Hop til indhold
Guest fickenstein

Har du glemt noget?

Recommended Posts

Gæst

Besøgte engang tyske Sydney,som fortalte mig at hun havde mange armbåndsure,som hendes kunder havde glemt hos hende.

Jeg har ikke selv prøvet ,at glemme noget hos en fræk dame-men det kunne være sjovt at vide om andre har,og fik i det tilbage i glemte , og hvordan.

På dating har jeg oplevet at 3 damer har glemt halskæder hos mig og et ur,den ene dame med halskæden jokede med at,hun havde glemt den med vilje,for at komme tilbage efter mere god sex og halskæden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ved at glemme mine briller et par gange.

En glædespige fortalte mig engang om en mand, der havde glemt sin tegnedreng med en hel del penge i - den anden pige på klinikken ville vist have brugt dem, men manden kom nu tilbage et par dage efter - historien melder dog ikke om han så fik en ny tur :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

vil lige giv et godt råd, som jeg selv benytter mig af. når jeg tager mit armbåndsur af så ligger jeg det altid ned i mine sko, og så tager man det på inden man tager sine sko på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte engang tyske Sydney,som fortalte mig at hun havde mange armbåndsure,som hendes kunder havde glemt hos hende.

Jeg har ikke selv prøvet ,at glemme noget hos en fræk dame-men det kunne være sjovt at vide om andre har,og fik i det tilbage i glemte , og hvordan.

På dating har jeg oplevet at 3 damer har glemt halskæder hos mig og et ur,den ene dame med halskæden jokede med at,hun havde glemt den med vilje,for at komme tilbage efter mere god sex og halskæden.

Jeg har glemt et par handsker, og dem fik jeg ikke igen :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

er kontrol freak -- - er panisk angst for at glemme noget vigtigt

Dvs det er en fordel at være kontrol freak hvis man er i et forhold og benytter sig af glædespiger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ved at glemme mine briller ved flere lejligheder. Får dem tit lagt fra mig et sted jeg ikke lige husker at kigge på vejen ud.

En enkelt gang på FKK nåede vi ud i omklædningen før vi opdagede at de stadig lå oppe på værelset, hun var bange for at rengøringen allerede havde taget over, men de lå der heldigvis endnu :)

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

På midten af Sjællands landlige land... Langs en laaang lige vej... I et rødt hus... I en hyggelig stue... Omringet af halv- og helnøgne kvinder... På en lille knage... Der hænger en stakkels ensom kasket uden ejer. Der har den hængt i over et halvt år... Og der hænger den nok til den bliver afhentet, eller vi (Gud forbyde det) lukker. :)

Jeg repeterer ofte en lille remse for mine gæster, når de skal til at forlade hyggerummet... Pung, telefon, nøgler, briller... Skal nok have flettet armbåndsuret og hatten ind osse. :)

Briller er sjovt nok det, som jeg oftest har oplevet, at folk glemmer eller er lige ved at glemme... Måske fordi man ikke så godt kan se dem... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

På midten af Sjællands landlige land... Langs en laaang lige vej... I et rødt hus... I en hyggelig stue... Omringet af halv- og helnøgne kvinder... På en lille knage... Der hænger en stakkels ensom kasket uden ejer. Der har den hængt i over et halvt år... Og der hænger den nok til den bliver afhentet, eller vi (Gud forbyde det) lukker. :)

Jeg repeterer ofte en lille remse for mine gæster, når de skal til at forlade hyggerummet... Pung, telefon, nøgler, briller... Skal nok have flettet armbåndsuret og hatten ind osse. :)

Briller er sjovt nok det, som jeg oftest har oplevet, at folk glemmer eller er lige ved at glemme... Måske fordi man ikke så godt kan se dem... :D

jeg bruger nu kun briller for et syns skyld :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det da for at have en undskyldning for at komme tilbage til dig... ;) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det da for at have en undskyldning for at komme tilbage til dig...

Hihi... Det er osse det, som jeg plejer at sige til dem, der er meget bekymret for at glemme noget :D Var det ikke for alle de glemsomme mænd, så havde jeg da ikke en chance! :lol::P8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi... Det er osse det, som jeg plejer at sige til dem, der er meget bekymret for at glemme noget :D Var det ikke for alle de glemsomme mænd, så havde jeg da ikke en chance! :lol::P8-)

Arrrr det er jeg nu pænt overbevist om du har ;):D. Jeg har et par meget dyre briller liggende i Randers og jeg begriber ikke manden kan undvære dem, ej heller at der ikke tænktes, " når ja det kunne jo være på bordellet jeg har glemt dem"... Og øv nej han kom så IKKE tilbage hihi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og øv nej han kom så IKKE tilbage hihi ;)

