Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

De skyder sig selv i.....

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Af hensyn til pigerne og os selv er vi nu nogle brødre, der så vidt muligt undlader at skrive nye debatindlæg og anmeldelser herinde (allerede her kan jeg høre protestbrølet, men jeg ved det, da jeg skriver med en del fredsommelige brødre privat).

Dette skyldes selvfølgelig de destruktive personer (næsten alle ved, hvem der er), der ser en ære i at kortslutte, sabotere og forvride næsten enhver positiv tråd, spændende mening eller anmeldelse. Ofte med absurde argumenter fra påstået nazisme til uhæmmet egoglæde. Eller med dumme spørgsmål.  I min nylige Magnolie-tråd var der endda en, der mente, at min mangel på evne til at sætte links på anmeldelsen udelukkende skyldtes min umættelige krav på opmærksomhed.

Læg mærke til at disse negative personer stort set aldrig byder ind med nyt stof. Deres gratis orgasme er at vrænge, fornærme eller kritisere. Forum går derfor glip af meget godt, informativt og frækt stof, og jeg kan kun opfordre ledelsen til at slå endnu hårdere ned på afsporinger og vrængerier.

De negative skyder sig selv i......mens vi andre morer os videre med spændende piger.

Venlig hilsen Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Skrev brugeren med 1486 indlæg. 

@Mr. Sensual snup en tudekiks. 

Skrev brugeren med de 3056 indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så selv et indlæg der omhandler nogle personers behov for at give ikke relevante og negative svar, bliver mødt med ikke relevante og negative svar.

Fortsat god fredag..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Men @Mr. Sensualdu kan også godt lide at provokere, og det gør du også tit med lidt flabede svar…. og fred være med det og om du vil det eller ej, så har du altså lavet mange mærkelig opslag gennem tiden, så ikke helt ufortjent, hvis du selv møder lidt modstand herinde. Og det gør du jo også. 

Jeg kan også være lidt frækt at skrive, at du nok også selv har skudt dig i……. med alle dine indlæg og kommentarer! 

 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Af hensyn til pigerne og os selv er vi nu nogle brødre, der så vidt muligt undlader at skrive nye debatindlæg og anmeldelser herinde

Nu synes jeg du puster til gløderne...

Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

(allerede her kan jeg høre protestbrølet, men jeg ved det, da jeg skriver med en del fredsommelige brødre privat).

Nu er der kommet en lille flamme...

Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Dette skyldes selvfølgelig de destruktive personer (næsten alle ved, hvem der er), der ser en ære i at kortslutte, sabotere og forvride næsten enhver positiv tråd, spændende mening eller anmeldelse. Ofte med absurde argumenter fra påstået nazisme til uhæmmet egoglæde. Eller med dumme spørgsmål.  I min nylige Magnolie-tråd var der endda en, der mente, at min mangel på evne til at sætte links på anmeldelsen udelukkende skyldtes min umættelige krav på opmærksomhed.

Så er der ild...

Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Læg mærke til at disse negative personer stort set aldrig byder ind med nyt stof. Deres gratis orgasme er at vrænge, fornærme eller kritisere.

Bål!

Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

De negative skyder sig selv i......mens vi andre morer os videre med spændende piger.

Skovbranden står ikke til at slukke.

---

Ondt skal ikke bekæmpes med ondt og trolls skal ikke fodres med flere trolde.

Omfavn det du holder af og ignorer (eller anmeld) det absurde.

Hvem og hvad tænker eller håber du at netop dette indlæg skal ramme og med hvilket håb. Omvendelse? Anger? Forståelse?

Jeg tror jeg kan forudsige at det bliver til endnu en rask lille ildebrand @Mr. Sensual, men med hvilket formål?

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Grow up Mr. Og tør øjnene:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

 

De negative skyder sig selv i......mens vi andre morer os videre med spændende piger.

Den slags polarisering er latterlig - og skyder sig selv i ....

Desuden er det ikke sandt. Jeg opfatter mig ikke som særligt negativ. Men jeg har sgu ikke moret mig med hverken spændende eller uspændende kvinder i evinderlig tid. Hvis jeg  morede mig med kvinder så meget som jeg ønskede, ville jeg ikke være herinde. Ikke særligt ofte i hvert fald.

Men hvis i fredsommelige gør ... hvad er så problemet? At der findes røvhuller på EG er intet nyt, og burde ikke være noget som forstyrrer jeres forlystelser vel?

Sjovt i øvrigt at en af dine fredsommelige brødre for nylig kom med fuldstændigt absurde påstande om nazisme, kvindehad, voldtægt og andet fredsommeligt - og nu kan lide dit indlæg. Det han præsterede igår var noget af det mindst fredsommelige jeg nogensinde læst herinde. 

Måske skulle i fredsommelige brødre også kigge indad indimellem?

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Svarene udeblev, men det gjorde bivirkningerne ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...