Hop til indhold
braveheart78

ADVARSEL ADVARSEL BEDRAGERI OG SNYDE

Recommended Posts

ADVARSEL TIL ALLE..
Denne pige prøvede at snyde mig med mobilpay således at 
Hun bede mig om at jeg skal betale 1000 kr forud hvilket jeg ikke er denne type
så jeg hopper ikke på denne vogn...
(I MÅ MEGET GERNE DELE)
Her er Linket
 
Redigeret af braveheart78

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo være reelt, for at undgå de mange useriøse aflysninger, som der bliver talt om af flere GP'ere. Men enig i at jeg heller ikke ville betale før jeg mødte op, med mindre jeg kendte pigen godt og vidste at hun var reel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, 1 time siden:

Det kunne jo være reelt, for at undgå de mange useriøse aflysninger, som der bliver talt om af flere GP'ere. Men enig i at jeg heller ikke ville betale før jeg mødte op, med mindre jeg kendte pigen godt og vidste at hun var reel.

Jeg forstår godt pigerne gerne vil sikre vi kunder også kommer,men hvordan sikre vi, at vi får noget for pengene, vi har nok allesammen prøvet " tavshed" på telefonen?  Og hvis vi bliver forhindret sådan helt lovligt, færdsel, uheld eller lignende falder hammeren så?

 

jeg ringer altid fra registeret nummer, så kan pigerne se, hvem jeg er, men alligevel er jeg blevet forsøgt forudbetaling - men nej tak til forudbetaling fra min side

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at man som udgangspunkt skal undgå forudbetaling. Men jeg må da indrømme, at jeg et par gange under specielle omstændigheder, hvor jeg har følt mig sikker, har foretaget en forudbetaling. Og jeg er aldrig blevet bedraget og snydt.

Overskriften er lidt hård og misvisende, da der ikke bedraget eller snydt. Bedrageriet kan jo forekomme, hvis man har betalt og ikke får den ydelse, som man har betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Og hvis vi bliver forhindret sådan helt lovligt, færdsel, uheld eller lignende falder hammeren så?

Nej, jeg er heller ikke glad for forudbetaling, men jeg kan blot godt forstå, at man som GP ønsker at sikre sig. Problemet er jo så bare at man som kunde er lost hvis det er en svindler. Derfor ville jeg også kun acceptere eventuel forudbetaling, hvis jeg på anden måde kunne sikre mig. Fx med en jeg kendte godt.

 

OldGentlemann skrev, for 32 minutter siden:

Overskriften er lidt hård og misvisende, da der ikke bedraget eller snydt.

Også min tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...