olemadsen 87 Skrevet 13. Oktober, 2013 Den gamle her uha det lyder sgu til vi snart får røde ører allesammen. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3728 Skrevet 13. Oktober, 2013 Den gamle her uha det lyder sgu til vi snart får røde ører allesammen. Der er en knap der hedder "ignorer". Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 13. Oktober, 2013 Ja, jeg kom fra Gimel. Og når jeg i sin tid havnede på Gimel, var det ikke fordi, jeg, som mange andre, var blevet hældt ud fra VL og kunne slikke sårene her, men derimod fordi Hedomax, hvor jeg begyndte, brød ned i slutningen af oktober 2011 og i månedsvis var forsvundet under radaren. Faktisk var en af årsagerne til, at jeg forlod Gimel, at jeg som forudsætningsløs var træt af at læse om alt det VL-vrøvl og deltage på et site, der i vid udstrækning orienterede sig efter, hvor VL nu aktuelt befandt sig. Derfor var jeg på Gimel, og derfor "kom jeg fra Gimel". Og kald du mig bare en løgner, jeg har en bred ryg, og sandheden er jo altid ilde hørt. Som en der er" forudsætningsløs" udtaler du dig meget bombastisk om forholdene derovre, men tak forbi du indrømmer du er et blankt stykke papir med hensyn til VL, man kan så undre sig over hvorfor du skriver så meget om VL når du intet ved? Som er der er flygtet fra VL-vrøvl på Gimel bidrager du ufatteligt meget til VL-vrøvl her på EG. Hvorfor gør du det? Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 13. Oktober, 2013 Det her minder mere og mere om VL Ren børnehave Mvh bager Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2013 Sejanus svaret har du og det ved du godt, du er bare ude i at jagte ham. Nu skylder jeg jo hverken dig, Smo eller andre et detaljeret regnskab for min færden på VL, og angivelsen ”en del mere på VL” er jo en ret relativ angivelse. Nuvel, jeg har af og til kigget over skuldrene hos en bekendt, og det har som tidligere angivet ikke været noget kønt syn. Jeg har, ligeledes som tidligere angivet, aldrig været medlem, og en indlysende årsag er, at jeg ret hurtigt ville blive hældt ud igen. Så det har dårligt kunnet betale sig. I modsætning til, hvad Smo påstår, har jeg intet ønske om at hans indlæg skal censureres, og jeg kan ikke selv med min bedste vilje se, at jeg i mit indlæg lægger op til det. Smo påstår også, at jeg har en skjult dagsorden med VL. Det er, ganske som påstanden om min censurvilje, sådan et typisk paranoia-argument, man altid kan lange over disken. Den eneste dagsorden, jeg har, er ganske åben, og den er kort og godt, at EG ikke skal VL-ificeres. Der er vidnesbyrd nok om, hvad det betyder. Andre debattører herinde – sjovt nok VL-folk – har tilkendegivet, at tingene på EG helst skal være helt som på VL, og man sporer også i Smos indlæg en nærmest elegisk længsel efter VL. Det var derfor jeg skrev, om det ikke var en idé at tage konsekvensen og hjælpe til med at genopbygge VL? Det er da lidt konstruktivt, men det er måske nemmere lidt "Klodernes Kamp"-agtigt at invadere EG i flok og få det skabt om til dét, man længes sådan efter? Modsat hvad mange tror, har jeg nemlig intet ønske om, at VL skal forsvinde, da jeg mener, at der er plads til begge. Jeg derimod et særdeles stærkt ønske om, at EG forbliver EG i sin oprindelige form. Det er her, min dagsorden ligger. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3728 Skrevet 13. Oktober, 2013 Det her minder mere og mere om VL Ren børnehave Mvh bager Enig. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2013 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2013 Er der nogen der har lagt mærke til nedenstående fakta, som er indkopieret for 30 sekunder siden? 2scana Landbytosserne på Venusbjerget savner deres leder Tilmeldt: 10. okt 2013, 16:22 Indlæg: 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 13. Oktober, 2013 Nu tror jeg vist der er blevet sagt rigeligt i denne tråd, derfor er den nu låst. Del dette indlæg Link til indlæg