvis hun er optaget med noget andet hver onsdag fra kl. 13-16 og du skriver der, og ingen samme tidspunkt ugen efter, så kan du falde der.

Ligeledes så skriver nogle at de ikke tager hurtige møder, hvor de gerne vil have man bestiller tid mindst 1-2 dage før, og dem der bestiller tid den pågældende dag om fire timer, dropper GP'en bare per automatik.

Det var bare lige for at se sagen fra en anden side, men hvis du ikke er ramt af noget af dette, så drop hende og find en anden dejlig pige, og så måske prøv at skrive til den pågældende GP igen, hvis hun kommer til DK igen eller hvis det er en dansk efter nogle måneder. Uanset hvad god vind herfra.

Skrevet

Kender det godt og er pisse irriterende! hvis du har en anden mobilnr. prøv det -nogen gange er de lidt for hurtig til, at blokke -kan måske være en misforståelse -kommunikation kan være en svær størrelse... Hvis pigen er lækker skal man være tålmodig og kreativ -skriv f.eks. 5minutter før hun åbner... 

Det er et stort udvalg -men nogen gange er det mere jagten/kampen for det, man lige kunne tænke sig;-)

Skrevet

Som skrev tidligere synes jeg det er vigtigt at have for øje om det er en pige man har besøgt før. 
hvis det er det og hun er aktiv. 
er der nok en grund til hun ikke besvare dine sms.  Og det synes jeg man skal respektere. 
dog kan der også være en situation der gør hun ikke lige svare. 
så skriv i efterlysninger kunne være nogle der kendte hvorfor hun ikke svare. 
måske er hun taget hjem og glemt at sætte annoncen på pause eller noget andet. 
hvis ikke du har besøgt hende før. 
Så ville jeg da også bare kime hende ned. 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet

Jeg har prøvet at få kontakt med en meget hypet pige der er i landet jævnligt, men hun har ikke svaret på 3-4 henvendelser så nu har jeg givet op. Det kunne du også gøre.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har prøvet at få kontakt med en meget hypet pige der er i landet jævnligt, men hun har ikke svaret på 3-4 henvendelser så nu har jeg givet op. Det kunne du også gøre.

Hvorfor ikke dele hvem vi taler om ? 
så vi andre måske ikke bruge tid på den samme. 
Er det ikke det forumet er til ?

Skrevet
Den ærlige skrev, for 3 minutter siden:

Det der gælder for den ene, gælder ikke nødvendigvis for den anden. Der kan være en grund til, at pigen ikke svarer en bestemt mand, men gerne en anden. Hun kan også bare ha haft travlt på dagen, holdt fri, været ude at handle, ha overset SMS’en eller andet helt legalt.

Skrevet
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Det der gælder for den ene, gælder ikke nødvendigvis for den anden. Der kan være en grund til, at pigen ikke svarer en bestemt mand, men gerne en anden. Hun kan også bare ha haft travlt på dagen, holdt fri, været ude at handle, ha overset SMS’en eller andet helt legalt.

Det er jeg med på 

hvis du læser hvad jeg skriver ovenover :)

hvis han har besøgt hende før kan der være en grund. 

hvis ikke kan det være hun ikke har tid mm. 
nøjagtig det jeg skriver. 

men hvis det er første gang og hun ikke svare kunne det være andre i forumet kunne hjælpe hvis vi kendte pigen. 
Og evt. vide om hun er syg stoppet eller noget andet 
det er faktisk sket tit her inde. 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet
Den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

hvis han har besøgt hende før kan der være en grund. 
hvis ikke kan det være hun ikke har tid mm. 
nøjagtig det jeg skriver. 

men hvis det er første gang og hun ikke svare kunne det være andre i forumet kunne hjælpe hvis vi kendte pigen. 
det er faktisk sket tit her inde. 

Det kan også være, at han skriver på en måde eller med et indhold, som pigen ikke kan lide og derfor ikke svarer på. 

Skrevet
eye2eye2 skrev, for 10 timer siden:

Uden at vide det, forestiller jeg mig, at bliver du ved med at skrive, lyder du desperat. Og hvem gider være sammen med en desperat person?

Så svarer hun ikke efter 2 skriv, så glem det. Ingen grund til at ydmyge dig selv

Skrevet
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Det kan også være, at han skriver på en måde eller med et indhold, som pigen ikke kan lide og derfor ikke svarer på. 

Ja det kan vi så ikke vide :)

men går da udefra at når man skriver første gang eller for den sags skyld andre gange henvender sig på en anstændig måde. 

så det antager jeg som en selvfølgelighed han har gjort. 

og derfor kunne det jo bringe noget frem i lyset hvis han nævnte hvem han/de taler om. 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet

Som @Liv skriver, kan der være mange årsager til, at pigen ikke svarer med det samme. Når det er tilfældet, så har nogen piger det sådan, at hvis der er gået mere end fx 2 timer, og de ikke har set eller haft mulighed for at besvare en sms, så vil de hellere lade være med at svare, end at risikere, at deres svar rammer mandens mobil på et for ham uheldigt tidspunkt.

