Hop til indhold
ThomasDK

Anholdt for rufferi - mon det er selfie-banden?

Recommended Posts

https://www.tv2fyn.dk/odense/tre-maend-varetaegtsfaengslet-i-fire-uger-sigtet-for-at-udnytte-ukrainske-og-russiske-kvinder-i-odense

Jeg synes der var snak om serbere, men ellers lyder det umiddelbart som den gruppe der krævede selfies. Flytter folk rundt i de tre byer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis.....tænkte med det samme, det kan være selfiebanden. Disse piger kom netop fra disse 2 lande.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted så håber jeg lidt at alle de mænd der har været villige til at dele selfies (hvis det er selfiebanden) sidder og er rigtig nervøse lige nu:ph34r:.. 

Kan huske tråde, hvor der netop er blevet snakket om den gruppe, hvor mænderne har forsvaret deres fuldstændige overbevisning om at pigerne var her af egen fri vilje.. Der har jeg måtte ryste på hovedet mere end en gang fordi hvem ved deres fulde fem tror seriøst selv på at 10-15 stks UNGE piger selv finder til Danmark (et fremmed land som de fleste tror er hovedstaden i Holland eller whatever), finder en lejlighed, finder ud af at annoncere osv osv osv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasDK skrev, for 30 minutter siden:

https://www.tv2fyn.dk/odense/tre-maend-varetaegtsfaengslet-i-fire-uger-sigtet-for-at-udnytte-ukrainske-og-russiske-kvinder-i-odense

Jeg synes der var snak om serbere, men ellers lyder det umiddelbart som den gruppe der krævede selfies. Flytter folk rundt i de tre byer.

Emnet er allerede diskuteret i en tidligere tråd. Som nævnt godt. Men ja, det er altid et godt spørgsmål, hvem der er de store fisk?

God snart pinse og masser af positive vibes :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Har også haft gode stunder med de tøser og de har leveret hver gang. Og intet ulovligt er jo foregået i min optik. Håber gruppen snart er tilbage. Der et et overrend af halvgamle og slidte damer i byen pt. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Et eller andet sted så håber jeg lidt at alle de mænd der har været villige til at dele selfies (hvis det er selfiebanden) sidder og er rigtig nervøse lige nu:ph34r:.. 

I princippet har kunderne, som har sendt selfies, ikke noget at frygte. Til gengæld må man formode, at ordensmagten nok interesserer sig for, hvad der ligger på de anholdtes mobiler. Selvfølgelig primært for at finde belastende materiale i forhold til de kriminelles handlinger og kontakter, men mon ikke politiet får kendskab til en god portion selfies undervejs i processen? Nok ikke et problem for den almindelige mand, som ikke er kendt i offentligheden, men måske problematisk, hvis man er kendt. Eller hvis man kender de personer i politiet eller anklagemyndigheden, som gennemgår materialet. Paranoidt? Tja, vurder selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Kan huske tråde, hvor der netop er blevet snakket om den gruppe, hvor mænderne har forsvaret deres fuldstændige overbevisning om at pigerne var her af egen fri vilje.. Der har jeg måtte ryste på hovedet mere end en gang fordi hvem ved deres fulde fem tror seriøst selv på at 10-15 stks UNGE piger selv finder til Danmark (et fremmed land som de fleste tror er hovedstaden i Holland eller whatever), finder en lejlighed, finder ud af at annoncere osv osv osv.. 

Man bør aldrig dele selfies/billeder. Der er nok mange steder, at pigerne kunne komme fra. Men USA (eller Holland for den sags skyld) er nok ikke de mest sandsynlige (i østen stiger solen op, eller hvad de nu synger) ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 17 minutter siden:

Er glad for at jeg nåede at ordne Nika i Odense.  :lol:

Det tyder ikke på at der var samtykke, så det kan være du snart får et besøg af nogen i uniform. Vi får se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
BUC2610 skrev, for 2 minutter siden:

Har også haft gode stunder med de tøser og de har leveret hver gang. Og intet ulovligt er jo foregået i min optik. Håber gruppen snart er tilbage. Der et et overrend af halvgamle og slidte damer i byen pt. 

BUC

Kan du ikke lige ringe til anklagemyndigheden og få de stakkels uskyldige mænd løsladt, fordi din ("sku' ha gået til Louis Nielsen") optik fortæller dig de ikke har begået noget ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Det kunne virke til Nika ikke helt frivilligt ordnede dig så det da dejligt du er glad:ph34r:.. 

Hvis du læser andre anmeldelser af Nika, så vil du vide at hun virkede som noget offer eller en der var udsat for menneskeheden. Men som jeg forventede, så ville der helt sikkert komme reaktioner fra danske gp som der plejer at være når debatten går om udenlandske gp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er helt sikker på, at nogle -måske mange piger ikke er her frivilligt, men hvem kan vi kunder ikke se, så enten skal vi helt holde os fra dem, eller udelukkende købe dansk

go pinse til jer alle

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du læser andre anmeldelser af Nika, så vil du vide at hun virkede som noget offer eller en der var udsat for menneskeheden. Men som jeg forventede, så ville der helt sikkert komme reaktioner fra danske gp som der plejer at være når debatten går om udenlandske gp.

Jamen forsvar da dine besøg hos en, muligvis, HANDLET pige ved at skyde bolden videre og få det til at lyde som om de danske piger er jaloux.. 

