Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Et spørgsmål om body 2 body...med thaopiger....hvad plejer i andre at give for det incl massage og måske mere??...

Skriv gerne i Pm.

på forhånd tak

Knold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej alle sammen.

Et spørgsmål om body 2 body...med thaopiger....hvad plejer i andre at give for det incl massage og måske mere??...

Skriv gerne i Pm.

på forhånd tak

Knold

Hvilken landsdel spørger du på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen.

Et spørgsmål om body 2 body...med thaopiger....hvad plejer i andre at give for det incl massage og måske mere??...

Da Nancy var på Køgevej 505, gav jeg 800 for B2B og 1.500 for hele cirkus'et.

Nøjagtig samme pris hos Linda, da hun var på Bangkok i Hillerød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligger vidst også på 800 for 30 min på Scandinavian wellness som hun er på nu. 1500 eller 2000 koster hele pakken alt efter hvor meget man har lyst til at betale og hvor go en service man har lyst til at få af hende/pigen.

Tror det er meget standart med de 800 kr for 30 min B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

800 for en time med almindelig massage fulgt af B2B. 1000 kr for kun B2B. 600 kr for en halv time kun B2B. Give or take. Det er hvad jeg betaler de få gange jeg nyder B2B.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Århus prisen er 1000 kr for en time incl alt det du kan finde på, og som pigen tilbyder. Enkelte tager 1200.

Ren b2b har jeg set annonceret hos NN til 800 for 40 minutter. Tvivler på der er nogen der kun tager den menu. Efter 40 min med en smækkerlækker thaipige der iført olie har gledet rundt på din krop, tror jeg ikke der er nogen der ikke er blevet vakt til live, og bestiller resten af den tyrkiske musik.

Men nu ved vi stadig ikke hvor i landet du søger. Der er altså væsentlige forskelle på priser og ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for de svar der er kommet.

Kommer en del rundt så det kan vel siges det meste DK. jeg er interesseret i.

Har udgangs punkt i det midtjydske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...