Det løser selvfølgelig ikke problemet med manglende svar, men man hjælper sig selv lidt, hvis man i sin sms til pigen skriver noget i stil med “jeg skal helst høre fra dig inden kl. 12.00”. Så kan man enten selv sende en sms tæt på kl 12, hvis man ikke har hørt fra hende, i håb om at hun så svarer nu, eller skrive efter kl 12, at I dropper det eller at du vil forsøge en anden dag i stedet.

tvr skrev, for 37 minutter siden:

Så svarer hun ikke efter 2 skriv, så glem det.

Enig.

Skrevet

Når I bliver irriteret over ikke at får svar, (nogen forventer svar indenfor få minutter) synes jeg lige I skal vende den rundt og spørge jer selv om I ønsker pigen svarer andre mænd mens I er på besøg. 

Nej vel, så er pigen optaget svarer hun nok ikke. Så åben for kunder og aktiv annonce ikke lig med tid til at svare. 

Er dagen gået eller det ønskede klokkeslæt passeret, er der nogen som vælger at svare uanset for at “verificere”: beskeden blev modtaget, jeg er aktiv og seriøs og for chancen at få aftalen ind på en anden dag. Andre tænker: nå dem nåede jeg ikke, eller vælger ikke at svare af hensyn til de ikke ved hvor manden nu befinder sig og om det er sikkert at svare uden manden bliver afsløret.

Forslaget med at skrive igen en dag eller to efter er ok, men flere beskeder med få minutters mellemrum/samme dag vil ofte virke som spam, være et irritationsmoment og gøre der slet ikke svares.

Nu fremgår det ikke hvor længe du har ventet, på svar eller hvordan du har formuleret dig. For mange svarer ikke hvis der bare står hej, har du tid, skal vi knep. Det er der utallige tråde om herinde.  

Så overvej om du selv har virket seriøs og vælg så om du vil prøve igen. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 3 timer siden:

Fordi jeg gerne ville holde det på det principielle plan. Ganske som du er helt ukonkret og fuld af antydninger i dine indlæg i tråden om manglen på piger.

Redigeret af jensen jr.

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Det kan næppe forestilles. Jeg er en klassisk dannet person med pli og har altid nærmet mig pigerne med respekt. Så det kan udelukkes.

Skrevet
Den ærlige skrev, for 5 timer siden:

men går da udefra at når man skriver første gang eller for den sags skyld andre gange henvender sig på en anstændig måde. 

Sådan er det desværre ikke altid.

Skrevet
Liv skrev, for 24 minutter siden:

Sådan er det desværre ikke altid.

Øv men så har i heldigvis muligheden for at undgå personen. 

Skrevet
jensen jr. skrev, for 3 timer siden:

Fordi jeg gerne ville holde det på det principielle plan. Ganske som du er helt ukonkret og fuld af antydninger i dine indlæg i tråden om manglen på piger.

Har ingen antydninger for det første. 

Men lad det være op til den enkle. 
på peger bare nogle vilkår. 
intet andet. 

og for øvrigt har de 2 opslag intet med hinanden at gøre. 

Min pointe var at hvis man vidste hvem det var ville det kaste lys over hvorfor personen ikke var til at få fat i  

lige som den tråd der køre med Nanna pt  

håber du får din kontakt :)

Redigeret af Den ærlige

Skrevet
Den ærlige skrev, for 5 minutter siden:

håber du får din kontakt :)

Nej det fortjener pigen ikke. Hun har spildt sin chance når hun ikke reagerer selv med ugers mellemrum imellem forsøgene.

Skrevet
  • Author

Tak for alle de gode svar :)

Jeg skrev til hende "dag 1" og igen dagen efter, dvs 2 gange i alt. Jeg vil selv mene at jeg henvendte mig pænt og ordenligt med at seriøst spørgsmål ang en aftale / møde. Hvad der er årsagen til at hun ikke svarer det ved jeg ikke, men mange af de ting der skrives her i tråden er gode mulige forklaringer. 

Måske har hun haft travlt.

Måske brød hun sig ikke om det jeg skrev.

Måske har hun bare overset begge mine sms'er.

Jeg har ikke besøgt hende før, så der er ikke nogen fælles historie. Jeg vil ikke nævne hende her, for der kan som sagt være flere gode grunde til at hun ikke har svaret - og jeg ser ingen grund til at hænge nogen ud. Der er jo ikke sket mig eller nogen andre noget, hvis det eneste der er sket er, at en GP ikke svarer.

Jeg var blot interesseret i hvad i andre herinde tænker om sådan en situation.

Skrevet

Vil lige tilføje en ting mere, som så skulle være meget uheldigt tilfældigt, hvis det er sket 2 gange. Men måske har hun fået åbnet beskeden, blevet distraheret af noget andet, og simpelthen glemt hun ikke har svaret.  

Der har jeg så en fordel ved at bruge mail. Sker det noget pludseligt, kan jeg hurtigt gøre den ulæst igen, så dem ikke ryger i glemmebogen. Det kan man ikke på SMS.  Men hvad der er sket ved kun pigen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.