Hop til indhold
Guest Gabbana

Når man får stivert af ingenting

Recommended Posts

Guest Gabbana

overskriften er nok ikke den mest charmerende i know. Meeeeen jeg er den type mand der får stivert af absolut ingenting. bare det at holde en kvinde i hånden første gang eller når jeg kysser en kvinde for første gang eller bare generelt. Det er sgu allermest øv hvis man for eksempel sidder og ser en film og hun sidder op af mig eller ligger tæt op af mig eller sådan noget

 og det er jo ikke ligefrem nemt at skjule fordi i kvinder kan vel ligesom mærke at der er noget der prikker i ryggen.

Altså  jeg er blevet busted i det flere gange i at få en lille bitte smule stiv pik ved at en kvinde blot ligger op af mig eller sidder op af mig og hun så siger “hvaaaaa hvad er det jeg kan mærke i ryggen ?” Altså enten er det mig det bliver alt for nemt liderlig eller får alt for nemt rejsning 

okay at ligge og snave med en kvinde er klart det er dejligt og alt det der. Men det er sgu lidt pinligt at bare at holde en i hånden kan gøre den hård.

Er der andre her der nemt bliver liderlig af ingenting ?  Eller får stiv javertus af absolut ingenting ?

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Penetrator skrev, for 9 minutter siden:

Ja. men så blev jeg ældre. nu skal der alting til at få rejsning

Jeg synes jo sådan noget er kommet for at skulle blive :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes jo sådan noget er kommet for at skulle blive :wacko:

Rejsninger har aldrig været bæredygtige. de bukker altid under på toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gabbana de fleste kvinder vil forhåbentlig tage det som et kompliment, hvis du ikke sådan ligefrem assisterer stiverten med nus eller pille-rode-rage ;) 
Hvis det sker i Netto-køen eller andre "upassende" steder er det nok noget andet.

Den nemmeste løsning er strammere underbukser. Det kan være den nemme løsning i nok de fleste tilfælde. Altså et par kalsonger der sidder stramt nok til at en rejsning "holdes på plads" op ad maven indtil den lægger sig igen, eller bliver "håndteret" (høhø) på anden vis :wub:

Nogle mænd får rejsning så let at det kan resultere i social angst i værste tilfælde. Her kan sådan en særlig "jock strap" hjælpe nogen.
Men generelt er det jo en naturlig reaktion, og mon ikke de fleste har det ok med dét?
Ellers må du opsøge en seksualterapeut som kan hjælpe hvis det er lettere invaliderende. Måske kan han/hun hjælpe med teknikker og øvelser der virker bedre end at lade som ingenting og håbe det går over. 
Men i dit tilfælde lyder det mere som om det sker på 2-mands hånd. I så fald er det vel bare at sige til kvinden at du synes hun er dejlig og at du ikke kan styre det helt selv? 

Herunder er i øvrigt en video til andre der har samme udfordring. Dog mest mht. "public boners".
Det skal lige nævnes at manden i videoen prøver at sælge jer alt muligt fra underbukser til sko osv. 
Men imellem salgs-tips giver han også lidt "stald-tips" der er lav-praktiske og billedeligt forklaret. 

Kærligst, 
Eva <3
 




 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 51 minutter siden:

overskriften er nok ikke den mest charmerende i know. Meeeeen jeg er den type mand der får stivert af absolut ingenting. bare det at holde en kvinde i hånden første gang eller når jeg kysser en kvinde for første gang eller bare generelt. Det er sgu allermest øv hvis man for eksempel sidder og ser en film og hun sidder op af mig eller ligger tæt op af mig eller sådan noget

 og det er jo ikke ligefrem nemt at skjule fordi i kvinder kan vel ligesom mærke at der er noget der prikker i ryggen.

Altså  jeg er blevet busted i det flere gange i at få en lille bitte smule stiv pik ved at en kvinde blot ligger op af mig eller sidder op af mig og hun så siger “hvaaaaa hvad er det jeg kan mærke i ryggen ?” Altså enten er det mig det bliver alt for nemt liderlig eller får alt for nemt rejsning 

okay at ligge og snave med en kvinde er klart det er dejligt og alt det der. Men det er sgu lidt pinligt at bare at holde en i hånden kan gøre den hård.

