Hop til indhold
midtjyden

Bedste bud i Nørresundby

Recommended Posts

Jeg har lidt kig på Emmi i Nørresundby, men er der andre gode bud? B)

jeg er ude efter en halv times massage og hj til discount pris af en sød thai med en lækker krop…:biggrin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, den 20.6.2022 at 09:18:

Tilbyder hun mere end hj? 

Ja, men kun hvis du selv medbringer gummi - intet uden - og så giver hun et eventyrligt dårligt blow, så jeg ville spare mine penge hvis jeg var dig :)

Dog kan hun godt finde ud af at pirre og giver et ok HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 1.6.2022 at 22:38:

Jeg har lidt kig på Emmi i Nørresundby, men er der andre gode bud? B)

jeg er ude efter en halv times massage og hj til discount pris af en sød thai med en lækker krop…:biggrin: 

der er da også  thai  steder  i Hobro og randes  Århus   behøver  ikke tage så    langt   væk    smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 19 timer siden:

der er da også  thai  steder  i Hobro og randes  Århus   behøver  ikke tage så    langt   væk    smiler

Det var lidt svært at rykke et kursus ned til mig…:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 24.6.2022 at 09:29:

Det var lidt svært at rykke et kursus ned til mig…:D 

ok troede du var i Midtjylland men du er på kursus i Nordjylland så kan jeg godt e men se på alle  de anoncer her på Annonce Light .dk der er meget at vælge 

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 23.6.2022 at 13:32:

Ja, men kun hvis du selv medbringer gummi - intet uden - og så giver hun et eventyrligt dårligt blow, så jeg ville spare mine penge hvis jeg var dig :)

Dog kan hun godt finde ud af at pirre og giver et ok HJ.

Jeg besøgte hende, og sikke da en sød pige og med okay massage, hun spurgte selv om det skulle slutte med HJ og jeg plejer at sige nej og spurgte om der ikke var med dansk, det var det ikke, hun nævnte heller ikke at hvis jeg havde kondom at så kunne vi godt… HJ hmmm gider det ikke og kunne nok ha gjort det bedere selv… så øv gad ellers godt dansk med det dejlige skår. Det kan da være det ændre sig engang så er jeg på igen.

 

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, den 30.6.2022 at 13:32:

Jeg besøgte hende, og sikke da en sød pige og med okay massage, hun spurgte selv om det skulle slutte med HJ og jeg plejer at sige nej og spurgte om der ikke var med dansk, det var det ikke, hun nævnte heller ikke at hvis jeg havde kondom at så kunne vi godt… HJ hmmm gider det ikke og kunne nok ha gjort det bedere selv… så øv gad ellers godt dansk med det dejlige skår. Det kan da være det ændre sig engang så er jeg på igen.

 

Ja, ok. Jeg glemte at skrive, at det kun er BJ hun tilbyder, hvis man selv medbringer gummi, men lad være og spar pengene, for det duer hun SLET ikke til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...