Hop til indhold

SugarDaddy

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem et stykke tid søgt efter en pige som manglede en sugardaddy - men det er ikke let.

Efter min erfaring, og efter de piger jeg har været i kontakt med, så er de økonomiske forventninger alt for store.

Nogle tror at de kan de få støtte på 20.000 til 30.000 kr om måneden - et beløb som kun meget få utroligt attraktive piger kan forvente.

Mine krav til en pige er ikke kun sex relateret. Selvfølgelig skal der også dyrkes sex, men jeg forventer også at hun kan føre en rimelig inteligent samtale når vi er ude og spise. At hun gider være med både på et fint hotel eller en øl på Bakken en sommeraften. Jeg forventer ikke at hun kun har mig - snarere tvæt imod - foretrækker faktisk at hun lever et ganske normalt liv med venner, mænd, studie/arbejde..

Selvom jeg synes at jeg er gavmild og ganske almindlig af udseende og natur - så har det været svært at finde en pige som er med på en sugardaddy ordning. Jeg har søgt på sugardaters.dk - men her har jeg kun stødt på fake profiler eller profiler som trak sig når det blev alvor.

Andre der har andre/bedre erfaringer - så hører jeg gerne om Jeres erfaringer.

Skrevet

Jeg har gennem et stykke tid søgt efter en pige som manglede en sugardaddy - men det er ikke let.

Efter min erfaring, og efter de piger jeg har været i kontakt med, så er de økonomiske forventninger alt for store.

Nogle tror at de kan de få støtte på 20.000 til 30.000 kr om måneden - et beløb som kun meget få utroligt attraktive piger kan forvente.

Mine krav til en pige er ikke kun sex relateret. Selvfølgelig skal der også dyrkes sex, men jeg forventer også at hun kan føre en rimelig inteligent samtale når vi er ude og spise. At hun gider være med både på et fint hotel eller en øl på Bakken en sommeraften. Jeg forventer ikke at hun kun har mig - snarere tvæt imod - foretrækker faktisk at hun lever et ganske normalt liv med venner, mænd, studie/arbejde..

Selvom jeg synes at jeg er gavmild og ganske almindlig af udseende og natur - så har det været svært at finde en pige som er med på en sugardaddy ordning. Jeg har søgt på sugardaters.dk - men her har jeg kun stødt på fake profiler eller profiler som trak sig når det blev alvor.

Andre der har andre/bedre erfaringer - så hører jeg gerne om Jeres erfaringer.

Hvilken økonomisk ramme har du tænkt dig?

Skrevet
  • Author

Beløbet er ikke det afgørende, men mere om pigen og jeg er på bølgelængde. Men et max beløb på omkring 5.000 - 10.000 kr/mdr er nok det jeg kan/vil ofre

Skrevet

Hvad med at bruge scor.

finde dig en disideret elskerinde.

Jeg vil også sige at du måske skal tænke lidt over rammerne som du tilbyder. At være prof elskerinde er ikke helt så let som det lyder da der ofte forventes at man står til rådighed her og nu.

Skrevet

Da du ikke er bange for at dele hende med andre, så ville jeg finde en pige der under dit besøg på klinikken fisker efter din ægtestand, og foreslå hende at finde nogle få og så gå sammen i en slags klub om at dele udgifterne. På den måde kan pigen have de 20-40000 pr md hun har behov for. Det kræver lidt fælles planlægning, men så er det heller ikke værre.

Skrevet

Hun svarer ikke.

Jo hvis du skriver, så gør jeg skam ;). Har fået mange henvendelser og har svaret dem alle, så kom frisk :) knus Line

Skrevet

Som ventet har du fået mange henvendelser Line, men kan de bestå prøven ret mange af dem?

Kan de vise at de har penge nok, eller spilder du en masse tid på henvendelser fra mænd, der ikke har pengene til at kunne udgøre en sugardaddy i dette ords egentlige betydning?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Som ventet har du fået mange henvendelser Line, men kan de bestå prøven ret mange af dem?

Kan de vise at de har penge nok, eller spilder du en masse tid på henvendelser fra mænd, der ikke har pengene til at kunne udgøre en sugardaddy i dette ords egentlige betydning?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære rejse. Alt er i opstarts fasen, så ved ikke så meget endnu. Jeg ville nu hellere ikke reportere herinde, da jeg mener det er en helt speciel og meget privat aftale jeg ønsker og meget udenfor dette regi... Jeg kan dog sige, at jeg ser frem til mine forløblige aftaler med sommerfugle i maven :). Håber det viser sig at være en god oplevelse, men det er jeg nu ret sikker på ;)

. Tak for din interesse søde rejse og stort knus til dig. Line

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.