Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har lige været forbi stedet. Flot velskabt lille tøs tog imod og viste ind. 500 kr for en times olie massage og 300 kr for hj.

det blev aftalt og jeg lagde mig spændt på briksen. Pigen kom ind. Et stort håndklæde blev lagt henover mig. Pigen satte sig og gik igang med overfladisk trykmassage. Efter 10 minutter spurgte jeg til olien. Den meget fraværende pige svarede “later” og fortsatte ellers 10 min med håndklæde berøringen, som intet havde med massage, at gøre. Det var kun for at få tiden til at gå let. Håndklædet kom af og olien blev kort masseret ind samtidig med hun kiggede ind i væggen tydeligt med stor kedsomhed. Massagen meget middelmådigt. Jeg forsøgte flere gange, at få gang i en lille samtale eller lidt flirt for at kvikke stemningen op, men uden held. Efter 50 minutter og det tid til hj, som fulgte samme niveau. Hun spurgte ind om jeg ville købe ekstra/mere og det blev et hurtigt “nej tak” fra min side. Ude af døren igen efter præcis 60 minutter.

pigen: 8/10 (kroppen)

massagen: 2/10

stedet/rummet: 7/10

hj: 2/10

Alle kan have en dårlig dag. Fair nok, men jeg kommer aldrig igen. Faktisk, så er der dømt pause fra min side efter flere lignende gange. Gider simpelhen ikke spilde min tid med det. Værst er tristheden. Jeg tænker, at jeg som mange mange andre mænd savner noget i min hverdag. Selvfølgelig sex, men også dejlig berøring af min krop. Opmærksomheden mod mig og den intime kontakt. Den var bare ikke i fokus den dag (igen), men kun pengene. Det var min oplevelse, min følelse. Måske har pigerne for mange vagter i streg. For mange dage (igen penge). Havde niveau’et været på plads, så kunne hun let have forført mig til ekstra køb og dermed en ekstra indtjening. Er det fordi hun ikke får provision eller er antallet af liderlige mænd, så stort om det betyder mindre om jeg kommer igen for der kommer jo bare andre mænd??. Jeg ved at der er et skræmmende antal mænd, som er villig til at betale mange mange af deres surt optjent penge for dækning af deres fysiske behov og at vi jo bare kan lade være med at opsøge stederne..

hva tænker I?

Redigeret af The Real Gentleman

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Real Gentleman skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har lige været forbi stedet. Flot velskabt lille tøs tog imod og viste ind. 500 kr for en times olie massage og 300 kr for hj.

det blev aftalt og jeg lagde mig spændt på briksen. Pigen kom ind. Et stort håndklæde blev lagt henover mig. Pigen satte sig og gik igang med overfladisk trykmassage. Efter 10 minutter spurgte jeg til olien. Den meget fraværende pige svarede “later” og fortsatte ellers 10 min med håndklæde berøringen, som intet havde med massage, at gøre. Det var kun for at få tiden til at gå let. Håndklædet kom af og olien blev kort masseret ind samtidig med hun kiggede ind i væggen tydeligt med stor kedsomhed. Massagen meget middelmådigt. Jeg forsøgte flere gange, at få gang i en lille samtale eller lidt flirt for at kvikke stemningen op, men uden held. Efter 50 minutter og det tid til hj, som fulgte samme niveau. Hun spurgte ind om jeg ville købe ekstra/mere og det blev et hurtigt “nej tak” fra min side. Ude af døren igen efter præcis 60 minutter.

Alle kan have en dårlig dag. Fair nok, men jeg kommer aldrig igen. Faktisk, så er der dømt pause fra min side efter flere lignende gange. Gider simpelhen ikke spilde min tid med det. Værst er tristheden. Jeg tænker, at jeg som mange mange andre mænd savner noget i min hverdag. Selvfølgelig sex, men også dejlig berøring af min krop. Opmærksomheden mod mig og den intime kontakt. Den var bare ikke i fokus den dag (igen), men kun pengene. Det var min oplevelse, min følelse. Måske har pigerne for mange vagter i streg. For mange dage (igen penge). Havde niveau’et været på plads, så kunne hun let have forført mig til ekstra køb og dermed en ekstra indtjening. Er det fordi hun ikke får provision eller er antallet af liderlige mænd, så stort om det betyder mindre om jeg kommer igen for der kommer jo bare andre mænd??. Jeg ved at der er et skræmmende antal mænd, som er villig til at betale mange mange af deres surt optjent penge for dækning af deres fysiske behov og at vi jo bare kan lade være med at opsøge stederne..

hva tænker I?

