Hop til indhold
Guest Gabbana

Musik under sex

Recommended Posts

I actually choose music individually for each meeting. 

Well, I choose soft tones, mostly tantric sounds.<3

Also for the sex rendezvous I choose soft melodies with a quiet tingling mix of birdsong, the sound of the sea and gently perceptible noises of lust.<3

I often search online for days until I find something suitable - then I usually have to buy it for a few euros....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Tantra skrev, for 1 time siden:

actually choose music individually for each meeting. 

Well, I choose soft tones, mostly tantric sounds.<3

I see why you choose soft Music and tantric sounds or soothing Music /sounds that suits your service . Which i Think is amazing.

I don’t Think jvla or any of his songs would suit your service :lol:

Tantra skrev, for 1 time siden:

Also for the sex rendezvous I choose soft melodies with a quiet tingling mix of birdsong, the sound of the sea and gently perceptible noises of lust.<3

We all have different taste in Music and the good thing is that there’s Music for all type of situations also during sex. When it’s romantic some romantic songs or that type of Music which i also like When it’s all romantic. 
sound of Lust is or a womans moaning during sex is pure Music to my ears as Well <3

the perfect thing is When both parts like the same artist or song ^_^

Another example is i also listen to jvla When i go to the gym , i lift heavy and his Music fits perfectly In that situation.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gabbana 
Sådan som du høvler din sprøde krååååp igennem alle mulige pinsler for at komme til at se lidt ekstra turbo-lækker ud, må du ind at lytte til en fra 80'erne der hylder mænd som dig ;) 
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige at du måske slet ikke behøver en Frøken Fryd til seancen.
Sæt denne her på og gi' dig selv lidt selvforkælelse foran et spejl, Honey :wub: 
Musik under sex - med dig selv!

God fornøjelse <3

Pianistinden skrev, for 19 timer siden:

Du behøver ikke hører dem færdige og du må gerne spole,

Spole? :D Det ved unge mennesker vist ikke hvad betyder i musisk sammenhæng. 
I generationskløften det runge... unge unge unge unge 

Når jeg gerne vil ha' sex på en søndag aften, så sætter jeg f.eks. Dead Kennedys eller Overlords på og caster til mit TV. 
...ikke fordi det på nogen måder er sexet, eller får mig i stemning, men fordi at så tager min mor tidligt hjem :D 

/Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Sådan som du høvler din sprøde krååååp igennem alle mulige pinsler for at komme til at se lidt ekstra turbo-lækker ud

Der skal bare være nok af mig til alle som jeg plejer at sige <3

du smigre altså ^_^

80'erne der hylder mænd som dig ;) 

Ja sangerinden lægger ikke skjul på hvad hun synes om muskler :wub:

Sæt denne her på og gi' dig selv lidt selvforkælelse foran et spejl, Honey :wub: 

Hvis jeg fandt en kvindelig version af mig selv ikke ? Så ville der ikke gå lang tid før hun den mest ligegyldige viden om alt muligt og kan ikke få nok af jvla når vi boller ;-)

Haha nej vi unge mennesker har kun vores iPhones, AirPods og TikTok. Godt nok er jeg fra 1990’erne men jeg ved hvad vhs og Disney film er :lol: jeg har også hørt om det der betamax, jeg aner bare ikke hvad det er.

du have en fantastisk i aften smukke <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gabbana 
Ham her Barry har sunget trusserne af damerne længe, og er ikke spor muskuløs. 
Det var ingen af Diana Ross' ægtemænd og/eller fædre til hendes børn heller i øvrigt :D 

Anything Barry White gør mig lummer i truseletten. Hans stemme ville gøre mig våd selvom han sang imens han læste op fra telefonbogen eller højskolesangbogen :wub:
Sting ligeså <3 
Den her version af It's Probably Me er ekstra juicy! Der er et godt knalde-beat også.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dén dame hér er kodylsexet ... 
Lidt banalt måske, men alligevel ... hold da helt ferie en stemme ... 
Jeg har faktisk aldrig set videoen til sangen før .. men den er så det driver ned ad væggene ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Når jeg gerne vil ha' sex på en søndag aften, så sætter jeg f.eks. Dead Kennedys eller Overlords på og caster til mit TV. 
...ikke fordi det på nogen måder er sexet, eller får mig i stemning, men fordi at så tager min mor tidligt hjem

Måske vi skal give Gabbanna Havanna bannana et kasettebånd og en blyant og fortælle ham at hans walkman er nede på batteri så han skal lige spole én sang tilbage? :ph34r::lol:

Holy Moly noget musik @Eva Nadine jeg går sgu også hjem hvis du sætter det der på! :lol:

Tænker at med den energi og aggression der ligger i det der, så bliver en svedig og rygende omgang.....men det kan også noget. Behold for den mand der går rystende derfra med rødsprængte øjne og håret stittende til alle sider, tøjet i laser og bævrende underlæbe EVA WAS HERE! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 timer siden:

@Gabbana 
Sådan som du høvler din sprøde krååååp igennem alle mulige pinsler for at komme til at se lidt ekstra turbo-lækker ud, må du ind at lytte til en fra 80'erne der hylder mænd som dig ;) 
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige at du måske slet ikke behøver en Frøken Fryd til seancen.