Er der andre her der nemt bliver liderlig af ingenting ?  Eller får stiv javertus af absolut ingenting ?

 

Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden:

@Gabbana de fleste kvinder vil forhåbentlig tage det som et kompliment, hvis du ikke sådan ligefrem assisterer stiverten med nus eller pille-rode-rage ;) 
Hvis det sker i Netto-køen eller andre "upassende" steder er det nok noget andet.

Den nemmeste løsning er strammere underbukser. Det kan være den nemme løsning i nok de fleste tilfælde. Altså et par kalsonger der sidder stramt nok til at en rejsning "holdes på plads" op ad maven indtil den lægger sig igen, eller bliver "håndteret" (høhø) på anden vis :wub:

Nogle mænd får rejsning så let at det kan resultere i social angst i værste tilfælde. Her kan sådan en særlig "jock strap" hjælpe nogen.
Men generelt er det jo en naturlig reaktion, og mon ikke de fleste har det ok med dét?
Ellers må du opsøge en seksualterapeut som kan hjælpe hvis det er lettere invaliderende. Måske kan han/hun hjælpe med teknikker og øvelser der virker bedre end at lade som ingenting og håbe det går over. 
Men i dit tilfælde lyder det mere som om det sker på 2-mands hånd. I så fald er det vel bare at sige til kvinden at du synes hun er dejlig og at du ikke kan styre det helt selv? 

Herunder er i øvrigt en video til andre der har samme udfordring. Dog mest mht. "public boners".
Det skal lige nævnes at manden i videoen prøver at sælge jer alt muligt fra underbukser til sko osv. 
Men imellem salgs-tips giver han også lidt "stald-tips" der er lav-praktiske og billedeligt forklaret. 

Kærligst, 
Eva <3
 




 

Som sagt mange gang før, er jeg sikker på, at du er en drøn lækker mand med en kæmpe pik, der bliver hård hele tiden. Om det så er ingenting eller alting.

 

Al held og lykke med at finde en løsning på problemet, der måske ikke er et problem.

 

Når vi tænker på mere positive takter ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

de fleste kvinder vil forhåbentlig tage det som et kompliment, hvis du ikke sådan ligefrem assisterer stiverten med nus eller pille-rode-rage ;) 

Altså de piger der har været så heldige at blive prikket lidt i ryggen af mig har ihvertfald ikke skældt mig ud over det ^_^ Og det skal siges der bliver ikke hjulpet til med hånden.

Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden:

Hvis det sker i Netto-køen eller andre "upassende" steder er det nok noget andet.

Ej der har min pik altså situations fornemmelse :lol:

 

det sker jo mest når vi ligger og putter eller ser film så det er under private forhold. 
jeg render ikke rundt med jern på i gader og stræder. 
 

jeg siger også tak for boner hacks, men jeg er alligevel også glad for jeg nemt kan få rejsning (altså endnu) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste

Mine "boners" er desværre aldrig casual. Er jeg på så er jeg på og der sker denne Dr. Jekyll/Mr. Hyde dynamik

Det er på den ene side fedt med dette "personlighedsskift" der skifter over fra rationalitet og sammenfattethed til instikt, lyst og begær, men i bund og grund super bøvlet da det kræver den rette dansepartner

Sagt på en anden måde, det er svært for mig at få rejsning hvis kvinden ikke er helt indforstået med hvad der sker. Tungere åndedræt, skift i toneleje, blikket og relationen. Det er en "leg" men vandpistolen skyder altså med syre. Af samme årsag har engangsknald og score i byen aldrig sagt mig noget

@Eva Nadinehar ikke en pik (mig bekendt). Men det er lidt nogle skod råd hun kommer med og så ovenikøbet at linke til en Youtube-fissekarl-hustler. Hjernen er den mest erogene zone og det hele sidder oppe i dig. At der er en doven stodder der ikke magter rigtigt arbejde og prøver at sælge dig stramme sexguds-underbukser... Amen forhelvede

Og hvorfor fixe noget som ikke er i stykker? Du får hurtigt og nemt stådreng? Det vil de fleste kvinder tage som et kompliment. Det skal du bare give dem og lade dem leve i illusionen om at de er noget specielt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 45 minutter siden:

Altså  jeg er blevet busted i det flere gange i at få en lille bitte smule stiv pik ved at en kvinde blot ligger op af mig eller sidder op af mig og hun så siger “hvaaaaa hvad er det jeg kan mærke i ryggen ?” Altså enten er det mig det bliver alt for nemt liderlig eller får alt for nemt rejsning 

Mange kvinder ville se det som et gode. Kender en jævnaldrene ældre kone, hvis mand er syg og nu ikke kan noget og hun klager tit over hun ikke får noget jern, da hun tidligere var nymfoman og helst skulle have pik 3 gange om dagen. Det kunne hendes mand bare ikke nøjes med og fik lidt udenoms - så han røg ud. Nu er hun stor og overvægtig, så jeg skal ikke have noget i klemme - og jeg har jo også rigeligt at se til med en ung slank asiatisk elskerinde.

Nogle af mine tidligere bekendtskaber havde det med af og til lige at tage et check, om der var liv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
TheLion skrev, for 6 minutter siden:

Som sagt mange gang før, er jeg sikker på, at du er en drøn lækker

Ja det har du vidst nævnt et par gange nu :wacko: 

TheLion skrev, for 8 minutter siden:

med en kæmpe pik, der bliver hård hele tiden.

Du er en værre en er du.

min pik er mit tempel, og den er hård lige når det passer den  (helst gerne i et kvindeligt selvskab)

 

TheLion skrev, for 16 minutter siden:

held og lykke med at finde en løsning på problemet

Et spil 5 mod 1 eller sex tænker jeg (begge ting er gode kandidater) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 30 minutter siden:

 

Som sagt mange gang før, er jeg sikker på, at du er en drøn lækker mand med en kæmpe pik, der bliver hård hele tiden. Om det så er ingenting eller alting.

 

Al held og lykke med at finde en løsning på problemet, der måske ikke er et problem.

 

Når vi tænker på mere positive takter ;)

Jeg tænker måske, at det giver mening, når du læser anmeldelsen i sin helhed? Ellers er jeg sikker på, at der er nogen, der kan hjælpe dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Heste Er De Bedste skrev, for 28 minutter siden:

hvorfor fixe noget som ikke er i stykker

Det er nu heller ikke fordi det skal fixes, det var jo egentlig bare for at høre om der var andre af gutterne herinde som også nemt får stivert :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil

Var  jeg  udstyret  med  en  pik  er  jeg  sikker  på, at  jeg  ligesom  trådstarter,  ville  rende  rundt  med  stiv  pik  24-7.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Evil skrev, for 9 minutter siden:

Var  jeg  udstyret  med  en  pik

Ud fra denne kommentar må jeg konkludere at du ikke har en pik. Eller at du er en kvinde

Evil skrev, for 9 minutter siden:

jeg  sikker  på, at  jeg  ligesom  trådstarter,  ville  rende  rundt  med  stiv  pik  24-7.

Hvis jeg må så må du også (medmindre du er En kvinde)

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

hun klager tit over hun ikke får noget jern

Jeg skal nok tage en for holdet <3

Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Nu er hun stor og overvægtig

Så tager jeg ikke en for holdet 

 

Jernsvinet skrev, 1 time siden:

jeg har jo også rigeligt at se til med en ung slank asiatisk elskerinde.

Uh asiatiske kvinder kan virkelig også noget :wub: 

jeg har godt gang i en smuk petit pige i Kolding.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 1 time siden:

Det er nu heller ikke fordi det skal fixes, det var jo egentlig bare for at høre om der var andre af gutterne herinde som også nemt får stivert :D

Det kom der så lidt flere varierende svar ud af som ikke lige er af typen "ja det får jeg også"

Gabbana skrev, for 3 timer siden:

okay at ligge og snave med en kvinde er klart det er dejligt og alt det der. Men det er sgu lidt pinligt at bare at holde en i hånden kan gøre den hård.

Men en slags problem er det vel når du synes det er pinligt?

Da jeg var yngre fik jeg også nemt rejsning, også i det offentlige rum hvis jeg så en kvinde jeg syntes var sexet.

Der skal arbejdes lidt mere med sagen nu og det er lidt svært ikke at blive bare en smule misundelig på dem der har det let, når man stadig har lyst til alt det sjove og skal økonomisre med kræfterne.