Det kunne være han lige skulle have sparet sammen til dusøren :lol:

Det kan også være han har købt nye, hvor han skulle have gået til liderlige Line :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kunne være han lige skulle have sparet sammen til dusøren :lol:

Hihi jern, ja eller ikke kan finde vej... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har glemt et par handsker, og dem fik jeg ikke igen :mrgreen:
Hvis det var gummihandsker, har pigerne nok udstykket dem i 10 kondomer :lol::lol:

Selv har jeg aldrig glemt noget. Også jeg har på "mere usikre" steder brugt at lægge overskydende kontanter eller uret ned i en sko/sok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har noget med hatte. En har jeg glemt på en klinik hvor jeg ikke har været siden, en anden har jeg glemt i lufthavnen i Berlin da min sædvanlige købesexleverandør og jeg skulle hjem efter en forlænget week-end.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Såvidt jeg husker, er det eneste jeg har glemt nogensinde, er at betale før jeg forlod klinikken. :oops: De fleste gange er det heldigivis blevet opdaget af pigen (kvinden), telefondamen eller mig selv inden jeg var kommet for langt væk (udenfor råbeafstand). :)

En enkelt gang er dog lykkedes mig at slippe afsted med de gode DKK i behold i tegnebogen. Da jeg opdagede det, ringede jeg selvfølgelig til klinikken og 'tilstod' og skrev samtidíg en sms eller mail til vedkommende pige, fik tilgivelse og udsættelse med betaling til næste møde. Så selvfølgelig godt at jeg har (havde?) et godt navn og var kreditværdig. :)

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Såvidt jeg husker, er det eneste jeg har glemt nogensinde, er at betale før jeg forlod klinikken. :oops: De fleste gange er det heldigivis blevet opdaget af pigen (kvinden), telefondamen eller mig selv inden jeg var kommet for langt væk (udenfor råbeafstand). :)

En enkelt gang er dog lykkedes mig at slippe afsted med de gode DKK i behold i tegnebogen. Da jeg opdagede det, ringede jeg selvfølgelig til klinikken og 'tilstod' og skrev samtidíg en sms eller mail til vedkommende pige, fik tilgivelse og udsættelse med betaling til næste møde. Så selvfølgelig godt at jeg har (havde?) et godt navn og var kreditværdig. :)

Mvh

smo

Jeg har en enkelt gang stået og skulle til at betale, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt "muldvarpen" nede i bilen, og den holdt 10 min. gang derfra :cry: . Jeg blev meget forfærdet, mest fordi jeg var bange for lige pludselig at blive stemplet som plattenslager. Pigen som jeg heldigvis har et "godt kunde/leverandør-forhold" til forsikrede mig at det var okay at betale næste gang, men det kunne jeg altså ikke há siddende på mig, så 20-25 min efter var jeg tilbage og gældsfri, og jeg kunne se på pigen at hun var lykkelig for min ærlighed :P . Et rigtigt dumt svin kunne have været gået og aldrig kommet tilbage. De findes jo desværre :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang stået og skulle til at betale, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt "muldvarpen" nede i bilen, og den holdt 10 min. gang derfra :cry: . Jeg blev meget forfærdet, mest fordi jeg var bange for lige pludselig at blive stemplet som plattenslager. Pigen som jeg heldigvis har et "godt kunde/leverandør-forhold" til forsikrede mig at det var okay at betale næste gang, men det kunne jeg altså ikke há siddende på mig, så 20-25 min efter var jeg tilbage og gældsfri, og jeg kunne se på pigen at hun var lykkelig for min ærlighed :P . Et rigtigt dumt svin kunne have været gået og aldrig kommet tilbage. De findes jo desværre :twisted:

For at undgå disse pinlige situationer bør pigerne tage i mod dankort eller anden elektronisk/mobil betaling :D men det er branchen nok ikke klar til endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Har engang glemt at betale. Og det er egentlig mærkeligt, for det var på Pussy galores, hvor pigerne normalt tager pengene forlods...... Måtte så skynde mig tilbage, og få det ordnet. Men jeg er egentlig ikke sikker på de havde tænkt videre over det, faktisk; for både pigen og telefon damen virkede fuldstændig overrasket over at jeg kom tilbage.

Jeg havde bestilt tid, og jeg tror pigen har kigget i bogen med bookings (hvis en sådan findes), for jeg fik et par dage senere en SMS fra pigen, der gerne ville mødes igen. Men det er jo en hel anden historie.

tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

For at undgå disse pinlige situationer bør pigerne tage i mod dankort eller anden elektronisk/mobil betaling :D men det er branchen nok ikke klar til endnu.

Næ, eller kunderne :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...