Hop til indhold
Gentlemanden

Tilbud i dag, Blow med slug og sut

Recommended Posts

ADVARSEL ADVARSEL BEDRAGERI OG SNYDERI

Der er lige så i ved det, jeg besøgte hende i sidste uge og bestille 30 minutter gfe. Fik en dårlig hånd job en smule sut, for 900 kr.

hun hev og sled i min lille ven, og ikke på den gode måde, det skulle bare overstås,  hun gør ikke som hun siger i annoncen (slug).

snyd.thumb.jpg.01cc7435c6dbaf42e4a8bc3f781a5338.jpg Pas på det er snyd og bedrageri

https://annoncelight.dk/showad/340623

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du beskrive sted og pigens udseende så vi er sikker på at vi snakker om den samme GP. Jeg har besøgt en med en lignende annonce og jeg havde ikke samme oplevelse, som jeg forøvrigt gerne vil beskrive, hvis det er den samme pige vi snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sted: ind i gården ved en bilforhandlers bygning i Mørkhøj, ned af trappen ind i bagerste rum

Pigen: dansk mørkt hår ca. 160-170 høj solbrun med siliconen bryster, lidt krumbøjet ved nakken,

sød at se på men ikke smuk, hun var tynd, nok omkring 50 – 60 kg. hun var forsinket så jeg sad i min bil 30 i minutter, før hun var klar,

og havde jeg vist det var til en gang dårligt hånd job med en smule sut, så komme ud over min mave, havde jeg sku ikke betale 900 kr.

jeg føler mig i den grad taget ved næsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...