Hop til indhold
ANALyst

Bianca i Randers - en blandet oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/319256

Jeg besluttede mig i dag, at jeg gerne vil starte ugen med et knald - hvis muligt gerne anal.

Så faldt jeg over Bianca. Hendes annoncer har jeg set flere gange før og det er lang tid siden at jeg besøgte en latina, så jeg skrev til hende. Kontakt var nem og hurtig og jeg tog hendes "full service" for 30 minutter og efterspurgte direkte med "2 times cum" som jeg altid gør. Det sagde hun okay til og så kørte jeg afsted til Randers S.

"Full service" skulle indeholde bland andet megafransk og anal.

Da jeg så ankom på stedet åbnede en kvinde døren, som er lidt større end hende på hendes billeder i annoncen og nok også lidt ældre. Det kender man jo efterhånden, men jeg synes stadig at det er lidt ærgerligt. Vi gik ind på et meget mørkt værrelse og penge skiftede hænder.

Jeg bedte hende om at gå i gang med blow og undrede mig lidt, da hun fandt et kondom frem. Da jeg spurgte fik jeg at vide at megafransk ville koste 300 kroner mere end det aftalte beløb, for jeg havde jo to udløsninger med i prisen. Nu vil jeg lige sige at selvom jeg blev irriteret, så vil jeg lade tvivlen komme hende til god, for engelsk er meget tydeligt ikke noget hun er særlig god til. Så måske har hun ikke prøvet at snyde mig men vi har virkelig talt forbi hinanden. Jeg gad dog alligevel ikke betale mere end det hun havde fået, så blow måtte være med gummi. Når det er sagt, så var den faktisk stadigvæk udmærket og med god sug og masser af spyt.

Efter lidt tid sagde jeg så at jeg gerne vil i gang med sex.

Hun gjorde faktisk selv klar til at starte med anal. Fint med mig. Jeg tog hende i doggy og må sige at jeg blev virkelig positiv overrasket, for det sker ikke ofte at jeg får lov til at støde helt i bunden og bare kneppe løs. Men det måtte jeg her. Hun stønnede nogle dejlige spanske gloser imens jeg kom.

Efterfølgende ville jeg også gerne prøve missen. Jeg spurgte om hun ikke vil sætte sig på mig, men det ville hun bestemt ikke. Hun lagde sig bare på ryggen og det var det jeg måtte nøjes med. Ingen stillingsændringer og ikke meget medvirken fra hende.

Jeg prøvede at gøre det bedste ud af det og nød synet på hendes dejlige store bryster mens jeg også her godt måtte støde helt til roden. Jeg stod på gaden efter 20 minutter.

Er jeg tilfreds med besøget?

Det er jeg egentlig nok - jeg er i hvert fald meget begejstret over den anale del af legen og jeg kom også to gange, så på den måde fik jeg hvad jeg ønskede.

Ville jeg besøge hende igen?

Nej. Som sagt vil jeg lade tvivlen komme hende til gode, men i sidste ende efterlader det altid en dårlig smag i munden når aftaler bliver ændret efter penge har skiftet hænder og selvom sex i missionær var dejlig, så var det skuffende at hun slet ikke ville være med til andre stillinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...