Guest Trinetease Skrevet 2. December, 2013 Hejsa Moden for mig er + 50. Og jeg er meget langt fra 50. Men hvis man er vant til at besøge meget unge piger ( selv om man selv er i moden kategorien) så er jeg nok moden. Jeg syntes at min Mor er moden. Og når jeg kigger rundt på nettet og ser kvinder der reklamere med at de er modne så ligger jeg temmeligt langt fra. Og Hr.X jeg læser også blogs og jeg mener stadig ikke at man er moden når man har min alder. Kærligst Trine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 2. December, 2013 Undskyld Markild. Men hvad er dine aldersgrænser for en "moden kvinde"? Det er en kvinde der er over 50 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. December, 2013 (edited) Hejsa Moden for mig er + 50. Og jeg er meget langt fra 50. Men hvis man er vant til at besøge meget unge piger ( selv om man selv er i moden kategorien) så er jeg nok moden. Jeg syntes at min Mor er moden. Og når jeg kigger rundt på nettet og ser kvinder der reklamere med at de er modne så ligger jeg temmeligt langt fra. Og Hr.X jeg læser også blogs og jeg mener stadig ikke at man er moden når man har min alder. Kærligst Trine. Hej Trine. Jeg var nu godt klar over, at der, som med så meget andet, kunne være flere opfattelser af dette, og fred være med det. Men mon ikke det definitionen har lige så meget at gøre med, hvordan den enkelte kvinde selv føler sig? Ikke for at afspore strengen yderligere . Redigeret 2. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 2. December, 2013 Det er jo fuldstændig individuelt Man kan MENE at grænsen er 50, det gør ikke ens mening rigtigere end andres opfattelse I min optik er moden et begreb, som ikke behøver have noget med alder at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 2. December, 2013 (edited) Der skal ikke meger til for at lave 2 indlæg?? Redigeret 2. December, 2013 af sailor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2013 En moden kvinde er ældre end mig. Dem er der ikke mange af. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 2. December, 2013 Hejsa Moden for mig er + 50. Og jeg er meget langt fra 50. Men hvis man er vant til at besøge meget unge piger ( selv om man selv er i moden kategorien) så er jeg nok moden. Jeg syntes at min Mor er moden. Og når jeg kigger rundt på nettet og ser kvinder der reklamere med at de er modne så ligger jeg temmeligt langt fra. Og Hr.X jeg læser også blogs og jeg mener stadig ikke at man er moden når man har min alder. Kærligst Trine. Jeg vil skrive under på at Trine ikke er i den kategori der kaldes moden, Borende X. Og når du nu ikke har nogle erfaringer med Trine, hvorfor har du et behov for at kommentere dette indlæg. Jeg har besøgt Trine to gange, og jeg kan sige hun er en dejlig pige - eneste fortrydelse er det blot ar været to gange. Skam dig Borende X, og giv Trine en undskyldning - det må være fair. Og blot fordi du har en definition på moden det gør vel ikke at resten af verden pine død skal følge den definition du har. Og hvis trine "skulle" være moden så må du da være Metusalem...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. December, 2013 Jeg vil skrive under på at Trine ikke er i den kategori der kaldes moden, Borende X. Og når du nu ikke har nogle erfaringer med Trine, hvorfor har du et behov for at kommentere dette indlæg. Jeg har besøgt Trine to gange, og jeg kan sige hun er en dejlig pige - eneste fortrydelse er det blot ar været to gange. Skam dig Borende X, og giv Trine en undskyldning - det må være fair. Og blot fordi du har en definition på moden det gør vel ikke at resten af verden pine død skal følge den definition du har. Og hvis trine "skulle" være moden så må du da være Metusalem...... Jamen mit indlæg er da slet ikke rettet mod Trine. Jeg undrede mig blot over Markilds opfattelse af, hvad en moden kvinde er. Den adskiller sig fra min og tilsyneladende flere andres, og det har jeg vel lov til at problematisere? Ganske som GFE-begrebet bliver problematiseret i en anden streng. Hvis du nu læser rigtigt efter, vil du se, at jeg skriver, at Trines alder er helt uinteressant. Det er betegnelsen "moden kvinde", jeg prøver at få rede på. Derfor kan jeg heller ikke se, at jeg skylder nogen en undskyldning. Eller at jeg for den sags skyld skulle skamme mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2013 Nu skal den her anmeldelse ikke ende i mundhuggeri eller ordkløveri. Ønsker nogen en generel debat om et emne så opret et nyt emne under Generel Debat jvf vores retningslinjer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 4. December, 2013 Moden eller ej - så kunne jeg godt tænke mig at møde Trine Tease - jeg synes hun ser pænt dejlig ud. Gad vide om hun nogensinde kommer på Århus-kanten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 4. December, 2013 (edited) Moden eller ej - så kunne jeg godt tænke mig at møde Trine Tease - jeg synes hun ser pænt dejlig ud. Gad vide om hun nogensinde kommer på Århus-kanten. Du har lige misset hende: http://www.pigekollektivet.com/vagtplan.html Men mon ikke hun komme igen hver anden uge? Redigeret 4. December, 2013 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 4. December, 2013 Tak for god service, Jernsvin! Det vil jeg bestemt holde øje med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 4. December, 2013 Jeg synes, at Trine ser BÅDE dejlig og dejligt ung ud... Og jeg synes også, at mange kvinder i 30'erne stadig er unge og smukke. En moden kvinde er for mig en kvinde på 40+, hvor alderen og tyngdekraften er begyndt at sætte sine spor - Selvom disse spor bestemt også kan være charmerende! "Stikmoden" blir' tøserne jo derimod i en langt tidligere alder! Det ser jeg faktisk mange 15-16 årige piger, der er, hvor man griber sig selv i at tænke: "Ku' godt her, hvis det ikke lige var fordi det var så pokkers amoralsk og forbudt..." Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 4. December, 2013 Ti - hi, som en udtalelse kan få folk op af stolene. En undskyldning herfra til Trine Tease. Det var bestemt ikke ment som noget negativt, tværtimod som noget positivt herfra. Jeg skrev jo, at jeg normalt er til unge piger, så i den henseende er hun jo moden. Det betyder så også at hun har en meget større erfaring og nyder sexlivet mere og hviler mere i sin egen person. Så min udtalelse "moden" har ikke noget med om man er halvtreds, men mere at hun er et andet sted i livet end helt unge piger. Skal da siges at jeg havde en rigtig hyggelig tid med Trine og vi (nok mest mig) fik da snakket en del. MVH. Skovfogeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg