Hop til indhold

Tudekiks nej tak

Featured Replies

Skrevet

Tja oprettede en tråd fordi jeg bar indigneret over en mild straf for voldtægt. Bum 14 dages eksklution - det er og bliver ejers ret - mit indlæg er eller bar ikke mere politisk end mindst tråde jeg har set og læst i dag. 

Så jeg vil være en meget sjælden gæst fremover.

Nice time til jer alle.

Bødlen

Skrevet

Tak

Skrevet

Hvis der findes nogle tudekiks til overs, kan jeg gerne tage nogle.

På forhånd tak.

Skrevet
Bødlen skrev, 1 time siden:

Tja oprettede en tråd fordi jeg bar indigneret over en mild straf for voldtægt. Bum 14 dages eksklution - det er og bliver ejers ret - mit indlæg er eller bar ikke mere politisk end mindst tråde jeg har set og læst i dag. 

Nice time til jer alle.

Bødlen

Snup en tudekiks. 

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Hvis der findes nogle tudekiks til overs, kan jeg gerne tage nogle.

På forhånd tak.

Du kender smagen ;)

Skrevet
Bødlen skrev, for 13 timer siden:

Nice time til jer alle.

Bødlen

Hejsa

Jeg kender ikke sagen overhovedet, men min erfarring som domsmand gennem rigtig mange år siger, at der nogle gange dukker oplysninger frem i en sag, der får sagen til at vælte til den ene eller anden side, det er sjældent medierne fanger det, og render derfor alene ud med et budskab der ikke flugter historien indefra retssalen.

Jeg ved ikke om bødlen har overværet retssagen eller bare er rendt med medierne?

knus

Skrevet
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Du kender smagen ;)

Jeg kan lide dem lidt bitre og sure.

Skrevet
Bananas skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kan lide dem lidt bitre og sure.

Altså ganske som din ex'er ? ?? :P

Skrevet
Servciesboy skrev, for 5 timer siden:

Hejsa

Jeg kender ikke sagen overhovedet, men min erfarring som domsmand gennem rigtig mange år siger, at der nogle gange dukker oplysninger frem i en sag, der får sagen til at vælte til den ene eller anden side, det er sjældent medierne fanger det, og render derfor alene ud med et budskab der ikke flugter historien indefra retssalen.

Jeg ved ikke om bødlen har overværet retssagen eller bare er rendt med medierne?

knus

Skrevet

se....jeg læste vidst dette indlæg lidt for hurtigt, tror jeg. 

jeg læste det som at man slap med at blive ekskluderet i 14 dage hvis man havde begået voldtægt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.