Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/327815

Har efterhånden brugt en del tid her på siden til at finde piger (tak for gode anbefalinger og advarsler), men nu er tiden kommet til at dele min første oplevelse med en dominatrix.

For mange år siden da jeg gik i den kære folkeskole, havde jeg en lærer, som mildest talt var meget stram. Hun styrede dansk undervisningen med hård hånd, og var altid efter mig da jeg var lidt af en rod. Jeg havde fantasier dengang, og lige siden, om at hun ville binde mig fast og straffe mig i stedet for give skældud. Tanken om denne autoritets person der overskrider alt, for at sætte mig på plads, satte bare ild i mit underliv.

Udlevede aldrig fantasien, men efterhånden som jeg begyndte at besøge GP’er, begyndte den at fylde mere og mere. Så begyndte at lede efter en der kunne opfylde fantasien, men de dominatrix’er jeg kunne finde i Jylland passede ikke ind, de var for unge. Men pludselig så jeg Lolas annonce, og hun passede perfekt.

Jeg tog kontakt, og efter at jeg forklarede at jeg var ny til at gå hos en dominatrix, og fantasien om min lærer, tog hun mig pænt i hånden inden og sørgede for at vi begge var helt afklaret med seancen. På denne måde forsvandt den sidste tvivl, og jeg var klar til at springe ud i det.

Hun åbner døren i det ønskede lædertøj, og skælder mig ud for at komme for sent til min eftersidning, og at jeg skulle sætte mig på min plads. Herefter fulgte en kort undervisning, hvor jeg svarede forkert på alt, og så måtte læreren jo tage en anden metode i brug… Jeg måtte af med tøjet, og ned på knæ for at kysse støvlerne, og undskylde for at være så dårlig en elev. Grunden måtte jo være at jeg var distraheret, så hun satte min sjovert i bur, og så kunne afstrafningen begynde. Vi gennemgik det meste af hendes sortiment, noget fandt jeg mere interessant end andet, Lola var rigtig god til at starte med et stykke legetøj og så bruge det “mildt” i starten og hvis jeg kunne lide det gik hun rigtigt i gang. Hun forstod at lege med ens sanser, på en måde som jeg aldrig har prøvet før (specielt ikke hos “Tantra” massørerne), vekslen mellem smerte og nydelse var en intens oplevelse. Da vi nåede det sidste, det som jeg var mest i tvivl om, besluttede jeg alligevel at prøve da jeg var så bund liderlig. Har prøvet prostata massage og lignende, men det var intet i forhold til at blive taget bagfra med strap-on. Udenfor den seance ved jeg ikke om jeg vil prøve det igen, men hold nu kæft en oplevelse, specielt med Lola der hele vejen igennem blev mere nasty på den kinky måde, hun mestrede perfekt dialogen og karakteren.

Efter at have taget min anale mødom, lukkede hun op for buret, og vi nærmest kastede os over hinanden i et mere normalt samleje. Nu har jeg besøgt så mange øst piger, der ikke kunne mestre en dråbe lyst om det gjaldt deres liv, men det var tydeligt at Lola elskede hvad hun lavede og at det tændte hende lige så meget som mig.

Efterfølgende tog jeg et bad, og vi fik et glas vin sammen, hvor vi fik snakket lidt.

Stedet var en lejlighed i centrum, tæt på VoxHal, og ikke meget anderledes i forhold til alle andre steder jeg har besøgt i byen.

Da jeg stod nede på gaden igen følte jeg mig helt lettet (og en smule øm) da jeg endelig havde udlevet fantasien. Ved ikke om jeg fortsætter med at gå til dominatrix’er, men hold nu kæft en fed oplevelse, og Lola var den perfekte dame til at udleve den!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg.

Jeg er ekstremt fristet til at kontakte hende og få en aftale, men også betænkelig ved hvor diskret stedet og indgangen er (jeg bor i nærheden). Er der tale om en opgang i en almindelig etageejendom til beboelse eller noget lidt mere diskret?

Og ved du noget om hvor længe hun opholder sig i Aarhus denne gang?

 

Redigeret af BL_junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit indlæg.

Jeg er ekstremt fristet til at kontakte hende og få en aftale, men også betænkelig ved hvor diskret stedet og indgangen er (jeg bor i nærheden). Er der tale om en opgang i en almindelig etageejendom til beboelse eller noget lidt mere diskret?

Og ved du noget om hvor længe hun opholder sig i Aarhus denne gang?

 

Jeg besøgte hende i Feb 2022 og der var det i en etage ejendom tæt på universitetet. Bagefter havde jeg en mindre diskuterede jeg den kommende krig i Rusland / Ukraine med hende. Hun var for Putin og sagde at han var fredens mand og ikke ville i krig. Kort tid efter gik han ind i Ukraine. Fre den dag besluttede jeg mig for at hende ville jeg ikke besøge igen. . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 1 minut siden:

Jeg besøgte hende i Feb 2022 og der var det i en etage ejendom tæt på universitetet. Bagefter havde jeg en mindre diskuterede jeg den kommende krig i Rusland / Ukraine med hende. Hun var for Putin og sagde at han var fredens mand og ikke ville i krig. Kort tid efter gik han ind i Ukraine. Fre den dag besluttede jeg mig for at hende ville jeg ikke besøge igen. . . .

