Lucky69luke 462 Skrevet 14. Oktober, 2013 Hej, er Hun til det dybe Mega French hvor Hun tager det hele... Gerne med et smil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsar 12 Skrevet 14. Oktober, 2013 Hej, er Hun til det dybe Mega French hvor Hun tager det hele... Gerne med et smil? Hun giver mega fransk. Men jeg ved ikke helt med "dybt", hun kan godt tage den hele vejen en enkelt gang eller to, efterfulgt af lidt almindelig sut og slik, men jeg har ikke oplevet decideret throat fucking eller gagging hos hende (det er jeg så heller ikke interesseret i), og jeg tror ikke umiddelbart det er noget hun gør i, men jeg kan tage fejl. Jeg har besøgt hende en del gange, og synes hun er skøn, men det der gør hende så dejlig for mit vedkommende er at hun virkelig lader til at nyde det, og det gider jeg ikke at spolere ved at bede om ydelser hun måske ikke har det godt med (man kan selvfølgelig altid spørge). Prøv hende, hun er meget "ivrig" og legende i sit bj. Spørg hende om hun er frisk på det du kan tænke dig når du ringer, hvis ikke kan du jo sikkert finde det andet steds. Hvad angår din kommentar "Gerne med et smil?", så synes jeg næsten hele tiden hun griner og smiler, så hvis hun er frisk på din ide kan jeg ikke forestille mig andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 14. Oktober, 2013 Hej Tsar, Ja, det er jo lige hvad jeg havde håbet at høre om damens egenskaber. Det lyder som en 'nobrainer', 'set expecxtations' og 'go with the flow' tak! Det er helt sikker en pige jeg skal have prøvet af håber ikke hun smutter, Men det ser ud til hun er tæt på fast inventar i miljøet? :| Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Oktober, 2013 Det lyder som en 'nobrainer', 'set expecxtations' og 'go with the flow' tak! Æh, er det cafeslang, eller ?? Kan du oversætte for en gammel mand : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 16. Oktober, 2013 var så endelig på besøg hos den berømte Inga og alderen passer meget godt med midt 40erne, men jeg kan ikke bagefter mit møde med hende finde ud om jeg skal grine eller græde, for hun er da ikke helt frisk, sød og indlevende jo, men lidt ½tosset efter min mening og ikke så lækker som hun her i tråden gøres til. bevares hun har da fine bryster, men resten er godt nok tæt på udløbsdato eller også havde jeg for store forventninger fra denne tråd, for hun har da mormor topmave og en figur der ikke er noget vildt at skrive om, da det simpelthen er lige op og ned uden nogen form for figur og så har hun nogle mandefødder der siger spar2. MEN hendes BJ er ganske fint som beskrevet her, så jeg fik 2 af dem lige i træk og med første levering direkte i indsugningen, så hun lød som en drunknet motor smed 1000,- for 1 time og fik bad både før og efter (siddebadekar med mug i bunden ), men jeg kommer med garanti ikke igen, da hun virker som om der er noget helt galt og de underlige lyde hun kan sige under agten giver ikke mening overhovedet. hvad der er turnoff for mig er ikke at hun er glatbarberet, men at hendes indre hænger en del udenfor forneden og det tænder jeg slet ikke på, så det blev ved de 2 blæs. hendes engelsk er dårligt og kunne ikke rigtig kommunikere med hende andet end mig på engelsk og hende med superfransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyfucker 3 Skrevet 27. Oktober, 2013 MANGE TAK FOR DIN ANMELDELSE HAPPYHIPPO - ja og selvfølgelig også tak til jer andre for jeres anmeldelser Som jeg konkludere i min anmeldelse af Rødhåret Kelly så kommer udsagnet "det kommer an på øjnene som ser" vel igen til sin ret men holy crab hvor kan en krop opfattes forskelligt. Hængemave og tæt på sidste udløbsdato samt den bedste 40årige krop som jeg nogensinde har set (eller noget i den dur) og hun kunne gå for en som var 10 år yngre... Jeg undres.... Elsker et godt blow men munden vedhæng har sgu også meget at sige - jeg springer Inga over Godt søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 27. Oktober, 2013 jeg måtte se og prøve Inga efter alle de fine anmeldelser, men hun var slet ikke det værd - igen efter min smag, så jeg gad ikke engang ha' andet et 2 blæs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunter 16 Skrevet 4. November, 2013 Er der nogen, der kan opklare, hvad der får det glade Hippo til at have en så fuldstændig anden opfattelse end de øvrige skribenter? Han er mig bekendt ikke nogen konkurrerende smædeskribent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 4. November, 2013 Der er 2 piger på stedet. Måske det ikke har været Inga. Eller også så begejstres vi andre så meget af betjeningen, at vi vælger at overse lidt flyverust og parkeringsbuler... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 4. November, 2013 hvad mener du pussyhunter ?? 