May the force be with you

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Hedonis skrev, for 33 minutter siden:

Det kom der så lidt flere varierende svar ud af som ikke lige er af typen "ja det får jeg også"

Korrekt, men jeg tænker nu heller ikke jeg er den eneste. 

 

Hedonis skrev, for 33 minutter siden:

en slags problem er det vel når du synes det er pinligt?

Tjo måske. Men som andre siger pigerne tager det jo nok som er kompliment.

Hedonis skrev, for 36 minutter siden:

det er lidt svært ikke at blive bare en smule misundelig på dem der har det let

Jeg kan godt følge dig. Jeg kan for eksempel misunde dem som kan få udløsning efter 30 minutters samleje. Men på et tidspunkt når jeg bliver ældre var jeg måske heller ikke nemt ved det længere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Gabbana skrev, for 4 timer siden:

Tjo måske. Men som andre siger pigerne tager det jo nok som er kompliment.

 

Ikke feministerne på Twitter. De vil kalde dig et klamt svin, der ser alle kvinder som sexobjekter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo en sund rask mand der virker. Det skal man da ikke gøre til et problem, eller forsøge at gøre noget ved;-) Når kvinder sidder op ad dig -er det vel nogen som kan lide dig, og nok ikke din mor, når det sker...

Mange har problemer med det modsatte -Og dem forstår jeg har et problem.

I mine helt unge år -synes jeg også det var et problem/pinligt at få jern på bare det mindste -og jeg kunne slet ikke styr det -hvis jeg så et par bryster i Brugsen -så var det galt... Med årene ændre det sig, men hvis en kvinde kommer tæt på mig -f.eks. ved dans sker det -og i Thailand skal kvinder lige mærke/tjekke, de er pilfingere. Og ja når jeg få thaimassage og skifter til deres bukser -bliver jeg som en 12årige -min pik er helt ustyrlig -selv om det er på en madrase i mellem mange andre -men heldigvis er massøren hurtig opmærksom, og kommer mig til undsætning med et tungt håndklæde f.eks. -men de synes ikke jeg er et svin (bilder jeg mig selv ind) snare en isbryder til humor og latter -og har faktisk også fået opmærksomhed, date -og de huske det flere år efter -det er da fedt, når man er på den anden side af de 50;-) Varm gør mig ekstra liderlig...

Men i min alder er det en stor glæde, når jeg vågner med jern på -at vide det hele fungere, og man er sund og rask;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 12 timer siden:

@Eva Nadinehar ikke en pik (mig bekendt)

Det har du ret i. Til gengæld har jeg formentlig håndteret en del flere pikke end de fleste andre, der er i stand til at bidrage herinde. Jeg har udover min pikkemands-håndterings-erfaring også en uddannelse som praktisk seksual terapeut og ved fagligt en del om emnet. 
Udfordringer og problemer er i denne - og mange andre henseender - meget forskelligt sammensat fra den ene person til den anden. Generelle råd til større grupper af mennesker er alt nogen kan byde ind med et sted som her hvor så mange forskellige læser med.
Dine eller andres personlige erfaringer er sandsynligvis ikke videre brugbare for andre. Netop fordi årsagerne er individuelle. Var der en enkelt ting der kunne hjælpe alle, så var det jo nemt. Sådan er virkeligheden bare ikke. 
Når jeg svarer her, er det fordi jeg mener at nogle af dem der læser med og ikke kommenterer, som kan genkende udfordringen, kan have glæde af det jeg skriver eller henviser til i en eller anden grad. At du er uenig pg bidrager med noget om dig selv og din egen pik, er vel ikke til megen hjælp heller. Men dit bidrag er jo et bidrag uanset. Fuldstændigt ligesom mit og alle andres. Sådan er det jo nødvendigvis når man debatterer personlige og individuelle emner i plenum og ikke på 2-mands hånd.
I dette tilfælde i denne debat har jeg bidraget med viden og erfaring mht. emnet og ikke med holdning eller mening. Jeg står ved mit bidrag ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 13 timer siden:

overskriften er nok ikke den mest charmerende i know. Meeeeen jeg er den type mand der får stivert af absolut ingenting. bare det at holde en kvinde i hånden første gang eller når jeg kysser en kvinde for første gang eller bare generelt. Det er sgu allermest øv hvis man for eksempel sidder og ser en film og hun sidder op af mig eller ligger tæt op af mig eller sådan noget

 og det er jo ikke ligefrem nemt at skjule fordi i kvinder kan vel ligesom mærke at der er noget der prikker i ryggen.

Altså  jeg er blevet busted i det flere gange i at få en lille bitte smule stiv pik ved at en kvinde blot ligger op af mig eller sidder op af mig og hun så siger “hvaaaaa hvad er det jeg kan mærke i ryggen ?” Altså enten er det mig det bliver alt for nemt liderlig eller får alt for nemt rejsning 

okay at ligge og snave med en kvinde er klart det er dejligt og alt det der. Men det er sgu lidt pinligt at bare at holde en i hånden kan gøre den hård.

Er der andre her der nemt bliver liderlig af ingenting ?  Eller får stiv javertus af absolut ingenting ?

@Gabbana

Du har ikke skrevet din alder, men mon ikke du er i starten af 20'erne hvor hormonerne tit kan være svære at styre, og især når der er en person af det modsatte køn i nærheden, efterhånden som du bliver ældre aftager denne "pludselige aktivitet" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Arne Jensen skrev, for 23 minutter siden:

men mon ikke du er i starten af 20'erne

Jeg er midt 20’erne ^_^

Arne Jensen skrev, for 23 minutter siden:

hvor hormonerne tit kan være svære at styre, og især når der er en person af det modsatte køn i nærheden

Jo det kan nok godt være det jeg stadig går igennem. 

 

Arne Jensen skrev, for 23 minutter siden:

efterhånden som du bliver ældre aftager denne "pludselige aktivitet" ;) 

Altså hvis jeg skal være helt ærlig efter du sagde det så gider jeg ikke rigtig blive ældre nu :wacko:

(det kan selvfølgelig ikke undgåes)

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden:

Det har du ret i. Til gengæld har jeg formentlig håndteret en del flere pikke end de fleste andre, der er i stand til at bidrage herinde. Jeg har udover min pikkemands-håndterings-erfaring også en uddannelse som praktisk seksual terapeut og ved fagligt en del om emnet. 
Udfordringer og problemer er i denne - og mange andre henseender - meget forskelligt sammensat fra den ene person til den anden. Generelle råd til større grupper af mennesker er alt nogen kan byde ind med et sted som her hvor så mange forskellige læser med.
Dine eller andres personlige erfaringer er sandsynligvis ikke videre brugbare for andre. Netop fordi årsagerne er individuelle. Var der en enkelt ting der kunne hjælpe alle, så var det jo nemt. Sådan er virkeligheden bare ikke. 
Når jeg svarer her, er det fordi jeg mener at nogle af dem der læser med og ikke kommenterer, som kan genkende udfordringen, kan have glæde af det jeg skriver eller henviser til i en eller anden grad. At du er uenig pg bidrager med noget om dig selv og din egen pik, er vel ikke til megen hjælp heller. Men dit bidrag er jo et bidrag uanset. Fuldstændigt ligesom mit og alle andres. Sådan er det jo nødvendigvis når man debatterer personlige og individuelle emner i plenum og ikke på 2-mands hånd.
I dette tilfælde i denne debat har jeg bidraget med viden og erfaring mht. emnet og ikke med holdning eller mening. Jeg står ved mit bidrag ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Problemet er det ikke er nogen -hvorfor gør sundhed til et problem for trådstarter og andre mænd. 

Nogen gange virker det til al din visdom, og erfaringer i mænd stiger dig til hoved -på den måde du har behov for, at affærdige andre, og fremhæve dig selv og dine evner... uanset hvor mange pikke du har håndteret, får du aldrig en, og ekspertviden har kun en mand  "sorry to say" måske er det i det tilfælde vi har en lille fordel;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Du er jo en sund rask mand der virker. Det skal man da ikke gøre til et problem, eller forsøge at gøre noget ved;-)

Jo tak, og nej det er heller ikke fordi jeg egentlig vil gøre noget ved faktisk :) 

meningen med opslaget var vel egentlig bare at høre om der var andre der får stiv pik af ingen ting og det kan jeg fornemme der er, eller i deres unge dage. Jeg tror vidst stadig jeg er i mine unge dage, er man ikke stadig katogiseret som en knægt når man er 27 ?