Jeg tænker penge ud af vinduet - en ommer :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men vælger altså en laaaaang pause fra Thai stederne efter flere lignende oplevelser med piger, som virker som om de ikke gider deres job, men kun gider mine penge. Det ska lige nævnes, at jeg er en pæn mand, velholdt som det vist kaldes og altid tager bad og med lidt duftvand på inden besøgene, så jeg tænker ikke, at det er fordi de oplever mig som ulækker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Real Gentleman skrev, for 4 minutter siden:

Ja, men vælger altså en laaaaang pause fra Thai stederne efter flere lignende oplevelser med piger, som virker som om de ikke gider deres job, men kun gider mine penge. Det ska lige nævnes, at jeg er en pæn mand, velholdt som det vist kaldes og altid tager bad og med lidt duftvand på inden besøgene, så jeg tænker ikke, at det er fordi de oplever mig som ulækker :)

Du har været uheldig. Masser af fine Thai steder. Op på hesten igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Real Gentleman skrev, for 48 minutter siden:

Efter 50 minutter og det tid til hj, som fulgte samme niveau.

Det er min erfaring at man ikke skal lade thai-pigerne styre forløbet - da man så netop risikerer først at få 50 min massage - og så til afslutning kun 10 min hj, bj eller boomboom - så jeg forsøger altid af få det i omvendte rækkefølge - og jeg kan jo alligevel ikke lægge på maven med jern på - hvad tænker de dog på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Det er min erfaring at man ikke skal lade thai-pigerne styre forløbet - da man så netop risikerer først at få 50 min massage - og så til afslutning kun 10 min hj, bj eller boomboom - så jeg forsøger altid af få det i omvendte rækkefølge - og jeg kan jo alligevel ikke lægge på maven med jern på - hvad tænker de dog på ;-)

Jeg kan bekræfte observationen. Man skal selv styre forløbet og så får man enten en rigtig god oplevelse eller kan skride hvis det er dårligt.

Hvis jeg trænger til HJ  er min taktik følgende:

• Start med HJ, det er jo det vigtiste. Få hende til at gøre det langsomt eller befal hende at pausere ind imellem. Afslutningen efter 15-20 minutter, eller længere tid er ofte  super. Hun skal jo ikke skynde sig og der er masser af tid
  • Massage bagefter. Ren wellness og er man hurtig kan man nøjes med 30 min og spare lidt. Men prøv.

Thai'er er generelt for dyre, så ovenstående er også billigere i det lange løb. Tænk på staklen gav 800 for maks 5 min HJ ( han skulle jo også klæde sig på og tørres)

Men virkelig skuffende at en så kendt kliniks ansatte kan tillade sig en sådan opførsel.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

helt enig med, at thaipiger generelt lader til at kunne lide en mand velsoigneret mand og en mand, der tager initiativ. Du kan ofte få pigen til at at give noget ekstra uden merpris eller ting, der ikke er på programmet, hvis du tager styringen. Du skal selvfølgelig stoppe, hvis du mærker reel modstand og ingen kemi.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
The Real Gentleman skrev, for 7 timer siden:

Jeg er begyndt kun at komme hos nogle få thaikvinder, som jeg svinger med. Har du en relation til én, og er 100% ren og velduftende, så er der en større palette af muligheder for stamkunder ;)

Hvis du er førstegangskunde, så risikerer du netop at blive reduceret til en malkeko.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er absolut også min erfaring at man som stamkunde får bedre service og typisk også billigere. Det er nu også rart at pigen kender ens triggerpunkter, så ikke man skal ligge og drømme om hun da bare kunne finde på at gøre det ene eller andet. Har man fået fin service, så lægger jeg som regel en ekstra skilling, hvilket også befordrer god service næste gang.

Men en gang imellem er må man jo også ud og prøve nogen af de fristende tilbud :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
TheGreatGatsby skrev, for 1 time siden:

Jeg er begyndt kun at komme hos nogle få thaikvinder, som jeg svinger med. Har du en relation til én, og er 100% ren og velduftende, så er der en større palette af muligheder for stamkunder ;)

Hvis du er førstegangskunde, så risikerer du netop at blive reduceret til en malkeko.

Man skal altid vælge de damer der giver de gode oplevelser

Mht førstegangskunder så risikerer klinikken/damen ikke at se personen igen hvis vedmommende betragtes som mælkeko. Så den sidste del ville jeg ikke være bekymret for.

Personligt besøger jeg kun klinikker og aldrig de piger der annoncerer selvstændigt. Netop for at være sikker på en fornuftig oplevelse - men det er nu sjældent jeg efterhånden bruger thai.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har haft lign. oplevelser hos Dokkun, akkurat som trådstarter beskriver.

Jeg har ellers haft rigtig mange gode oplevelser på stedet, men det seneste års tid, især efter Covid er det blevet pænt ringe.

Jeg aner ikke om der er kommet ny ejer, eller om pigerne bare har mistet gejsten.

Mine penge er for kostbart tjente, så jeg kommer aldrig igen derovre. Total spild af penge.

Jeg syns heller ikke man ser anmeldelser fra stedet særlig tit som man gjorde før i tiden. 

Redigeret af Varmemesteren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nå indrømme at jeg slet ikke kan genkende billedet som bliver tegnet af Dokkun. Er kommet... Pun intended.. :P mange gange, og langt de fleste piger er stjerne. Misja, Pim, kloe har jeg alle været sammen med for nyligt. Og fuld tilfreds. 

Og ja... Thaisteder ER pemgemalkemaskiner... Når man først er i hænderne på sådan en pige, render penge hurtigt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Real Gentleman skrev, den 3.6.2022 at 08:38:

hva tænker I?

