Hop til indhold
kimh

Aalborg - "lovely" Lisbeth eller Loren.. eller begge..hvem "vandt" ?

Recommended Posts

Nogle dage i det nordjyske ... salgsmøde og kundebesøg.. dag 1 aften samme med 4 kollegaer og snak om piger.. en af de lokale (og premium GP heavy user) giver et bud på top 5-6 i området...Han har ikke været på besøg alle steder men udfra bl.a her og andre steder 

der trækkes lod om hvem der vinder og da han skylder en del bonus er alt på hans regning... 1 time med 2 babes er aftalen han skal blot have fyldig beskrivelse og der skal også skrives herinden aftaler vi 

Fik/trak 

"lovely" Lisbeth

og 

Loren

1. Lisbeth 

skriver lidt om mig, og chatter lidt og aftaler tid og får sted, afsted til Aalborg øst, lejlighedskompleks ikke særligt diskret, en lys pige åbner, ikke meget solbadning her. Vi snakker lidt og så er der total vask , tandbørste og mundskyl hvilket er fint da vi lige har haft kunde frokostmøde. Kysser vildt godt og meget længe. Hun ser ok ud men er sådan lidt naboens datter fra øst men ok vi hygger lidt og begge oral som er fint.. hun fortæller helt vildt og jeg er også altid interesseret i at høre om andre men men men ... mens hun fortæller om hendes start i branchen på bordel, studie osv og massere mine ben...tænker jeg nu er det vist snart tid til runde 2... men som kunde er det vel også lidt specielt at hente en telefon og se hvor lang tid der er gået...men hun snakker videre og pludselig siger hun "now you can take a shower"... whattt??? 

Så 1 time med lidt blow og masser af snak om livet for 1500 

Hun siger hun går meget op i at leverer en service ..og har mange loyale kunder når hun kommer til DK.. hmm ja kan godt se der er flere der kan lide at man kan snakke med en købepige og køber blomster og andet til hende , men det var nu ikke samtale terapi jeg kørte til Aalborg Ø for...

af den grund er jeg ude ....fra Lisbeths loyale kundekreds.. 

Bonus info hun mente hun var i AA til omkring 16/6.. derefter måske smilets by 

positivt: ren lejlighed, fik ikke parkeringsbøde, hendes person (hun er jo helt normal :-) ) og vil bare tjene mønt til sikkerhed for et godt liv, dejlig at kysse og super blow

negativt: hendes øvrige service, ikke helt på de model billeder jeg nu ser online       

Samlet på 10 skalaen en lille 4 

2. Loren 

9000, Midtbyen, parkering kan være lidt tricky, Netto vesterbro evt, Hun åbner og OMG...

Shit hun er flot.. naturlig, smilende og super sød. lejlighed med masser af trapper men ellers fint og rent. 

Bad og så da jeg kommer ud er hun der ikke... der er helt stille og "soveværelset" er ovenpå ... så tænker der nok er flere rum så går ovenpå... der ligger hun helt uden noget med spredte ben og leger med sig selv...

Hvad ser jeg en mørk skønhed med lidt lavede bryster som er pænt store til hende slanke krop... der er vel ikke andet at gøre end at gå på opdagelse de rigtige steder ...wow hun er lækker ... efter 1 runde snakker vi om alt og om hvor hun er fra osv. og hun vil gerne høre hvad meningen er om hendes bryster da hun ikke er 100 % tilfreds... hvilket sku er cute.. hun er slavisk men ligner en italiensk model..og er nok ikke helt fra det land hun skriver på nettet men med det look er det vel også ligegyldigt..en del tatoos som jeg normalt ikke syntes er pænt men hende er det flot og når man tager hende bagfra kan man blive helt religiøs af at se på den gud der er på ryggen:-) 

positivt: alt 

negativt: skulle videre til et møde efter 1 time og hun havde "fri" 1 time mere...

samlet på 10 skalaen 9,5/10 ( hendes "extra" priser er lidt for høje)

god jagt derude..  

 

 

 

 

   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg har besøgt Loren og anmeldte hende også dengang, og hun er super lækker. Så hende faktisk i bybilledet i dag i Aalborg og ja, hun ligner en Italiens model. 

Jeg var også meget imponeret over hende ved mit besøg, men har desværre ikke besøgt hende igen, men vil gerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have meet with @LizbethPrecious1.
I have a slightly different opinion of her.
I also don't think her pictures does her justice, but for the opposite reason.
I honestly think she's far prettier in person.
And yes, I did get the feeling that she loves to talk, but that in no way got in the way any service she provides.
But that may be since I had a 2 hour meeting with her, so there was plenty of time for both.
Or maybe it's just that she likes it if we are the once that takes initiative ? Not sure.
Or maybe it's that I specifically visit the girls that go highly in for GFE ?

But I certainly would visit her again.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilstå jeg ikke har besøgt Loren. 

Men har besøgt Lizbeth og havde en lækker oplevelse hos hende i november 21. Hun  kysser, virker tændt, går på opdagelse, mega lækkert blow, fantastisk krop, intelligent og dejlig at konversere med. Har god tid og er til super GFE. En 69 der næsten fik mig til at misse resten og slutte ønsket om en mega Franch - der bare er noget af det mest grundige og indlevende af slagsen, med hendes blik samtidig som fortalte at hun vidste præcis hvad hun gjorde. 

Så jeg kan kun stoppe mig selv nu i min ros til Lizbeth  - Helt uden at have besøgt Loren, vil jeg stemme på Liz :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 7 timer siden:

Jeg må tilstå jeg ikke har besøgt Loren. 

Men har besøgt Lizbeth og havde en lækker oplevelse hos hende i november 21. Hun  kysser, virker tændt, går på opdagelse, mega lækkert blow, fantastisk krop, intelligent og dejlig at konversere med. Har god tid og er til super GFE. En 69 der næsten fik mig til at misse resten og slutte ønsket om en mega Franch - der bare er noget af det mest grundige og indlevende af slagsen, med hendes blik samtidig som fortalte at hun vidste præcis hvad hun gjorde. 

Så jeg kan kun stoppe mig selv nu i min ros til Lizbeth  - Helt uden at have besøgt Loren, vil jeg stemme på Liz :P

Helt enig. Har besøgt Lizbeth 3 gange inden for de sidste 14 dage og det bliver bare bedre fra gang til gang og det var dælarme godt første gang.

Kender heller ikke Loren og er sikkert en dejlig kvinde. Måske er det lidt, som at sammenligne Stig Tøfting og Michael Laudrup - de kunne deres job, men på hver sin måde. 

https://annoncelight.dk/showad/308922

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardBond skrev, den 17.6.2022 at 07:15:

Helt enig. Har besøgt Lizbeth 3 gange inden for de sidste 14 dage og det bliver bare bedre fra gang til gang og det var dælarme godt første gang.

Kender heller ikke Loren og er sikkert en dejlig kvinde. Måske er det lidt, som at sammenligne Stig Tøfting og Michael Laudrup - de kunne deres job, men på hver sin måde. 

https://annoncelight.dk/showad/308922

Hvem af dem er så Stig Tøfting ? (Tror nemlig nok jeg hellere ville afsted på sjov med ham end Laudrup ) :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...