Møffe skrev, for 3 timer siden:

Når kvinder sidder op ad dig -er det vel nogen som kan lide dig,

Det er det, jeg var på date igår for eksempel (det gik skide godt) hende jeg var på date med lsge tit hånden blidt på min arm eller skulder hvilket er et godt tegn, altså at hun ikke er afskræmt og er tryg ved berøring det er et godt tegn. Da vi blev enige om at skulle ses igen fik jeg et stort og langt kram af hende, og bare at mærke hendes krop gav mig boner på. Og det var altså bare et kram. 
 

 

Møffe skrev, for 3 timer siden:

og nok ikke din mor, når det sker...

Dog ikke, det ville være lidt bizart hvis min motter sat tæt op af mig og fik stivert på :wacko:

Møffe skrev, for 3 timer siden:

i Thailand skal kvinder lige mærke/tjekke, de er pilfingere. Og ja når jeg få thaimassage og skifter til deres bukser -bliver jeg som en 12årige -min pik er helt ustyrlig

Jeg har ikke været i Thailand, jeg har dog været i Kina men det er ikke det samme overhovedet.

jeg har hørt mange historier fra dem jeg kender der har været i Thailand, og de har også fortalt at de piger de har mødt der har haft en tendens til lige at røre ved pikken. En af mine kammerater fra min korte gymnasie tid har været i Thailand og fik en med hjem til sit hotel, og da de var på en eller anden klub blev hun ved med at tage ham på røven eller pille/mærke på hans javertus om den var stiv.

Møffe skrev, for 3 timer siden:

Men i min alder er det en stor glæde, når jeg vågner med jern på -at vide det hele fungere, og man er sund og rask;-)  

Det forstår jeg godt, det samme gør jeg når jeg vågner med jern på om morgenen, det er jo kun et godt tegn ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Det har du ret i. Til gengæld har jeg formentlig håndteret en del flere pikke end de fleste andre, der er i stand til at bidrage herinde. Jeg har udover min pikkemands-håndterings-erfaring også en uddannelse som praktisk seksual terapeut og ved fagligt en del om emnet. 
Udfordringer og problemer er i denne - og mange andre henseender - meget forskelligt sammensat fra den ene person til den anden. Generelle råd til større grupper af mennesker er alt nogen kan byde ind med et sted som her hvor så mange forskellige læser med.
Dine eller andres personlige erfaringer er sandsynligvis ikke videre brugbare for andre. Netop fordi årsagerne er individuelle. Var der en enkelt ting der kunne hjælpe alle, så var det jo nemt. Sådan er virkeligheden bare ikke. 
Når jeg svarer her, er det fordi jeg mener at nogle af dem der læser med og ikke kommenterer, som kan genkende udfordringen, kan have glæde af det jeg skriver eller henviser til i en eller anden grad. At du er uenig pg bidrager med noget om dig selv og din egen pik, er vel ikke til megen hjælp heller. Men dit bidrag er jo et bidrag uanset. Fuldstændigt ligesom mit og alle andres. Sådan er det jo nødvendigvis når man debatterer personlige og individuelle emner i plenum og ikke på 2-mands hånd.
I dette tilfælde i denne debat har jeg bidraget med viden og erfaring mht. emnet og ikke med holdning eller mening. Jeg står ved mit bidrag ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Jeg vender tilbage til min første pointe. Du har ikke en pik eller nosser, og hvor mange af disse sære størrelser du end har håndteret så gør det dig IKKE til ekspert. Hvor mange diplomaer, weekendkurser, skulderklap, fnisende kollegaer og åndenødsmanglende kunder du ellers vil retfærdiggøre det med. 

Leg du bare løs som frelser/terapeut/anbefaler. Seksualitet er ikke et "fag". Som "øhh, motoren siger ikke vrum vrum, kan du fikse det?". Det er ikke et tørt studie af støvede facts og statistikker, men noget levende og dybt menneskeligt. Personligt og åndeligt. I det idylliske scanarie. Som ikke er mekanisk, men levende. Noget flygtigt og mystisk der glider gennem fingrene. Den der guddommelige nektar af kemi som både ludere og købere efterspørger

Hvis man læser mellem linjerne, selvfølgelig

Titler og spejdertegn betyder ikke en skid. Har du aldrig mødt en sindsyg psykolog? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...