Hop til indhold
Milner

Søg på "tantra", næsten ALLE dukker op???

Recommended Posts

Det ser ud til at alle thai, og de fleste andre gp'er er experter i tantra? 

Man vil jo osse gerne have en slags afslutning, og det er jo ikke tantra. 

Har i nogle erfaringer / råd eller bare input ..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jrg tror det er svært at gøre noget ved det. Det er nok ikke så anderledes end at stort set alle annoncer dukker frem hvis man søger på 'massage' men det er jo kun et fåtal der rent faktisk tilbyder kvalificeret massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt forskellige steder der tilbyder tantra massage med lingam afslutning. 

Bestemt en god oplevelse, men ja, det er ikke rigtig tantra. Det er vel mere body to body. Jeg har et par steder, hvor det bare er top klasse.

Men husk. De tilbyder ikke sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 13 minutter siden:

Prøv evt. at besøge dem her, men husk det er dig der er i fokus, så ikke noget med at pille eller foreslå FP:

https://www.episkm.com/home

Ja, men nu skriver jeg jo

Milner skrev, for 46 minutter siden:

Man vil jo osse gerne have en slags afslutning,

Ikke sex måske, men HJ eller måske BJ :P

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Milner skrev, for 19 minutter siden:

Ikke sex måske, men HJ eller måske BJ :P

Ja ok, men Tantra er jo ikke en seksuelt akt i sig selv, som du jo nok godt selv er bevidst om.

Så det du er leder efter en en kvinde der er god til at pirre/behage dig og hvor det så ender det ud med sex af en eller anden art.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 13 minutter siden:

det du er leder efter en en kvinde der er god til at pirre/behage dig og hvor det så ender det ud med sex af en eller anden art

Cirka.. 

Har været hos flere thai hvor man først får ryggen masseret til et stort blåt mærke, og så, pling plong dynamolygte et lyn hurtigt HJ :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 20 timer siden:

Har været hos flere thai hvor man først får ryggen masseret til et stort blåt mærke, og så, pling plong dynamolygte et lyn hurtigt HJ :wacko:

Man kan bede pigen massere mindre hårdt. Pointen med massage med afslutning er netop, at de sidste fem - ti minutter er HJ, resten massage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 40 minutter siden:

sidste fem - ti minutter er HJ, resten massage.  

Jeg kunne ønske mig en mere glidende overgang, helheds oplevelse,   kan så finde på at vælge B2B. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 29 minutter siden:

Jeg kunne ønske mig en mere glidende overgang, helheds oplevelse,   kan så finde på at vælge B2B. :)

 

Du skulle prøve nogle af de østpiger som tilbyder erotisk massage. Der glider massagen over i et meget langt håndjob, hvor du holdes på kanten i op til 30 minutter.
Nogle af dem kan ikke teknikken, så du må lige se om der ligger anmeldelser af dem. 
Jeg har kun kendskab til de der husere i Midtjylland, så kan ikke pege på nogen på Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Du skulle prøve nogle af de østpiger som tilbyder erotisk massage. Der glider massagen over i et meget langt håndjob, hvor du holdes på kanten i op til 30 minutter.

Præcis, men det kræver at TS selv er opmærksom på forskellen mellem alm massage med afslutning og så en mere erotisk pirrende massage. Og siger til pigen, hvad han ønsker. Jeg er sikker på at thaipiger og danske også kan levere det ønskede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er sikker på at thaipiger og danske også kan levere det ønskede.

Det er der da nok nogen der kan, men det kræver indlæring/lang tids erfaring. Det er langt fra alle piger, af dem jeg har mødt, altså :) , der kan fornemme når jeg er lige ved at komme, og så mestre teknikken med at køle mig ned, og køre mig op igen, og igen og igen.....

De erotiske massagekvinder fra østeuropa jeg har mødt har næsten alle gjort det på samme måde. I det hele taget ligner deres koncept meget hinanden, så mon ikke de har fået undervisning af den/de samme personer, før de bliver sendt rundt i Europa?. 
Jeg vil fremhæve at langt de bedste oplevelser med langvarig lingam massage har jeg fået hos kvinder der har brugt år på at sætte sig ind i tantra, og herunder elskovskunsten. Der undervises i det nogle få steder i Danmark - og oplevelsen hos dem er meget mere intens end hos østkvinderne, som jo kun focuserer på det seksuelle - groft sagt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...