Jeg ønsker ikke min karrierer skal ødelægges eller gøres ulovlig pga flere og flere sager med menneskehandel og tvang i branchen af udenlandske piger eller danske for den sags skyld.. Det kan godt være du er ligeglad med om det på et tidspunkt bliver ulovligt at købe og sælge sex men for nogle af os snakker vi om en 7 år lang karrierer.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 16 minutter siden:

Man bør aldrig dele selfies/billeder. Der er nok mange steder, at pigerne kunne komme fra. Men USA (eller Holland for den sags skyld) er nok ikke de mest sandsynlige (i østen stiger solen op, eller hvad de nu synger) ;)

Det ikke fordi jeg tænker pigerne kommer fra Holland eller USA, det står jo tydeligt i artiklen.. Jeg påpeger bare at det er de færreste danske 18-19 årige piger der selv finder på at tage til USA som luksuselskerinde eller lignende.. Hvis næsten ingen danske piger gør det så kan jeg ikke forstår man tror på at 100-200 ukrainske eller lettiske eller russiske eller polske 18-19 årige skulle gøre det helt frivilligt og uden hjælp.. 

Men man kan jo retfærdiggøre sine valg ved at spille dum og sige at pigen ikke virkede handlet:P:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide hvad fanden de skulle bruge disse selfies til......nå, ja pigernes sikkerhed eller andet mystisk, men har virkelig altid syntes det var meget suspekt, dette scenarie med selfies.

Har heldigvis aldrig skulle sende selfies til disse piger. Søde piger og håber virkelig de er i sikkerhed fra disse sindsyge bagmænd.

Har (heldigvis) alligevel en temmelig dårlig smag i munden.............skål og god pinse derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden:

Gad vide hvad fanden de skulle bruge disse selfies til......nå, ja pigernes sikkerhed eller andet mystisk, men har virkelig altid syntes det var meget suspekt, dette scenarie med selfies.

Har heldigvis aldrig skulle sende selfies til disse piger. Søde piger og håber virkelig de er i sikkerhed fra disse sindsyge bagmænd.

Har (heldigvis) alligevel en temmelig dårlig smag i munden.............skål og god pinse derude.

Jeg har heller aldrig skulle sende selfi,men har  nogle gange selv spurgt efter det, hvis en bruger falske fotos klan hun ikke sende en sand selfi

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så er det bare om, hvorvidt de såkaldte selfies bliver anvendt som bevismateriale i retten, i tilfælde af, at der bliver rejst tiltale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Det ikke fordi jeg tænker pigerne kommer fra Holland eller USA, det står jo tydeligt i artiklen.. Jeg påpeger bare at det er de færreste danske 18-19 årige piger der selv finder på at tage til USA som luksuselskerinde eller lignende.. Hvis næsten ingen danske piger gør det så kan jeg ikke forstår man tror på at 100-200 ukrainske eller lettiske eller russiske eller polske 18-19 årige skulle gøre det helt frivilligt og uden hjælp.. 

Men man kan jo retfærdiggøre sine valg ved at spille dum og sige at pigen ikke virkede handlet:P:ph34r:.. 

Enig. 

jeg har skrevet det flere gange. 

og får nok hak i tuden nu :ph34r:

80 % af alle udlandske kvinder gør det kun af nød. 
bagmænd eller af økonomiske årsager. 

De piger vælger ikke selv kunder som de frivillige.  men skal tage mere elle mindre imod alle. 

nej de tænder ikke på os og skriver os da jeg er inkluderet.  
de modtager 5-10 mænd hver dag af alle aldre størrelser og udsende. 
så kan man jo vælge at tro på lige hvad man vil. 
man kan blive i den illusion om de er smask liderlige konstant. 

og retfærdiggøre det. 

god pinse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 45 minutter siden:

Og intet ulovligt er jo foregået i min optik. 

Så er der noget galt med din optik, for de er blevet varetægtsfængslet i 4 uger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus

Jeg ved ikke om de her piger er i landet imod deres vilje eller hvordan.
men jeg følger godt nok et par af dem på IG, og jeg må sige den måde de lever på, med alt deres ferier, tøj osv 
 så virker det lidt underligt hvis det er tvang. et par af dem var kun i landet et par gange og gør det ikke mere, det har de selv valgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 18 minutter siden:

Så er det bare om, hvorvidt de såkaldte selfies bliver anvendt som bevismateriale i retten, i tilfælde af, at der bliver rejst tiltale.

Hvad skulle de bruges til? Det er vel ikke de besøgende som har gjort ulovligheder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Jamen forsvar da dine besøg hos en, muligvis, HANDLET pige 

Hvis det drejer sig om selfiebandepigerne, vil jeg lige sige at de ikke er HANDLET

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
dhnmdst skrev, for 2 minutter siden:

Hvad skulle de bruges til? Det er vel ikke de besøgende som har gjort ulovligheder?

Det afhænger først af, hvem der rejses tiltale mod, og hvad der rejses tiltale for. Herefter afhænger det så af hvad sagens bevistemaer bliver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Det afhænger først af, hvem der rejses tiltale mod, og hvad der rejses tiltale for. Herefter afhænger det så af hvad sagens bevistemaer bliver.

Nu kan man jo ikke sigte en mand hvis han handlede i god tro. 
og intet anede om at pigen ikke var frivilligt med på det. 

noget andet hvis han vidste at det var mod pigens vilje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...