Hop til indhold
JegVilDomineres

Spyt/Ydmygelse/Facesitting

Recommended Posts

Godaften.

Jeg har igennem en længere periode haft dårlige erfaringer med at finde en GP/Domina som kan tilfredsstille mine ønsker.

Jeg vil umidelbart mene at mine ønsker ligger indenfor den milde del af dominans. 

Jeg søger egenligt "bare" en domina/dominerende glædespige i fræk påklædning som tillader åben facesitting samt røvslik mm. En der vil spytte mig i munden og bruge mig som en lille gris. Evt facesitting med golden shower. Kort sagt, ydmygelse. Har haft så mange mellemdårlige oplevelser både med danske og udenlanske piger men her det oftest alligevel mig som skal styre legen da det ellers ikke er ydmygende nok. 

Min udfordring er at mange af de dominaer som annoncerer enten ikke tilbyder noget seksuelt (fx åben facesitting), eller ikke modtager bookinger på selve dagen, derudover er min lyst meget impulsiv dvs jeg fungere ikke med at bestille 3-4 dage i forvejen og vil egentligt gerne bare have en tid "på dagen". 

Kan nogen pege mig i retningen af hvor jeg skal kigge hen? Området er fra Aarhus til skagen (ca) :). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 44 minutter siden:

Godaften.

Jeg har igennem en længere periode haft dårlige erfaringer med at finde en GP/Domina som kan tilfredsstille mine ønsker.

Jeg vil umidelbart mene at mine ønsker ligger indenfor den milde del af dominans. 

Jeg søger egenligt "bare" en domina/dominerende glædespige i fræk påklædning som tillader åben facesitting samt røvslik mm. En der vil spytte mig i munden og bruge mig som en lille gris. Evt facesitting med golden shower. Kort sagt, ydmygelse. Har haft så mange mellemdårlige oplevelser både med danske og udenlanske piger men her det oftest alligevel mig som skal styre legen da det ellers ikke er ydmygende nok. 

Min udfordring er at mange af de dominaer som annoncerer enten ikke tilbyder noget seksuelt (fx åben facesitting), eller ikke modtager bookinger på selve dagen, derudover er min lyst meget impulsiv dvs jeg fungere ikke med at bestille 3-4 dage i forvejen og vil egentligt gerne bare have en tid "på dagen". 

Kan nogen pege mig i retningen af hvor jeg skal kigge hen? Området er fra Aarhus til skagen (ca) :). 

Hejsa

 

Jeg har sommetider de samme lyster, og jeg bruger Jasmine i Århus eller også når hun er i Randers , hun kan præcist det du efterspørger. Jasmine er anmeldt herinde mange gange

knus og go fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det i Kbh området du søgte ville jeg anbefale Lady Cherie. Hende skal du dog skrive til og lave en aftale med i god tid, men de ting du efterspørger passer helt perfekt.

Jeg ved at Lina Bbw kommer en del i Svalereden i Vinderup. De gange jeg har været sammen med hende har det været med mig som den dominerende og hende den submissive, men hun fortæller at hun også nyder at dominere. Hendes evne til at producere spyt er helt fænomenal og fissen smager skønt. Kunne godt forestille mig den ville være lækker at blive kvalt lidt i.

https://annoncelight.dk/showad/331307

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149354-saftig-savlende-og-svedryppende-hed-hård-og-sjaskvåd-sex-med-lina_bbw-i-valby/?tab=comments#comment-1371047

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Hejsa

 

Jeg har sommetider de samme lyster, og jeg bruger Jasmine i Århus eller også når hun er i Randers , hun kan præcist det du efterspørger. Jasmine er anmeldt herinde mange gange

knus og go fornøjelse

Det vil jeg overveje - Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, 1 time siden:

Ginz . Hun ser dejlig ud men ingen seksuel berøring hos hende og heller ikke golden shower

kan du  passe jeg mener man godt må slikke hende men golden shower ved jeg ikke   skriv  til  hende og   spørg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nasac

Erica har flere gode anbefalinger.

Jeg har ikke mødt hende. Men, jeg gad godt, når lejligheden byder sig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart Jasmine! Jeg er slet ikke i tvivl. Efter en hel del års erfaringer med dominaer og “dominaer” bliver man lykkelig, når man møder een, man klikker med. Sådan er Jasmine. Førnævnte vagtsomhed gjorde, at jeg har været længe om at besøge hende. Det fortryder jeg vildt. Jeg er totalt solgt. Hvorfor? Fordi Jasmine har en forunderlig cocktail af noget kælent-perverst - den mest spændende cocktail, fordi det ikke kun er enten-eller, men både og. Jasmine er kærligt nysgerrig. Og benhård. Og så er hun empatisk i imponerende grad. Jeg var virkelig ikke dybt detaljeret i mine ønsker. Men mens man hos andre nærmest skal fremvise en komplet drejebog, så var mine skitseagtige forklaringer nok til at jeg fik det jeg kom efter. Og meget mere!! Spyt, urin i stride strømme, latex, alt det jeg kunne drømme om. Nu drømmer jeg bare om .. mere. Besøg hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, 

Jeg har de samme lyster, så jeg lytter med her. Jeg søger dog primært på Fyn, men jeg vil overveje et besøg hos Jasmine nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, den 26.5.2022 at 22:22:

Jeg søger egenligt "bare" en domina/dominerende glædespige i fræk påklædning som tillader åben facesitting samt røvslik mm. En der vil spytte mig i munden og bruge mig som en lille gris. Evt facesitting med golden shower. Kort sagt, ydmygelse. Har haft så mange mellemdårlige oplevelser både med danske og udenlanske piger men her det oftest alligevel mig som skal styre legen da det ellers ikke er ydmygende nok. 

Kan nogen pege mig i retningen af hvor jeg skal kigge hen? Området er fra Aarhus til skagen (ca) :). 

Det ser ud som om Lola både kan spytte og give GS i følge denne anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...