Hvis jeg vil diskutere politik går jeg ind ved siden af (på universitetet).
Det er ikke det, denne tråd handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg vil diskutere politik går jeg ind ved siden af (på universitetet).
Det er ikke det, denne tråd handler om.

Jamen så støt du bare en Putin tilhænger. Jeg støtter ikke sådan noget ! Slut herfra !

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 26 minutter siden:

Tak for dit indlæg.

Jeg er ekstremt fristet til at kontakte hende og få en aftale, men også betænkelig ved hvor diskret stedet og indgangen er (jeg bor i nærheden). Er der tale om en opgang i en almindelig etageejendom til beboelse eller noget lidt mere diskret?

Og ved du noget om hvor længe hun opholder sig i Aarhus denne gang?

 

Uden at nævne navne, så har Lola tidligere været at træffe mellem VoxHall og Magasin, jeg gætter på det er samme sted - en almindelig lejlighed. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående det politiske, så kunne det blive en ret ensidig diskussion, hvis man lå bundet og Lola stod med en strap-on og argumenterede for sin sag:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 18 timer siden:

Angående det politiske, så kunne det blive en ret ensidig diskussion, hvis man lå bundet og Lola stod med en strap-on og argumenterede for sin sag:o

Fantastisk billede, buttfucked og mindfucked på samme tid :o:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

DOMINA LOLA: MINE 10 CENTS

Så fik jeg også besøgt Lola og kan komme med et par supplerende bemærkninger til ovenstående anmeldelse

KOMMUNIKATION
Nem, hurtig og præcis. Hun formulerer sig glimrende på engelsk via SMS.

STEDET
Er ikke super-diskret hvad adgangsforhold angår, men hun er hurtig til at lukke dig diskret ind i lejligheden hvilket leder mig til næste punkt

LEJLIGHEDEN
En helt almindelig lejlighed, hvori et rum er indrettet med en dobbeltseng, en stol og et bord med diverse redskaber. Ingen kors, ingen stemningsskabende udsmykning eller belysning, og i hjørnet stod et TV der kværnede relativt højlydt fra jeg kom til jeg gik med noget der mest fik mig til at tænke på en russisk variant af MTV.

MODTAGELSEN
Stille, diskret og kun med enkelte spørgsmål fra hendes side. Jeg fortalte at jeg ikke var til spyt, urin og leg med sæd. Og så var det ellers at smide tøjet og komme i gang.

SEANCEN
Blev mildest talt en rodet affære. Hun prøvede forskellige ting af, inklusive at pisse på mig og spytte på mig, hvilket fik mig til at sige fra. Hun tænder helt tydelig selv på den slags elementer, og det, at jeg bestemt ikke gør det (og finder det ekstremt uhygiejnisk) skabte efterhånden en noget akavet stemning og gradvist en længere mental distance imellem os, hvilket gjorde at temperaturen aldrig rigtig kom op på kogepunktet.

Desuden pissede hun ud over mig og ned på tæppet på gulvet - jeg håber fandme hun husker at vaske det også.


Lola er også meget stolt af sine fødder og jeg brugte en stor del af tiden på at få proppet hendes fødder i munden, med og uden sko og støvler på. Hvis man er til den slags er hun helt sikkert også værd at besøge.

EFTERSPILLET
Jeg fik en udmærket massage i den tid jeg havde til gode i en rolig, hyggelig stemning, efterfulgt af et bad (rent badeværelse, store, rene håndklæder) og blev tilbudt koldt vand og en cola på vej ud af døren. Hun var også meget omhyggelig med at sikre sig at jeg havde fået alle mine ejendele med mig og lød som om hun allerede planlagde at jeg skulle komme tilbage inden hun rejser fra Aarhus igen, hvilket hun gør om ca. tre uger fra nu, i starten af juli.

SAMLET VURDERING
Manglen på kemi pga forskellige kinks og min ulyst mod at blive spyttet og pisset på kombineret med Lolas forkærlighed for at gøre netop disse ting og så at hun i mine øjne havde svært ved at læse mig og hvor jeg var henne, gjorde at jeg ikke rigtig kan se mig selv vende tilbage. Om det skyldes lidt for udetaljeret kommunikation og go/no-go før vi startede, at hun havde en halvsløj dag eller at jeg måske havde forventet noget andet end det jeg endte med at få - eller en blanding af det hele - så er skylden ikke så meget Lolas. Jeg har været hos adskillige og meget forskellige dominaer, og selvfølgelig handler det i sidste ende altid om personlig kemi hvis du vil have en fantastisk oplevelse der får dig helt op at flyve.

Det havde vi ikke, og vi gik fejl af hinanden både før og under seancen, og sådan er det bare.

