Hop til indhold
grevar

Eva's Fredagsbar, 3/6-2022. Glimrende arrangement.

Recommended Posts

Fredag den 3. juni var jeg til Eva Fredagsbar og en slags reception for Eva, da hun gik på pension fra sin primære karriere.

Evas Fredagsbar - Eroguide.dk
Fredag 3. juni kl. 17-22 - Evas Første Fredagsbar - og halvpensions-fejring - Sexevents - Eroguide.dk

Vi var omkring 10 glade brødrer og nogle GP’er: @Eva Nadine selvfølgelig, det var hende, der skulle fejres :), Superdejlige @Liv, @JenniferRomantica og @kvinde 1966. Der blev skålet i boblende crémant, der blev snakket meget om oplevelser og fortalt anekdoter fra glædespigebrancen.

I det ene tilstødende lokale gav Lingam Lena ( @kvinde 1966 ) prøver på sin lingam massage. I det andet lokale kunne man bolle med @Liv og @JenniferRomantica. Undervejs var der bingo (blowjob bingo). Der gik lidt ged i det med bingo til alles store morskab. Bingopladerne var lavet til bingo med 90 numre. Men der var kun kugler til udtrækning op til nummer 75. Det var sgu derfor, det var så svært at få både en og to hele rækker. Da vi så spillede om fuld plade, blev det opdaget, at 76-90 manglede. Stor morskab. Så måtte vi starte igen. En af pigerne smed yderligere en 30 minutter seance i pulje, så nyt spil.

Ind i mellem forsvandt en eller to af GP’erne med gæst. Det var skønt at se det glade ansigt, når han  kom ud fra et af de to rum efter en lingam massage eller en god gang sex. Så dumpede både GP’en og han ind i den generelle snak igen og der blev skålet på den gode oplevelse. Interessant så godt det forløb :)

Lidt senere kom @Siljenips forbi. For undertegnede var det særdeles interessant at tale med hende og de andre piger om deres arbejde og hvad der driver dem, da jeg selv er tantra massør og på en måde i branchen, blot med modsat fortegn. Den glæde, der er hos os givere (GP’er og mig selv) ved at give modtageren en god oplevelse, er noget, der gør én glad, til tider meget berørt. Dette sammen med, at man selv (giveren) også kan opnå seksuel nydelse, er vel det, der driver det skønne arbejde.

 

Efter at have konverseret lidt Jennifer fik jeg lavet en aftale med hende, hvor vi have skøn kælen, slikke, sutten og sex i bollerummet. Jennifer er en skøn lille petit kvinde. Hun er sgu dejlig. Blot en skam, vi ikke have så megen tid, da vi skulle se at blive færdige, så vi i plenum kunne spille Blowjob Bingo, men vi nåede da lige at komme i bad samme for at få skyllet safterne af os.

I loungen sad jeg ved siden af Liv, hvor vi snakkede meget. Hun er en dejlig nede på jorden kvinde :wub:. En skam, at min pik ikke havde energi til også at tage en tur med hende i bollerumment. Men jeg lovede hende, at jeg nok snart vil lave en aftale med hende

Som konklusion vil jeg udtrykke stor tilfredshed med Eva’s Fredagsbar. Jeg har kun det bedste at sige om arrangementet og kan anbefale det til jer, der ikke kunne komme.
Jeg kan dog forestille mig, at for nogle, kan det være grænseoverskridende, at møde andre brødre og deltage i til tider frivol snak og konversation med brødre og GP'er.

TAK til Eva <3 og pigerne <3 
Jeg GLÆDER mig til næste Fredagsbar :D

Redigeret af grevar

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 43 minutter siden:

Det var SÅ hyggeligt <3 

Og skulle man sidde med tanken, om at ville med til sådan noget, så kan man godt ta med, uden og føle sig forkert eller andet ;) 

Må man spørge hvad gæsternes og pigernes ca. alder er? Blot så man er nogenlunde på bølgelængde :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 4 minutter siden:

Må man spørge hvad gæsternes og pigernes ca. alder er? Blot så man er nogenlunde på bølgelængde :-P

uhh jeg er virkelig dårlig til det med alder :lol:

Men uden og fornærme nogen så har det vel være ca mellem 30 og 60.. Plus minus tror jeg.. Med det var ikke noget problem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 23 timer siden:

Må man spørge hvad gæsternes og pigernes ca. alder er? Blot så man er nogenlunde på bølgelængde :-P

Jeg kan sige så meget som at jeg er 32.. Jeg tror mænderne til arrangementet ikke var mange dage over de 25:PB).. De var i hvertfald i hopla som om de var deromkring:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan sige så meget som at jeg er 32.. Jeg tror mænderne til arrangementet ikke var mange dage over de 25:PB).. De var i hvertfald i hopla som om de var deromkring:lol:.. 