'Han er mig bekendt ikke nogen konkurrerende smædeskribent' jeg var ikke tilfreds med det jeg mødte, men gik dog linen ud for at den fulde oplevelse - som desværre udeblev. måske jeg har været der en forkert dag eller andet, men hun fortalte hun var fra polen og hed Inga og snart skulle hjem og hente sin kat og derefter vende tilbage. den måde hun var på, da jeg var der, virkede en smule 'retardo' på mig, men jeg kan sagtens tage fejl. jeg ved bare at jeg bestemt ikke kommer igen - ikke engang hvis det var gratis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunter 16 Skrevet 4. November, 2013 Hvad jeg mener Hippo, er, at nogle skriver åbenlyst falskt for at miskreditere en konkurrent. Men jeg læser dit indlæg som din oprigtige oplevelse. Og undrer mig over at bedømmelserne af både krop og psyke er 180 grader forskellige. Derfor kan de andre jo også være gået i selvsving - uanset det ud fra din vurdering er svært at se hvorfor ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 4. November, 2013 Jeg kan faktiskt forstå hvordan det kan blive som det er blevet for Hippo. Nogle skriver om sine fantastiske, mirakuløse verdensklasseoplevelser, og så går forventningerne op i det blå, hvor meget få piger kan leverere. Måske er også "verdensklasse" meget forskelligt og vi har selvfølgelig meget forskellige præferencer når vi bruger sådant et udtryk. Når jeg var der, havde jeg ingen forventninger overhovedet. Hvis jeg skal tage ned Inga til jorden igen, så synes jeg hun er rigtigt god til fransk - i hvert fald den gang jeg var der - men det øvrige var jeg ligeglad med. Og vil jeg aldrig gentage. Hun er en pige med godt humør, som siger en del mærklige ting - igen genkender jeg Hippos observationer, selv om jeg ikke vil kalde hende "retardo". B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 4. November, 2013 ja hendes superfranske er top godt - faktisk første gang jeg er kommet 2 gange på så kort tid med kun superfransk. men hendes væremåde tyder på at der er noget 'galt på toppen' uden at det er negativt ment, for hun er sikkert sød. ja hun er med garanti også fyldt 45 år eller deromkring, men jeg kom nok ind med for høje forventninger og blev i den grad skuffet efter alle de fine anmeldelser herinde fra. alle købepiger kan ikke være lige smukke og 1000,- for 1 time er jo ikke vildt ifht andre der vil have det samme ½ time. som skrevet før kommer jeg helt sikkert ikke igen, så hellere hende kineseren i nordvest. - men det er mit valg min smag er meget anderledes og jeg er normalt til lysebrune piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 3. December, 2013 Besøgte Inga igen i går. Må sige at hun i min optik leverer varen. Hun er sjov indlevende og fræk. Leger gerne med på nye lege og ser ud til at nyde det selv også . Vi havde en fantastisk GFE time, og jeg kommer sikkert igen en dag. Kan dog godt se at hun kan virke lidt speciel på nogen - der er lidt "den kinesiske" over hende - men det er slet ikke lige så skørt at være med til, men det gør det kun sjovt syntes jeg. Heldigvis er det jo smag og behag - og disse kvinder kan jo også have en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 3. December, 2013 Forstår bare SLET ikke Inga's billeder, for ud fra hvad der beskrives her i forum, så er hende på billederne jo ½ så gammel som Inga, og måske også "lidt mere verdensklasse" ... Men, rent grafisk, kan jeg nok forestille mig hvordan Inga ser ud på mit indre øje, forstår så bare SLET ikke billeder af en pige i 20'erne - hvis hun er 45+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 14. December, 2013 og nu er hendes side overtaget af Luiza er der nogle der har besøgt hende og har vi mon nu sagt farvel til Inga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chris.36 131 Skrevet 15. December, 2013 Træls med billederne, man burde gå igen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nolan 72 Skrevet 21. Januar, 2014 Når jeg trykker på det link der er angivet, bliver jeg sendt videre til Linda's profil. Er der nogen der kan bekræfte om det er den samme Inga, nu bare med et nyt navn, eller om det er en anden pige nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsar 12 Skrevet 22. Januar, 2014 Når jeg trykker på det link der er angivet, bliver jeg sendt videre til Linda's profil. Er der nogen der kan bekræfte om det er den samme Inga, nu bare med et nyt navn, eller om det er en anden pige nu? Jeg kan bekræfte at det er hende. Jeg var forbi forleden. Hun smider i ny og næ nogle nye fake fotos på, og har denne gang også skiftet navn og telefon nr., men hun er stadig lige skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 23. Januar, 2014 Jeg kan bekræfte at det er hende. Jeg var forbi forleden. Hun smider i ny og næ nogle nye fake fotos på, og har denne gang også skiftet navn og telefon nr., men hun er stadig lige skøn Så fantastisk er Inga altså heller ikke, i hvert fald ikke i min optik. Ja, hun er lidt af en vildbasse på lagnet, men det er så også det. Attraktiv syntes jeg ikke hun er. Og nu når hun vildleder kunder med fake fotos, så skulle man tænke en ekstra omgang før man skriver "så" meget godt om hende. Men okey, alt er en smags sag. Jeg er blot ikke den store tilhænger af Inga. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 23. Januar, 2014 Så fantastisk er Inga altså heller ikke, i hvert fald ikke i min optik. Ja, hun er lidt af en vildbasse på lagnet, men det er så også det. Attraktiv syntes jeg ikke hun er. Og nu når hun vildleder kunder med fake fotos, så skulle man tænke en ekstra omgang før man skriver "så" meget godt om hende. Men okey, alt er en smags sag. Jeg er blot ikke den store tilhænger af Inga. Der er flere synspunkter omkring Inga. I min bog er hun bare fræk, tilstede og god value for money. 1000,- for en time med alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg