Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Zoro1

Hej alle.

Er der nogen der har besøgt Anna og Pim deres nye sted Tingvej 10, KBH S, som kan fortælle om de er et besøg værd ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Hej alle.

Er der nogen der har besøgt Anna og Pim deres nye sted Tingvej 10, KBH S, som kan fortælle om de er et besøg værd ? 

Senest advarede du os alle på det kraftigste mod samme bla. pga. deres opførsel hos Dao og nu tænker du så selv at besøge dem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Agurken skrev, for 54 minutter siden:

Senest advarede du os alle på det kraftigste mod samme bla. pga. deres opførsel hos Dao og nu tænker du så selv at besøge dem? 

Nej jeg har bestemt ikke tænkt mig, at besøge dem overhovedet ( jeg forstår godt din reaktion). Jeg spørger kun fordi, at Anna stadig opfører sig dårligt efter det oplyste og i den forbindelse var der måske en eller flere der kunne bidrage med oplevelser her på Eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Zoro1 skrev, 1 time siden:

Nej jeg har bestemt ikke tænkt mig, at besøge dem overhovedet ( jeg forstår godt din reaktion). Jeg spørger kun fordi, at Anna stadig opfører sig dårligt efter det oplyste og i den forbindelse var der måske en eller flere der kunne bidrage med oplevelser her på Eroguide.

Fortsat:

Jeg var forbi Dao i går som fortalte, at hun fik oplyst, fra flere af hendes gamle kunder, som var vendt tilbage til Dao efter, at Anna var væk, at Anna ringede til dem og ville lokke dem til hendes klinik på KBH S og samtidig "låne penge". Dao var rigtig ked af situationen og håbede bare på, at Anna ville stoppe med og ringe til hendes kunder og herunder og forsøge og låne penge, som hun ikke betalte tilbage :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dao var rigtig ked af situationen og håbede bare på, at Anna ville stoppe med og ringe til hendes kunder og herunder og forsøge og låne penge, som hun ikke betalte tilbage :(

Det har tidligere været nævnt i gamle tråde, at nogen mænd finder det hyggeligt og helt ok, hvis en GP eller thaipige kontakter dem. I min optik er det totalt no-go. I særdeleshed med opkald, men også med sms. Og med den beskrevne fremgangsmåde er der nok mange EG-brugere, som vælger Anna fra.

Nu kan det ofte være svært at vurdere, hvad der er op og ned i thaimiljøet, og jeg har ikke kendskab til andet, end hvad der har været beskrevet her på EG. Men mon ikke de fleste kan gennemskue, at Dao næppe kan lægges til last, hvad Anna går og laver nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fortsat:

Jeg var forbi Dao i går som fortalte, at hun fik oplyst, fra flere af hendes gamle kunder, som var vendt tilbage til Dao efter, at Anna var væk, at Anna ringede til dem og ville lokke dem til hendes klinik på KBH S og samtidig "låne penge". Dao var rigtig ked af situationen og håbede bare på, at Anna ville stoppe med og ringe til hendes kunder og herunder og forsøge og låne penge, som hun ikke betalte tilbage :( 

Hverken dig eller Dao kan jo stå til ansvar for hvad Anna foretager sig og Dao kan kun opfordre de kunder der henvender sig til hende, at de informerer Anna, hvis det er generende for dem, at hun skal stoppe med at kontakte dem og hvis hun ikke gør det, så må de melde hende til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...