Jeg stoppede med at komme der efter sidste gang at blive tilbudt ekstra, ud over de 1000kr for B2b for en time, på 300kr PR håndjob. Og 1000kr ekstra for sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, for 33 minutter siden:

Jeg stoppede med at komme der efter sidste gang at blive tilbudt ekstra, ud over de 1000kr for B2b for en time, på 300kr PR håndjob. Og 1000kr ekstra for sex

Er det ikke meget normale priser for ekstraydelserne? Men du forventede måske, at der var er håndjob med i prisen, når man købte en times body-to-body?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

Er det ikke meget normale priser for ekstraydelserne? Men du forventede måske, at der var er håndjob med i prisen, når man købte en times body-to-body?

I min verden er B2b ink hj. Men at skulle betale 1000kr ekstra for sex er uden for kategori. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, for 2 timer siden:

Men at skulle betale 1000kr ekstra for sex er uden for kategori.

De gange, hvor jeg har tilkøbt sex efter en times massage, har 1000 kr været normalprisen, sådan at den samlede er 1400-1500 kr.

Når du synes, at 1000 kr for sex er uden for kategori, skal det så ses i lyset af, at du allerede havde betalt 1000 for B2B-massage, sådan at det er den samlede pris på 2000 kr, du finder urimelig? Eller er 1000 kr for sex som ekstraydelse altid uden for kategori i din optik?

Jeg er enig med dig i, at 2000 kr for en times massage inkl. sex er i den dyre ende i forhold til thaiklinikkernes normale priser. Til gengæld er 1000 kr. for sex som ekstraydelse (nogen gange 800 kr) nogenlunde standard, som jeg oplever det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

De gange, hvor jeg har tilkøbt sex efter en times massage, har 1000 kr været normalprisen, sådan at den samlede er 1400-1500 kr.

Når du synes, at 1000 kr for sex er uden for kategori, skal det så ses i lyset af, at du allerede havde betalt 1000 for B2B-massage, sådan at det er den samlede pris på 2000 kr, du finder urimelig? Eller er 1000 kr for sex som ekstraydelse altid uden for kategori i din optik?

Jeg er enig med dig i, at 2000 kr for en times massage inkl. sex er i den dyre ende i forhold til thaiklinikkernes normale priser. Til gengæld er 1000 kr. for sex som ekstraydelse (nogen gange 800 kr) nogenlunde standard, som jeg oplever det.

Det handler vel bare om at vi for den fulde pakke synes at 1500 er lidt dyrt, men dog OK.. Hvis den samlede pris så skal runde 2000 falder kæden lidt af.. På den anden side er pigerne på arbejde for at tjene så meget som muligt... Vi skal bare huske at lade nej tak indgå i vores ordforråd.. Det er sgu svært nogle gange ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv for en oplevelse, men ind på banen og tilbage i kampen, drop det sted og læs anmeldelser, vælg så det sted du formoder kan opfylde dine ønsker, selv er jeg meget glad og er hvergang gået fuldt ud tilfreds efter mine besøg (efterhånden 5/8) besøg hos Dakie på Roskildevej på Frederiksberg & fair prissætning. 

vh

Bødlen, der lige er lukket ud af fængslet i Eroguide for at udtrykke mit mishag med længden på en vildtægtsdom. Det vsr åbenbart politisk…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 10.6.2022 at 13:30:

Ja det et korrekt. 2000kr for en time er for meget, og det var det jeg blev budt men takkede nej tak.  1300 for en time med B2b +hj. 1000kr for B2b + 300 pr hj er også for meget. 1000kr for 1 times B2b er helt ok men jeg forventer at hj er ink, også en B2b i 30 min til 800kr. Det er vist den generelle pris. Jeg spørger altid efter om B2b er ink hj. Det er ikke altid der bliver svaret helt korrekt, men man lærer jo at sortere fra og finde en af de andre.

Ang fp så kan man til enhver til få det hos en GP til 800-1000kr for 30 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er vi helt på linje med hinanden, @nitu. Jeg har aldrig helt forstået tilkøbet af body-to-body, hvis ikke det er fordi at det skal lede op til en afslutning af en eller anden slags. Men netop derfor er det jo også væsentligt at vide, om b2b-massage er inkl. håndjob eller ej, og det fremgår sjældent af annoncerne. Og man er jo i en super dårlig forhandlingsposition, hvis man er blevet gejlet godt op af en lækker pige, som kælent glider rundt på én, og man ligger med stiv stolpe.

Nøglen er selvfølgelig, som du skriver, at spørge på forhånd. Men hvis prisforholdene så ændrer sig, når først b2b-massagen er i gang og nærmer sig afslutningen, så er det svært at undgå en irriterende situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg savner virkelig Maria fra Dokkun, aner ikke hvor hun er henne nu. Men hun kunne bare pirre en også var hun altid smilende og snakkesalig.

min erfaring med Dokkun har også kun været nedadgående. Synes ikke det er pengene værd mere

Redigeret af Dinge1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...