Hop til indhold
Jimbo

Glædespiger på Instagram

Recommended Posts

Hej,

Jeg har på det seneste oplevet at et par gp'ere som jeg har besøgt dukker op som forslag til mig på Instagram. Jeg undlader at følge dem da det ikke er sikkert at de bryder sig om det. Hvordan Instagram finder ud af at kæde mig sammen med pigerne undrer mig, og det er da ikke godt for pigerne hvis de ikke ønsker at være kendte for deres profession. Har andre oplevet noget lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 7 minutter siden:

Hej,

Jeg har på det seneste oplevet at et par gp'ere som jeg har besøgt dukker op som forslag til mig på Instagram. Jeg undlader at følge dem da det ikke er sikkert at de bryder sig om det. Hvordan Instagram finder ud af at kæde mig sammen med pigerne undrer mig, og det er da ikke godt for pigerne hvis de ikke ønsker at være kendte for deres profession. Har andre oplevet noget lignende?

Instagram er søster til Facebook, WhatsApp og flere. De lever af at kende dine præferencer og sælge den viden videre. Velkommen til virkeligheden.

Men det er ikke sikkert Instagram/Facebook ved de prostituerer sig kun at i har interageret. Hvad deres og dine øvrige kontakter så kan regne ud er vist en anden historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

For at installerer et META produkt på din telefon, skal du give tilladelse til at META må læse din SMS og opkalds historik. Det samme gør sig gældende for GP's META produkt

iom du og GP har kommunikeret på telefon, så ved META nu at i har en forbindelse, og forslår derfor i bliver "venner" via det META produkt i har til fælles, her instagram.

 

META ved alt om dig, meget mere end du selv har lyst til at vide, META samler oplysninger om alle også dem der ikke bruger META's produkter. det er META forretningsplan, det har aldrig været en hemmelighed. At vi så ikke bryder os om det , kan vi ikke gøre noget ved nu, og slet ikke så længe vi fortsat benytter METAS produkter. 

 

En bollofon, uden nogen former for apps eller oplysninger om din person, er den eneste måde du kan undgå at blive direkte opdaget.
META skal dog nok finde ud af hvem du er i den sidste ende, på et eller andet tidspunkt laver du en digital dumhed, og afslører din identitet på bollofonen.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne forklare det. Men det er en jungle at finde ud af hvor man har trådt i spinatten i forhold til META.

For ikke så længe siden var der en artikel et sted om at de (Facebook/META) ikke havde styr over hvilke data de rådede over og hvor de data havnede henne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

ja og så er der den tvist at selv om du ikke afslører din identitet for META, så ringer/sms du til andre der har et af META's produkter installeret, de sender fluks alle data om dig videre til META.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørg for at følge så mange at det ikke giver mening at lede din liste igennem eller gør som mig og vær lodret ligeglad.

Vores små ynkelige krumspring for at bevare et privatliv er fuldstændig til grin. Det er ikke muligt idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Drop fjæsbogen/META ;)

Fuldstændig unødvendigt. Gør det til en vane at sætte din telefon på “Flytilstand” når du besøger uartige fruentimmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullifas skrev, for 18 timer siden:

Fuldstændig unødvendigt. Gør det til en vane at sætte din telefon på “Flytilstand” når du besøger uartige fruentimmere. 

Hvis den er slukket, bliver den vel heller ikke registreret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

Hvis den er slukket, bliver den vel heller ikke registreret?

Nej, det kan den ikke.

Forslaget med "flytilstand" er også OK, men så erkender man også at de forskellige apps ringer hjem regelmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...