Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fik du besøgt hende? Eller måske der er nogle andre der har?

Skrevet

Jeg har en teori om, at det er Selena, der tidligere har været på adressen:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/136738-selena-i-emdrup/?tab=comments#comment-1278574

Er der nogen, der kan af- eller bekræfte min tanke? 

Hvis det er hende, skal jeg hurtigst muligt af sted... 

Skrevet

Har taget en for holdet da jeg bor forholdsvis tæt på......

Den Selena jeg engang mødte på stedet er det absolut ikke.....Selena havde gjort en dyd ud af

at lære engelsk .. ...  Irys kan ikke mange ord.

Irys skrev fint og kommunikationen inden var med hjerter så det batter....

Da jeg først var der....ja så var det en anden snak.........eller mangel på samme.....klassiker

Da hun udseende mæssigt er meget min type fik lillemanden desværre sin vilje selvom hun overraskende bad om 2000 for en time....

For den pris regnede jeg så  med fransk uden- fik jeg ikke. Tilgengæld fik jeg kys hvilket jeg ikke troede var på menuen ....var så egentlig hot og godt.

Problemet var at det føltes for mekanisk og pressen på for at blive hurtigt færdig og tjene hurtige gode penge ......og så vil lillemanden sjældent. ....endnu en klassiker

Jeg prøvede at at købe tid ved at foreslå 69.... Så blev jeg mødt af en anden klassisker.....lugten af fisk.....På trods af alt fik kun alligevel  fået mig til at komme ved bj efter 1/2 time, hvorefter hun tændte hun en smøg og kiggede i sin telefon....jeg er absolut ikke ryger........da hun var færdig blev jeg sendt afsted.....efter 37 min.....

Jeg kunne godt være flink og  sige det måske var kemi......MEN....Jeg er pæn nydelig slank og velvasket, dog er jeg dobbelt så gammel.

MEN......der er bare for mange kendte faktorer der peger i anden retning.....og uvasket vagina....plejer at indikerer mangel på engement.

Kommer ikke igen.......og vil heller ikke komme med en anbefaling.

Skrevet
K-Man skrev, for 46 minutter siden:

selvom hun overraskende bad om 2000 for en time....

Hmm, ifølge hendes annonce koster en time det halve. Det er sgu useriøst at skrue prisen op på den måde. Men tak for, at du skriver om det.

Skrevet

In connection with this review it is fake.
And I will explain why in connection with communication I am new in the field and use Google translate
My price is displayed on the site I can't ask for more just in case you ask for something extra.

People who pay me for an hour may like it 5 minutes earlier or 5 minutes later, I don't let anyone out.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.