Hop til indhold
kanonkongen

Sommer er officielt startet. Og meget godt er på vej.

Recommended Posts

Hej alle mænd og kvinder. Og god sommer 22 grader varmt her :)

BREAKING NEWS:  Er man ikke til sport. Så scrolle langt væk. Dette indlæg er om sport. :D

-i går, startede fodbold op på TV2 igen. Dejligt. På Stade' De France. Kom, så og sejrede d Danske drenge 2-1. Vi var på hældene, vi var til tider statister, og kom bagud. 2. halvleg stod drengene sammen. I det sammenhold, vi oplevede sidste år under EM. Vi udlignede, og kom foran, og ikke mindst vandt vi. Man skal passe på med, at sammenligne de forskellige tiders landshold. Jeg vil gå så langt at sige, at dette landshold under Kasper Hjulmands kommando, er fantastisk, episk, og ikke mindst givende. Landsholdet samler igen Danskerne. Vi ser vi står sammen i optur og nedtur. Selv spillere der ikke spiller for deres klubhold. Spiller fantastiske på landsholdet. Det så jeg i går. I behøver ikke være enige. Jeg ville nu god spørge jer. Hvilke ting, synes i gør dem gode? Og hvordan synes i, holdet har præsteret? Ja og, hvad synes i om Nations League. ? Jeg synes det er bedre end. De venskabskampe mod. F. eks. Malta, og andre små lande. Her er der noget på spil.

Om 27 dage. 1 time. og 26 minutter. Starter Tour de France i Danmark. Det er fantastisk, at det store cykelløb, kommer til os. Jeg glæder mig. Først København 13 km. Enkelstart gennem vores hovedstad. Hvor der er enkelte Danskere. Der kan markere sig. Og kunne da være vildt, at se Kronprins Frederik, overække den gule trøje til en Dansker. Hvem tror i på? Magnus Cort, Kunne være et godt bud.   Byd endelig ind. Kunne være hyggeligt. Med forudsigelser inden det går i gang. Så byd endelig ind. 

Så det Roskilde til Nyborg. Over storbæltsbroen. Håber i den grad der kommer massiv sidevind, henover broen. Det kunne være fantastisk, at se, hvordan rytterne tager dette. Der er mange gode hold, der er fremragende til den disciplin. Og hvem kunne så vinde den etape? Mon Michael Mørkøv kan fører Quickstep frem til sejr? Han er jo verdens bedste til netop det. Og ja, han gør det fremragende. 

Den sidste etape er fra Vejle til Sønderborg. Glæder mig til selv, at stå og se feltet den dag. Og er det. Det er den dag den nøgne bakke på Kiridsvej, bliver udslagsgivende? Det, bliver bare spændende at se. Eller om det, bare bliver en fuser :lol: Jeg er en cykelnørd, så det er fedt TDF kommer til DK. Er du/i lige så glade og spændte? 

Så kommer VM i Qatar. 21 november 2022. til d 18 dec. 2022. Her møder vi igen mestrene fra Frankrig, Tunesien,  Peru/Australien/De Forenede Arabiske Emirater. Tror ikke det er endelig afgjort med det sidste hold. Ellers må i rette mig. Jeg er ret spændt på, hvad de Danske spillere gør mht. Varmen Mon ikke de træner det. Det må man håb. Der er jo gode folk omkring landsholdet. Der ved mere om det end, jeg gør.

Det bliver i min optik den kamp mod Frankrig der bliver yderst vigtig. Kan ikke huske om det både er nr. 1-2 i puljen der går videre. Eller om det er de bedste 2ere  der, skal kæmpe om det. Hvor langt, kan vi komme med det hold vi, har. Jeg håber som sagt på mindst en kvartfinale plads til Danmark. Hvad er jeres krav/forhåbning til holdet.?  Spillerne, er ikke endelig udtaget endnu, så kan jo være svært at forudsige. Dog må man antage. At der er flere sikre valg. Og på de yderste pladser, hvem kunne i ønske jer, at se i truppen? 

Jeg tænker med dette opslag, at vi kan skrive, når de forskellige events starter op. Vores håb, meninger, oplevelser, og få en god debat om de store sportsevent der kommer til, at præge TV. Og lad denne tråd, blive fri for ytringer om Qatar. Det handler om fodbold. Ellers, bliver tråden bare lukket. Og de forskellige Moderatorer og admin, kom da med jeres besyv med, hvis sports altså siger jer noget. :D

God varm sommerdag til jer alle. Nu vil, jeg slå græs. Fordi guleroden er en iskold øl i vente. :)

Hygge og hejsa

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Zzzzzzzz :)

- - betyder det så, at du snorksover de næste 27 dage eller måske endda indtil den 21 november;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Nye tider skrev, 1 time siden:

- - betyder det så, at du snorksover de næste 27 dage eller måske endda indtil den 21 november;)

Nej, er på ferie i varmen :)

Zzzzz, betyder også kedelig. Ingen af de nævnte dele interesser mig, men fred være med de der gider bruge tid på det.

Ja, bare der er bold, så skide være med forholdende . Nu skrev jeg det alligevel :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 37 minutter siden:

Zzzzz, betyder også kedelig. Ingen af de nævnte dele interesser mig, men fred være med de der gider bruge tid på det.

Ja, bare der er bold, så skide være med forholdende . Nu skrev jeg det alligevel :)

Hej @Pophair

Hvorfor kommentere du så? Havde jo ikke skjult det handlede om sport. Man behøver ikke kommentere alt. 

Så lad da tråden være. 

God aften.

KK

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

BREAKING NEWS:  Er man ikke til sport. Så scrolle langt væk. Dette indlæg er om sport. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Bland jer da uden om hvad jeg kommenterer! Det er hyggesnak . 

Jeg er til sport--------- i 2eren

Jeg må gerne kommentere , det styrer du ikke,  selv om det er endnu et at dine uendeligt lange indlæg. Måske Mr Sen.... I forklædning :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pophair. Min mor har sagt til mig, at hvis man ikke har noget pænt at sige skal man holde sin kæft. Derfor kommenterer jeg ikke dit indslag.

@kanonkongen Du får ikke noget ud af at gå ind i en diskussion med pophair. Han er en troll, bare vendt og se hvad han skriver til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

VM i Qatar er en skandale af dimensioner og burde boykottes. 

Jeg skal ikke se noget af VM, men TdF ser jeg frem til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest I will lick your feet
AalborgLook skrev, for 39 minutter siden:

VM i Qatar er en skandale af dimensioner og burde boykottes. 

Jeg skal ikke se noget af VM, men TdF ser jeg frem til. 

Enig mht Qatar er en skandale, penge og korruption styrer desværre for meget !

Når det er sagt, skal jeg nok alligevel følge vores fantastiske danske landshold .

Bedste hilsner fodbold tossen ( Brøndby fan ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 16 timer siden:

Jeg er 100% enig med @Pophairmen kan da godt gøre en undtagelse hvis det er pige/kvinde sport og fra omklædningsrummet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...