Hvis du er til fodfetish og tanken om at blive spyttet og pisset på af en domina som helt klart er erfaren og ved hvad hun vil og ikke vil og har en umiskendelig russisk accent (men i øvrigt taler glimrende engelsk), så tror jeg sagtens du kan få en oplevelse. Så længe du er okay med at stedet er et uspændende soveværelse i en boligblok i midtbyen og at nogen måske er blevet pisset på på det gulvtæppe der ligger i rummet.

Jeg skriver dagens oplevelse på kontoen over "op på hesten igen". Jeg kan ikke forestille mig at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 7 timer siden:

DOMINA LOLA: MINE 10 CENTS

Så fik jeg også besøgt Lola og kan komme med et par supplerende bemærkninger til ovenstående anmeldelse

KOMMUNIKATION
Nem, hurtig og præcis. Hun formulerer sig glimrende på engelsk via SMS.

STEDET
Er ikke super-diskret hvad adgangsforhold angår, men hun er hurtig til at lukke dig diskret ind i lejligheden hvilket leder mig til næste punkt

LEJLIGHEDEN
En helt almindelig lejlighed, hvori et rum er indrettet med en dobbeltseng, en stol og et bord med diverse redskaber. Ingen kors, ingen stemningsskabende udsmykning eller belysning, og i hjørnet stod et TV der kværnede relativt højlydt fra jeg kom til jeg gik med noget der mest fik mig til at tænke på en russisk variant af MTV.

MODTAGELSEN
Stille, diskret og kun med enkelte spørgsmål fra hendes side. Jeg fortalte at jeg ikke var til spyt, urin og leg med sæd. Og så var det ellers at smide tøjet og komme i gang.

SEANCEN
Blev mildest talt en rodet affære. Hun prøvede forskellige ting af, inklusive at pisse på mig og spytte på mig, hvilket fik mig til at sige fra. Hun tænder helt tydelig selv på den slags elementer, og det, at jeg bestemt ikke gør det (og finder det ekstremt uhygiejnisk) skabte efterhånden en noget akavet stemning og gradvist en længere mental distance imellem os, hvilket gjorde at temperaturen aldrig rigtig kom op på kogepunktet.

Desuden pissede hun ud over mig og ned på tæppet på gulvet - jeg håber fandme hun husker at vaske det også.


Lola er også meget stolt af sine fødder og jeg brugte en stor del af tiden på at få proppet hendes fødder i munden, med og uden sko og støvler på. Hvis man er til den slags er hun helt sikkert også værd at besøge.

EFTERSPILLET
Jeg fik en udmærket massage i den tid jeg havde til gode i en rolig, hyggelig stemning, efterfulgt af et bad (rent badeværelse, store, rene håndklæder) og blev tilbudt koldt vand og en cola på vej ud af døren. Hun var også meget omhyggelig med at sikre sig at jeg havde fået alle mine ejendele med mig og lød som om hun allerede planlagde at jeg skulle komme tilbage inden hun rejser fra Aarhus igen, hvilket hun gør om ca. tre uger fra nu, i starten af juli.

SAMLET VURDERING
Manglen på kemi pga forskellige kinks og min ulyst mod at blive spyttet og pisset på kombineret med Lolas forkærlighed for at gøre netop disse ting og så at hun i mine øjne havde svært ved at læse mig og hvor jeg var henne, gjorde at jeg ikke rigtig kan se mig selv vende tilbage. Om det skyldes lidt for udetaljeret kommunikation og go/no-go før vi startede, at hun havde en halvsløj dag eller at jeg måske havde forventet noget andet end det jeg endte med at få - eller en blanding af det hele - så er skylden ikke så meget Lolas. Jeg har været hos adskillige og meget forskellige dominaer, og selvfølgelig handler det i sidste ende altid om personlig kemi hvis du vil have en fantastisk oplevelse der får dig helt op at flyve.

Det havde vi ikke, og vi gik fejl af hinanden både før og under seancen, og sådan er det bare.

Hvis du er til fodfetish og tanken om at blive spyttet og pisset på af en domina som helt klart er erfaren og ved hvad hun vil og ikke vil og har en umiskendelig russisk accent (men i øvrigt taler glimrende engelsk), så tror jeg sagtens du kan få en oplevelse. Så længe du er okay med at stedet er et uspændende soveværelse i en boligblok i midtbyen og at nogen måske er blevet pisset på på det gulvtæppe der ligger i rummet.

Jeg skriver dagens oplevelse på kontoen over "op på hesten igen". Jeg kan ikke forestille mig at jeg kommer igen.

Av for den. Jeg overvejer et besøg, men nu kommer jeg i tvivl.. må jeg spørge til hendes beklædning og hvorlang tid du havde valgt?

Redigeret af PPE

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 1 time siden:

Av for den. Jeg overvejer et besøg, men nu kommer jeg i tvivl.. må jeg spørge til hendes beklædning og hvorlang tid du havde valgt?

Jeg bestilte og betalte for en time. Det var også cirka det jeg endte med at få inklusive det afsluttende bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver hun er trimmet. Men hvor meget hår er der tilbage? Jeg savner en pige med en dusk.

Redigeret af mr.horny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...