Du har fuldstænding ret. Kan godt være min krop fysisk er nået op på 59 år, men mentalt er jeg sq stadig midt i tyverne... Som min ex-kone plejede at sige til mig : "Francois, du bliver sq ikke ældre, det er bare dit legetøj der bliver dyrere hvert år..."

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er link til de enkelte deltagende pigers profiler/hjemmesider

Eva Nadine: Eva Nadine - Eroguide.dk

Liv: Eva Nadine - Eroguide.dk

Jennifer: Jennifer - legendarisk fræk Rødtop - Ses vi i Slagelse? - - Eroguide.dk

Lingam Lena (Kvinde 1966): Om mig :: 1966kvinden (webnode.dk)

Siljenips: Siljenips - Annoncelight

Og hvad betyder alder? Blot man kan nyde samværet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grevar skrev, for 53 minutter siden:

Og hvad betyder alder? Blot man kan nyde samværet.

Jeg glæder mig til den tid hvor jeg kan have en hyggesludder over en kop the ala...

Hende: Det her er dit krus.

Mig: Nej, jeg har mit her.

Hende: Hvad fanden laver dine tænder så nede i mit krus?!?

Undskyld afsporingen, skynder mig ud igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
grevar skrev, for 2 timer siden:

Her er link til de enkelte deltagende pigers profiler/hjemmesider

Eva Nadine: Eva Nadine - Eroguide.dk

Liv: Eva Nadine - Eroguide.dk

Jennifer: Jennifer - legendarisk fræk Rødtop - Ses vi i Slagelse? - - Eroguide.dk

Lingam Lena (Kvinde 1966): Om mig :: 1966kvinden (webnode.dk)

Siljenips: Siljenips - Annoncelight

Og hvad betyder alder? Blot man kan nyde samværet.

Liv: Superdejlige (danske) Liv 
...skulle der nok ha' stået vil jeg gætte på... ikås @grevar hva'? ;) 
Jeg spreder mig vist på profiler nok i forvejen hist og pist :D 
Liv er (heldigvis) sin helt egen :wub:

Kærligst, 
Eva <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grevar skrev, den 7.6.2022 at 14:13:

Fredag den 3. juni var jeg til Eva Fredagsbar og en slags reception for Eva, da hun gik på pension fra sin primære karriere.

Evas Fredagsbar - Eroguide.dk
Fredag 3. juni kl. 17-22 - Evas Første Fredagsbar - og halvpensions-fejring - Sexevents - Eroguide.dk

Vi var omkring 10 glade brødrer og nogle GP’er: @Eva Nadine selvfølgelig, det var hende, der skulle fejres :), Superdejlige @Liv, @JenniferRomantica og @kvinde 1966. Der blev skålet i boblende crémant, der blev snakket meget om oplevelser og fortalt anekdoter fra glædespigebrancen.

I det ene tilstødende lokale gav Lingam Lena ( @kvinde 1966 ) prøver på sin lingam massage. I det andet lokale kunne man bolle med @Liv og @JenniferRomantica. Undervejs var der bingo (blowjob bingo). Der gik lidt ged i det med bingo til alles store morskab. Bingopladerne var lavet til bingo med 90 numre. Men der var kun kugler til udtrækning op til nummer 75. Det var sgu derfor, det var så svært at få både en og to hele rækker. Da vi så spillede om fuld plade, blev det opdaget, at 76-90 manglede. Stor morskab. Så måtte vi starte igen. En af pigerne smed yderligere en 30 minutter seance i pulje, så nyt spil.

Ind i mellem forsvandt en eller to af GP’erne med gæst. Det var skønt at se det glade ansigt, når han  kom ud fra et af de to rum efter en lingam massage eller en god gang sex. Så dumpede både GP’en og han ind i den generelle snak igen og der blev skålet på den gode oplevelse. Interessant så godt det forløb :)

Lidt senere kom @Siljenips forbi. For undertegnede var det særdeles interessant at tale med hende og de andre piger om deres arbejde og hvad der driver dem, da jeg selv er tantra massør og på en måde i branchen, blot med modsat fortegn. Den glæde, der er hos os givere (GP’er og mig selv) ved at give modtageren en god oplevelse, er noget, der gør én glad, til tider meget berørt. Dette sammen med, at man selv (giveren) også kan opnå seksuel nydelse, er vel det, der driver det skønne arbejde.