God fornøjelse <3

...ikke fordi det på nogen måder er sexet, eller får mig i stemning, men fordi at så tager min mor tidligt hjem :D 

/Eva <3

En tidligere gp delte denne med mig, i fald du vil rydde hele bygning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 28.5.2022 at 20:40:

Nogle af danske Jada sange kan også noget.

Lange skrev, den 29.5.2022 at 09:37:

Rammstein kan da sagtens bruges SEX ;)

Måske mest hvis det skal være lidt hårdt og kontant, og måske tilmed mand mod mand.

Der er dog også et af deres numre som jeg synes er ret dybtfølt erotisk:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der må der være nogle der er lige så gamle som mig, og kan huske filmen 10 med Bo Derek. Her fortæller hun hvad den bedste musik til sex er.:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pianistinden 
Altså jeg boller ikke til de aggressive - jeg får bare mor ud af klappen om søndagen hvis jeg har en fræk aftale senere. Så snart hun er ude af havelågen sætter jeg Enya på eller andet vanilla musik :D 
Til gengæld boller jeg så om søndagen i ny og næ til den dedikerede ringetone jeg har tildelt min mor - og kun min mor!
Det er så fordi jeg pga. forsinkelsen har glemt at slå lyden fra på min telefon... min mor ynder nemlig at ringe 3-5 gange hvis jeg ikke tager telefonen for liiige at fortælle at nu er hun kommet hjem og i detaljer beskrive hvor svært det var at finde en P-plads og hun skal huske at køre tidligere hjem næste søndag. 
JA TAK MOR! :rolleyes::P

Så jeg søndagsknalder sommetider til denne her: 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, for 16 timer siden:

Måske vi skal give Gabbanna Havanna bannana et kasettebånd og en blyant og fortælle ham at hans walkman er nede på batteri så han skal lige spole én sang tilbage? :ph34r::lol:

Jeg fornemmer der er en alders forskel på os to. 
En walkman fandtes vidst også da jeg blev født der engang i 1990’erne. Men der var jeg jo bare et barn i 1980’erne havde mine forældre vidst ikke tænkt på mig endnu :lol:

Så ung synes jeg nu heller ikke jeg er, eller er man stadig vildt ung hvis man er i midt 20’erne ? :wacko:

jeg spoler nogle gange tilbage på YouTube :lol:

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Hvis det skal være en hurtig omgang.:)https://www.youtube.com/watch?v=epnId0GCtVM

Altså hvis man er til klassisk Musik under er samleje så fair nok. Jeg ville nok ikke foretrække netop den :wacko:

jeg gad godt at være en af dem der holdte 2 minutter. Eller 15 minutter eller bare 30 min som et maximum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
modenelsker skrev, for 4 timer siden:

Der må der være nogle der er lige så gamle som mig, og kan huske filmen 10 med Bo Derek. Her fortæller hun hvad den bedste musik til sex er.:D:D

Jeg bollede med en pige   til star wars revenge of the sith engang

Da jeg stak den ind i hende startede scenen hvor Anakin og klon soldaterne marchere hen til jedi templet.

det her soundtrack kørte imens. 
så føler man sig som en konge kan jeg fortælle dig

https://m.youtube.com/watch?v=h2n7j1iUHuk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 4 timer siden:

Altså hvis man er til klassisk Musik under er samleje så fair nok. Jeg ville nok ikke foretrække netop den :wacko:

jeg gad godt at være en af dem der holdte 2 minutter. Eller 15 minutter eller bare 30 min som et maximum

Sex er noget sjovt noget.....nogen gange tager det 2 min og andre gange går det helt vildt hurtigt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Sex er noget sjovt noget.....nogen gange tager det 2 min og andre gange går det helt vildt hurtigt :lol:

Ja for nogle, og dem misunder jeg sgu lidt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg elsker simpelthen de små frække lyde og støn for meget til, at jeg vil have musik til at køre i baggrunden når jeg dyrker sex. 

Så den er jeg slet ikke med på :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...