Hop til indhold

Recommended Posts

Græsk har jeg ikke prøvet/spurgt om, men den skriftligt lovede & sms-bekræftede megafransk findes ikke - kun dårlige bortforklaringer fra hende & 'mutter' - sidstnævnte anbefalede jeg kraftigt at fjerne megafransk fra annoncen for flere uger siden: det står der stadigt. Jeg kan ikke anbefale stedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJN skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke anbefale stedet.

Er det alene på grund af, at Tina ikke leverede den lovede megafransk (og at de ikke gider rette deres annonce), eller var der også andre ting ved stedet, som skuffede dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ad 1 - Amatør: Ja, men det er så også grund nok i min personlige optik - de var såmænd meget flinke

Ad 2 - Senor: Højst sandsynligt - men hun (og Tina) var klar over, hvad jeg snakkede om - og hvis så beskeden ikke går videre, og/eller der ikke rettes, så er det et no go-sted for mig. Ikke mindst da jeg havde fået det bekræftet i sms!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Jiwsuk - og da Tina havde ferie faldt valget på linly ud fra billederne og teksten - 29 år står der, og hun ser skarp ud. 
 

Da jeg kom var det en ældre dame der der tog imod, ikke Ammy (Amy), men een på samme alder. Jeg betalte og ventede på Linly. Men ind kom den ældre dame - og sagde at hun da var linly.
 

det er hun ikke - eller også så passer billede og beskrivelse ikke på nogen måde. Vi taler om en sikkert sød kvinde som jeg aldrig nogen sinde vil tænke noget seksuelt om. Let buttet med små bryster, og bestemt tættere på de 50 end de 29. 
 

Pengene havde skiftet hænder - og stedet ryger dermed i den useriøse kategori. 

Jeg kommer ikke tilbage - selvom Tina ser lækker ud på billederne. Mutter er simpelhen for smart, og der snydes på vægten. 
 

Lad derfor denne anmeldelse være en advarsel. Den slags forretning skal ikke kunne betale sig. 
 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...