 

Efter at have konverseret lidt Jennifer fik jeg lavet en aftale med hende, hvor vi have skøn kælen, slikke, sutten og sex i bollerummet. Jennifer er en skøn lille petit kvinde. Hun er sgu dejlig. Blot en skam, vi ikke have så megen tid, da vi skulle se at blive færdige, så vi i plenum kunne spille Blowjob Bingo, men vi nåede da lige at komme i bad samme for at få skyllet safterne af os.

I loungen sad jeg ved siden af Liv, hvor vi snakkede meget. Hun er en dejlig nede på jorden kvinde :wub:. En skam, at min pik ikke havde energi til også at tage en tur med hende i bollerumment. Men jeg lovede hende, at jeg nok snart vil lave en aftale med hende

Som konklusion vil jeg udtrykke stor tilfredshed med Eva’s Fredagsbar. Jeg har kun det bedste at sige om arrangementet og kan anbefale det til jer, der ikke kunne komme.
Jeg kan dog forestille mig, at for nogle, kan det være grænseoverskridende, at møde andre brødre og deltage i til tider frivol snak og konversation med brødre og GP'er.

TAK til Eva <3 og pigerne <3 
Jeg GLÆDER mig til næste Fredagsbar :D

Jeg glæder mig til at smide en omgang spansk i puljen til banko, næste gang:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 14 timer siden:

Ehh det plejer at være min opgave :lol:

Hov hov... Du vandt 1 række, 2 rækker og fuld plade - Du har vundet nok i år :D (I øvrigt, var der gevinst på den lottokupon jeg bad dig købe for mig, når du kørte hjem ?)

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 7 minutter siden:

(I øvrigt, var der gevinst på den lottokupon jeg bad dig købe for mig, når du kørte hjem ?)

Lotto er ikke udtrukket endnu, det blev glemt, så nu er der på et tidspunkt lodtrækning blandt de gyldige fem kuponer :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, Lige nu:

Lotto er ikke udtrukket endnu, det blev glemt, så nu er der på et tidspunkt lodtrækning blandt de gyldige fem kuponer :rolleyes:

Ikke Lingam Lotto kuponen... Lørdagslotto - Med det held du havde den fredag, så var det da klart du skulle købe lottokuponer til mig... Glemte du det ??!?! :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, Lige nu:

Glemte du det ??!?! :-o

Jep, efter den aften Jennifer og bingo, så skulle jeg jo også have købt en selv :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisseck
Karoline skrev, den 13.6.2022 at 18:29:

Jeg glæder mig til at smide en omgang spansk i puljen til banko, næste gang:x

Kære @Karoline

Jeg skal venligst bede dig lægge indlægget over i ‘Annoncering/Sexevents’. Ellers fremstår det som ren reklame.

Pft :) Jeg er sikker på, at du vil kunne få hjælp hertil af erfarne brugere af sitet (via PM). Vi skal hjælpe hinanden.

EG er opbygget rimeligt simpelt, så det er let at navigere i for brugerne. Lad os bibeholde det.

Anmeldelsen bør måske derfor også efterhånden føres over i ‘Hyggesnak’…som også dækker behov :)

For ikke at virke sur, vil jeg da tilføje, at jeg har skimmet selve anmeldelsen og selvom setuppet mv slet ikke er noget for mig, vil jeg skynde mig at udtrykke min oprigtige glæde over, at I har hygget jer :)

Nu vil jeg læse anmeldelser, inden dagens ‘Hyggestund’ :wub:

Kom bare med alle de sure smileys nu :) Det går jeg ikke så meget op i…

God dag

Sisseck


 

 

Redigeret af Sisseck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Sisseck

Jeg skal venligst bede dig ændre din status under din avatar til 'Moderator’. Ellers fremstår det som rent smagsdommeri.

Pft :) Jeg er sikker på, at du vil kunne få hjælp hertil af erfarne brugere af sitet (via PM). Vi skal hjælpe hinanden.

EG er opbygget rimeligt simpelt, så det er let at navigere i for brugerne. Lad os bibeholde det.

Du burde måske derfor rapportere tråden, og lade moderatorholdet bestemme om den efterhånden skulle føres over i ‘Hyggesnak’…som også dækker behov :)

For ikke at virke sur, vil jeg da tilføje, at jeg har skimmet selve anmeldelsen og idet setuppet absolut er noget for mig, vil jeg skynde mig at udtrykke min oprigtige glæde over, at vi der deltog hyggede os, og holder kontakten ved lige via forummet efterfølgende :)

Nu vil jeg læse anmeldelser, inden nattens ‘Hyggestund’ :wub:

Kom bare med alle de grinende smileys nu :) Det går jeg meget op i, som et bevis på at min udenlandske humor også fænger i danmark…

God nat

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...